දළදා_හාමුදුරුවන්_ඉදිරිපස_සිට_කාර්_රේස් ප&#3503

Status
Not open for further replies.

Mr Dilshan

Well-known member
  • Jun 16, 2007
    5,439
    759
    113
    මචන්ලා මේකේ ඉන්නවා එවුන් ටිකක් පු@ ඇම්ම තියන
    උන් හිතන්නේ කල බීල අතල් අරගෙන අද දවස ගෙවුවහම ඉවරයි කියල
    ඕකත් අර සුද්දන්ගේ සංකල්පයක්නේ.(මම හෙළ උරුම කාරයෙක් කියල එහෙම හිතන්න එපා )
    ඉතින් ඒ වගේ කට්ටිය කැමතියි මේවගේ fun items තව තව organize වෙනවට.
    ඉතින් මුන්ගේ මීහරක් මොලගෙඩි ගැන දන්නා ආණ්ඩුව මේවා පෙන්න පෙන්න රට කනවා.
    මෙතැන් කෑගහන ගොඩක් උන් A / L වත් හරියට pass නැති අය.
    නිකන් ගෙදරට වෙලා ඉන්නගමන් මේවා බල බල ඉන්නවා.
     
    • Like
    Reactions: blackcord

    DX-

    Well-known member
  • Mar 21, 2010
    1,947
    979
    113
    Cyber Space
    අනිවා මචං. උඹලා වගේ ජාතික වීරයෝ පුටුවේ හාකොබොන්ඩ් වලින් ඇලවිලා කී බෝඩ් එකෙන් ජාතික සටන කරන්නේ නැතුව පොඩ්ඩක් ගේට්ටුවෙන් එළියටවත් ඇවිල්ලා අල්ලපු ගෙදර එවුන්ට වත් ඇහෙන්න කෑ ගැහුවොත් මොකද? (එහෙම කරන්න බයයි නේද හොර ගෙඩියා)

    Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu


    අයියො..... උඹට කොහොම තෙරුම් කරන්නද බන්...? ටිකක් ඔලුව පවිච්චි කරලා ආපහු මුලසිට කියවා බලපන්...... අහපු දෙට උත්තර දුන්නා....huuuuuuuuu නොගා කියවලා බලපන් :lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     
    Oct 27, 2010
    1,996
    200
    0
    Colombo 7
    ඔව් මචං. විනෝද වෙන්න, ක්‍රීඩා කරන්න බුද්ධාගමේ ගිහියන්ට කිසිම තහනමක් පනවලා නෑ.

    මේ මී හරක් හදන්නේ බුද්ධාගමත් මූලධර්මවාදී ආගමක් කරන්න.

    බුද්ධාගම බේරගන්න ඕනේ මුස්ලිම් අන්තවාදීනටත් කලින් මේ වගේ මෝඩ අමනයන්ගෙන්.

    rate mokuth prashna nathi unama munta ona eda wela goda daganna mewage boru ewa adala aran moda athal ganna
     
    Mar 7, 2011
    243
    28
    0
    ඔව් මචං. විනෝද වෙන්න, ක්‍රීඩා කරන්න බුද්ධාගමේ ගිහියන්ට කිසිම තහනමක් පනවලා නෑ.

    මේ මී හරක් හදන්නේ බුද්ධාගමත් මූලධර්මවාදී ආගමක් කරන්න.

    බුද්ධාගම බේරගන්න ඕනේ මුස්ලිම් අන්තවාදීනටත් කලින් මේ වගේ මෝඩ අමනයන්ගෙන්.

    මචන්ලා මාළිගාව ඇතුලේ ක්ලබ් එකක් දැම්මා නම් හරී නෙ? මොකද ඉතින් සින්දුවක් කියලා නටලා ආතල් ගන්න එපා කියලා බුදුරජාණන් වහන්සේ දේශනා කරලා නැහැ නෙ?
     

    akilar25

    Well-known member
  • Feb 2, 2009
    39,230
    4,364
    113
    34
    Mozilla Firefox.

    ඔවු මේකේ ඉන්නවනේ එහෙම කියන කට්ටිය.
    මම නම් වශයෙන් කියන්නේ නැහැ
    මම ඊයෙත් කිව්වේ එයාල හරි ප්‍රබුද්ධ කට්ටිය
    කෙල්ලන්ගේ බාගෙට ඇඳගත්ත රුප දාල තමයි rep හොයන්නේ
    :yes:
     

    WICKILEAKS

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,008
    1,672
    113
    Lion always in his den
    MENNA PAHARAYO
    reputation_neg.gif
    දළදා_හාමුදුරුවන්_ඉදිරිපස... 03-13-2011 02:40 PM dantha dathun wahanse car eka uda thiyagena race padapan
     

    Ozzman

    Active member
  • Jul 5, 2008
    634
    71
    28
    HELL
    Dalada maligawa langa wena anith weda dakala tiyenawanam owa prashnayak nevei. Oya kiyana kasippu lori, mas lori issrath giya, danuth yanawa. Ethakota oya kiyana widihata maligawa issrahin bicycle race, marathon duwana eka, queens eke fashion show tiyana eka, KCC eke uda musical show tiyana eka hondai, aeth mae race eka thama prashne.

