දම්මික සර් ගේම ගහල .හෙට ඉදන් මහනුවර , මාතර , වව්නියා ආගමන් විගමන දෙපාර්තුමේන්තුවේ office වලින් Passport one day service දෙනවලු.
මොනව උනත් හොද වැඩක් Identity යයි , RMV වැඩ ටිකත් උන්ගෙ දිස්ත්රික්ක කාර්යාල වලින් කරන්ඩ පුලුවන් විදිහට හදන්ඩ ඕනෙ. හොදම සීන් එක කියන්නෙ ලංකාවෙ රජයේ office වල දහස් ගනන් ඉන්නව මෙලෝ වැඩක් නැතුව (job role එකක් නැතුව) .හැබයි අයිඩෙන්ටියක් ගන්ඩ අවුරුද්දක් විතර යනව RMV එකේ වැඩත් එහෙමයි.ඔය අතිරේක ඉන්න අපතයි ටික ඕවගෙ දිස්ත්රික්ක කාර්යාල වලට දාල ඕව one day කර ගන්ඩ දුන්න නම් දවසකට කොලබ එන ප්රමානය සෑහෙන ගානකින් අඩු වෙයි.
මොනව උනත් හොද වැඩක් Identity යයි , RMV වැඩ ටිකත් උන්ගෙ දිස්ත්රික්ක කාර්යාල වලින් කරන්ඩ පුලුවන් විදිහට හදන්ඩ ඕනෙ. හොදම සීන් එක කියන්නෙ ලංකාවෙ රජයේ office වල දහස් ගනන් ඉන්නව මෙලෝ වැඩක් නැතුව (job role එකක් නැතුව) .හැබයි අයිඩෙන්ටියක් ගන්ඩ අවුරුද්දක් විතර යනව RMV එකේ වැඩත් එහෙමයි.ඔය අතිරේක ඉන්න අපතයි ටික ඕවගෙ දිස්ත්රික්ක කාර්යාල වලට දාල ඕව one day කර ගන්ඩ දුන්න නම් දවසකට කොලබ එන ප්රමානය සෑහෙන ගානකින් අඩු වෙයි.