දරුවන්ගේ ගිණුම්වලිනුත් පොලී බදු කැපීම අසාධාරණයි 🤭🤭

Dr.Amdan

Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    ජනාධිපති සහෝදරයා ට මොංගල් . අස්වැසුම වැඩි කරලා කවුරුත් ඉල්ලුවෙ නැහැ මූ ඒක වැඩි කරලා. ඒකයි, නිකං දෙන 6000යි එකතු කරලා පාසල් උපකරණ වල වැට් එක අඩු කරන්න තිබ්බා. මූත් නිකං කන්න බලං ඉන්න උන්ට හොදයි.
    QgDboP3.png
     

    G Starlin

    Well-known member
  • Nov 10, 2024
    3,693
    2,955
    113
    Panadura
    නැත්තම් එතකොට කොහොමද අපි දරුවන්ගෙ account වල සල්ලි දාල පොලී කැපෙන එක නවත්තගන්නෙ
    සල්ලි දදා ගන්න පුලුවන් ලමා ගිනුමක් පෙන්නපන්😀👆.


    ගූ කන වහල්ලු හැරෙන හැරෙන පැත්තට ලපයගේ බෙට්ට දිවෙන් හැඩ කරනවා😀.
     

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    නෑ නෑ රනිල්ගෙ කාලේ ඉඳන්.... :lol: :lol: එහෙනම් අවුලක් නෑ නේද
    කාලයක් නිර්පාක්ෂිකයෝ වගේ හිටිය උන් නේද මේ කියලා හිතෙනවා.අන්තිම එරසෝන් ලෙවල් එකට වැටුනා
     

    Wickybro

    Well-known member
  • Jan 31, 2023
    1,954
    1,980
    113
    ඇයි පොඩි එවුන් NPP එකට චන්දෙ දීල නෑලුද?😭

    👧👦🤸‍♀️🧗🧗‍♂️👷
     
    Last edited:

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    ඇයි පොඩි එවුන් NPP එකට චන්දෙ දීල නෑලුද?😭

    👧👦🤸‍♀️🧗🧗‍♂️👷
    දුන්න නොදුන්න ඔක්කොටම කෘතගුණ සලකලා අනුර සහෝදරයා එක පෑන් පාරෙන්..
     
    • Like
    Reactions: dinuksha_asela

    isurutmv

    Well-known member
  • May 1, 2013
    1,959
    833
    113
    29
    Gampaha
    oka habai me gov eken karapu deyak neme kalin idanma kapuna 5% tax eka babage acc eken monawa unath lamayinge account walin oka kapana ekanan balu wadak
     
    • Like
    Reactions: Ysa Karu

    dinuksha_asela

    Well-known member
  • Feb 7, 2007
    6,609
    10,838
    113
    Nugegoda, Sri Lanka
    උන් එන්න කලින් මවපු හීන ලෝක සැබෑ කරන්න බෑ කියලා මිනිස්සුන්ට අවුරුදු 5ක් යන්න කලින් තෙරෙන එක හොදයි. හිටපු විදියට ඉන්නෙ නැතිව අමුතුවෙන් ලෝක හදා ගන්න 159ක් එක්ක බලය දුන්න එකට හොදයි.
    Handiye inna 3wheel pakku tika thamai maru.. dan moona puke. Ati kehel kaapu rilaw wage.. alawapu sticker kale.. :lol:
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    Handiye inna 3wheel pakku tika thamai maru.. dan moona puke. Ati kehel kaapu rilaw wage.. alawapu sticker kale.. :lol:

    නුවර උන් නම් තව ටිකක් බලමු කියනවා. ඒත් පුජේ පලු දෙක මූනේ look එක්ක් ඔවා කතා කටනකොට උන්ගේ
     

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    නුවර උන් නම් තව ටිකක් බලමු කියනවා. ඒත් පුජේ පලු දෙක මූනේ look එක්ක් ඔවා කතා කටනකොට උන්ගේ
    ලපකුමාරගේ ගමේ තත්ත්වේ කොහොමද දන්නේ නෑනේ
     

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    12,993
    18,914
    113
    සල්ලි දදා ගන්න පුලුවන් ලමා ගිනුමක් පෙන්නපන්😀👆.


