මං වගේ අකවුන්ට් දෙක තුනක් හදා ගනිං. එකම අකවුන්ට් එකෙන් ඔක්කොම දැම්මාම මාමයීටුයි අයිස් ක්රීමූයි වගේ.

Active members la uprima 50k athi meke. Okkoma fake thamai anikwa. FB thiyagena meke laginna enne na ban aluth un.
Active members la uprima 50k athi meke. Okkoma fake thamai anikwa. FB thiyagena meke laginna enne na ban aluth un.මං වගේ අකවුන්ට් දෙක තුනක් හදා ගනිං. එකම අකවුන්ට් එකෙන් ඔක්කොම දැම්මාම මාමයීටුයි අයිස් ක්රීමූයි වගේ.
50ට වැඩි බං. දැන් ගොඩක් උන් reply දාන්නේ නැහැ. හැබැයි බලලා යනවා. වැලක් තියෙනවා කියලා දාපන්කෝ pm එනවා අඩුම 1000ක් වත්.Active members la uprima 50k athi meke. Okkoma fake thamai anikwa. FB thiyagena meke laginna enne na ban aluth un.
Active members la uprima 50k athi meke. Okkoma fake thamai anikwa. FB thiyagena meke laginna enne na ban aluth un.
------ Post added on Aug 17, 2022 at 7:25 PM
But he’s still regular everyday normal fail mother fucker.He is trying to imitate me
Asshole![]()
Now using @basooka and @helplesser accounts these daysBut he’s still regular everyday normal fail mother fucker.(the song is playing in my head)
බොරු කියලා යන්න එපා මචං ඇත්ත කියලා පලයන් මොනව උනත් වයිෆ් ඒ. හදිසියේවත් මාට්ටු උනොත් තියෙන විශ්වාසය ඉවරයි එදාට.වයිෆ්ට කියන්න හොද බොරුවක් කියපන්කො.
Hmm. Dala yannath dukai. Eth podi ewunge wade mathak weddi thaniyama yannamai hithenne ban.බොරු කියලා යන්න එපා මචං ඇත්ත කියලා පලයන් මොනව උනත් වයිෆ් ඒ. හදිසියේවත් මාට්ටු උනොත් තියෙන විශ්වාසය ඉවරයි එදාට.![]()
Gewal koheda. Mama ennamවයිෆ් ශෙයා කරගමු
Ow. Mama yaddi wifewa gedara gihin danawa. Uba awilla issaraha thanakola tika kapala gewal dorawal athugala palayan. Ha da?Yana dawasa mata kiyahan, mata ohe enna tho giyama![]()
Car eka dowry ekata hambunu ekak ban. 2018 premio. Oke ledak kiwwoth mamandi ei pahuwada sarama kare thiyan lede balanna.1 day kiyala palayan.wahane case ekak una kiyala hadagena heta enawa kiyapan,awata passe genita benapan poddak wahane genath balanna matama weda denne nefhuwa kiyala
meka thama seen eka, mama nam badinna kalinma kiyala tibbe.යාලුවෝ එක්ක උබ බැන්දට පස්සේ එලියට ගිහින්ම නැද්ද බන් තනියම?
meka thama seen eka, mama nam badinna kalinma kiyala tibbe.
kolloth ekka yana ewa aniwa yanawa kiyala. muladi bara bare dammata passe awlk naa.
naththm kisi athal ekak ganna wen naa.u
අනුරාද පොන්ස් හම්බෙලා මට ලපන් ගහන්නද?
මට ඕන බීච් සයිඩ් හොටෙල් එකක දවස් දෙකක් විතර ඉදල පොඩි පන් එකක් ගන්න

Hmm. Podi unge karadarai ban.ithin family ekka palayan. marry karahama family eka thamai fun
Mehena kiyala thamai yanna plan karanne. But ita passe ahai ko trip eke photos kiyala.ithing ganita kiyanna baida yaluwo ekka fun ekak daanna yanne lamai ekkan giyama amarui family trip ekak passe ekkan yannam kiyala![]()
Hmm. Podi unge karadarai ban.
Ekko buffet yanna hadaddi adanwa.
Ekko sex karanna yaddi aharenawa.
Wifui mai wena wenama kanne hotels walata giyama. Oita sapai thaniyama yanawa.
මට වයිෆ් කෙනෙක් නෑනේHmm. Dala yannath dukai. Eth podi ewunge wade mathak weddi thaniyama yannamai hithenne ban.
Gewal koheda. Mama ennam
------ Post added on Aug 17, 2022 at 10:39 PM
Ow. Mama yaddi wifewa gedara gihin danawa. Uba awilla issaraha thanakola tika kapala gewal dorawal athugala palayan. Ha da?
------ Post added on Aug 17, 2022 at 10:41 PM
Car eka dowry ekata hambunu ekak ban. 2018 premio. Oke ledak kiwwoth mamandi ei pahuwada sarama kare thiyan lede balanna.
------ Post added on Aug 17, 2022 at 10:44 PM
මූව ඇඳ උඩ පෙරලගෙන හුකෝගන්නවා කියලා වයිෆ් තර්ජනේ දැම්මද දන්නෙ නෑ
this you bro?
![]()
![]()
පව් ඉතිං මොනා උනත් පයි කොට සූප්පු කරල කෙලතොළු වෙච්ච උන්ගෙ දෙමව්පියෝ එව්ව නොදැන මුංව කසාද බැන්දෙව්වම ඉතිං ඔහොම තමා. කලින්ම කියුවම පහසුයි..නැත්නම පස්සෙ බර බරේ නෙහ්..meka thama seen eka, mama nam badinna kalinma kiyala tibbe.
kolloth ekka yana ewa aniwa yanawa kiyala. muladi bara bare dammata passe awlk naa.
naththm kisi athal ekak ganna wen naa.