    ගූ කන වහල්ලු හැරෙන හැරෙන පැත්තට ලපයගේ බෙට්ට දිවෙන් හැඩ කරනවා😀.
    ට හිකේ. තොපිනෙ යකෝ ගූ කන වහල්ලු 🤣🤣

    අපි නම් ඕවගෙන් කාල ඇදල නෑ තොපි වගේ. මැදමුලනෙ ගංකබරයගෙ පුකේ සුවද බලන උට්ටිගෙ පුතෙක් නේද තෝ. නිකන් පලයං ඩෝ යන්න කුනුහබ්බ නාහ
     

    NEMISIS

    Well-known member
  • Nov 13, 2013
    11,410
    19,589
    113
    Colombo
    සල්ලි දදා ගන්න පුලුවන් ලමා ගිනුමක් පෙන්නපන්😀👆.


    ගූ කන වහල්ලු හැරෙන හැරෙන පැත්තට ලපයගේ බෙට්ට දිවෙන් හැඩ කරනවා😀.
    බැංකු වල Teen accounts කියලා ලමා එකවුන්ට් ජාතියක් තියනවා වයස 10 - 18 අතරෙ අයට ගන්න පුලුවන් (සමහර බැංකු වල 12-18 14-18 වගේ එක එක වයස් සීමාවල් තියෙන්නෙ). තියන සල්ලි වලට ලමා ගිනුම් වල විදයට ඒ රේට් එකට පොලිය හැදෙන්නෙ.
    මේවලින් සල්ලි ගන්න පුලුවන්, සමහර ඒවට ATM කාඩ් ගන්නත් පුලුවන්
    Com bank Dot Com
    BOC 14 Plus
    Sampath X-Set
    etc etc
     

    Rasika212

    Well-known member
  • Jun 18, 2010
    3,967
    3,291
    113
    චන්දෙ දුන්න එවුන් දැන් වඳවීගන යන්නේ අන්තිමට චන්දෙ දීලා තියෙන්නේ පැරලල් යුනිවර්ස් එකකින් ආපු එවුන්.
     

    G Starlin

    Well-known member
  • Nov 10, 2024
    3,693
    2,955
    113
    Panadura
    ට හිකේ. තොපිනෙ යකෝ ගූ කන වහල්ලු 🤣🤣

    අපි නම් ඕවගෙන් කාල ඇදල නෑ තොපි වගේ. මැදමුලනෙ ගංකබරයගෙ පුකේ සුවද බලන උට්ටිගෙ පුතෙක් නේද තෝ. නිකන් පලයං ඩෝ යන්න කුනුහබ්බ නාහ
    රිදිලා නේද පොන්නයට..උබ හිතුවද පොන්නයෝ තෝ වගේ හිගන හුත්තෙක් කියලා එක එකාගෙන් කන්න😀.හැරෙන හැරෙන පැත්තට ලපයගේ ගූ කන පොන්නයෙක් එනවා පුකේ සුවද බලන කතා කිය කිය😀.බලපන් උබේ මහ ගෑනිගේ සාය උස්සලා ලපයගේ සමාජවාදී කැත්ත පුක් ගැට්ටේ😂.

    බැංකු වල Teen accounts කියලා ලමා එකවුන්ට් ජාතියක් තියනවා වයස 10 - 18 අතරෙ අයට ගන්න පුලුවන් (සමහර බැංකු වල 12-18 14-18 වගේ එක එක වයස් සීමාවල් තියෙන්නෙ). තියන සල්ලි වලට ලමා ගිනුම් වල විදයට ඒ රේට් එකට පොලිය හැදෙන්නෙ.
    මේවලින් සල්ලි ගන්න පුලුවන්, සමහර ඒවට ATM කාඩ් ගන්නත් පුලුවන්
    Com bank Dot Com
    BOC 14 Plus
    Sampath X-Set
    etc etc
    FD තියෙද්දි ඕවගේ දාන්න පිස්සුද හුත්තෝ?