    Anika methana inna godak ewunta mathaka nathuwa athi meeta issarath nuwara maligawa langa race padda kiyala.

    Ithin ban api kochchara pissu kelala tiyenawada bigmatch kaaleta, bogambarata yanakota maligawa issarahin ne yanne huu tiyagena kae gahagena, papare band ekak ekka.

    Machanla, nuwara kiyanne harima podi tanak. Anuradhapure oya wada karanna bari hamadaema wen wela tiyena nisa. Aeth nuwara ehema nevei. mulin aeka gana hithapalla.

    100% Agree with you brother....

    After reading all these comments I realized the intention of the person who posted this thread has been accomplished - spreading "Hatred", one of the key elemements of a conflict. That is the barbaric nature of this political mudpit and it seems they are succeeding.

    It is ironic how these so called "Sinahala Buddhists" blaspheme the image of the Lord Buddha calling each other filthy names, spreading hatred each other in the name of Protecting Buddhism. Some people have extended their minds accusing having "Clubs in Dalada Maligawa" which actually his or her own imagination.:(
    I dunno but for me the only harm it can do the Sri Dalada Maligawa is the massive sound which can actually damage the stability of the building which has to be assesed immediately if this is happening regularly.

    So you let emotions or intelligence to control your life?. It is your decision.
     

    WICKILEAKS

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,008
    1,672
    113
    Lion always in his den
    මචන්ලා මේකේ ඉන්නවා එවුන් ටිකක් පු@ ඇම්ම තියන
    උන් හිතන්නේ කල බීල අතල් අරගෙන අද දවස ගෙවුවහම ඉවරයි කියල
    ඕකත් අර සුද්දන්ගේ සංකල්පයක්නේ.(මම හෙළ උරුම කාරයෙක් කියල එහෙම හිතන්න එපා )
    ඉතින් ඒ වගේ කට්ටිය කැමතියි මේවගේ fun items තව තව organize වෙනවට.
    ඉතින් මුන්ගේ මීහරක් මොලගෙඩි ගැන දන්නා ආණ්ඩුව මේවා පෙන්න පෙන්න රට කනවා.
    මෙතැන් කෑගහන ගොඩක් උන් A / L වත් හරියට pass නැති අය.
    නිකන් ගෙදරට වෙලා ඉන්නගමන් මේවා බල බල ඉන්නවා.

    U AR TOTALLY CORRECT MACHAN

    MEWAIN WIDA WANNE UMBALA NEWEI UMABALAGE ELAGA PARAMPARAWA.
    MINISSU ENJOY KARANNA ONI
    EWATA THAN THIYENAWA
    MALIGAWA ISSARAHA LAKE ROUND EKE EKA PATHTHAK WAHALA MALIGAWA ISSARAIN BUS GIYAPUWAMA BHAKTHIYA NATHI WENAWA KIYALA
    ETHAKOTA MEWWA HARIDA?
    MEKATA AGAM JATHI PAKSA BEDA ONI NEHE ATHTHA DAKAPALLA
    SALLI WALATA WARADANA WALATA HAMADA KE GAHANNA EPA
     

    DJLAK

    Member
    Jan 9, 2011
    3,023
    101
    0
    Middle of Nowhere
    machanslaaaaaaaaaa mokekhari admin aiyatha kiyanna kalin dhapu ***kunuharapa ain karaganin. oya walikana degollonthama kiuwe. thopila wage ewn inna hindha thamai lankawa diunuwenne natthe:angry::angry::angry::no::no:
     

    DX-

    Well-known member
  • Mar 21, 2010
    1,947
    979
    113
    Cyber Space
    machanslaaaaaaaaaa mokekhari admin aiyatha kiyanna kalin dhapu ***kunuharapa ain karaganin. oya walikana degollonthama kiuwe. thopila wage ewn inna hindha thamai lankawa diunuwenne natthe:angry::angry::angry::no::no:

    දළදා හාමුදුරුවන් ඉස්සරහ ඉදන් කාර් රේස් පැද්දහම රට දියුනු වෙනහැටි මට කියල දියන්....කො?
     

    DJLAK

    Member
    Jan 9, 2011
    3,023
    101
    0
    Middle of Nowhere
    දළදා හාමුදුරුවන් ඉස්සරහ ඉදන් කාර් රේස් පැද්දහම රට දියුනු වෙනහැටි මට කියල දියන්....කො?

    yakoooooooo mama kiyanne ekanemei ban. mama kiyanne thopila wage maraaganna ewn hindha rahta diunuwenne naha kiyala. degollonthama kiyannee randu nowi hitha pan buru hattha...........................:no::no::angry::angry:
     

    DX-

    Well-known member
  • Mar 21, 2010
    1,947
    979
    113
    Cyber Space
    yakoooooooo mama kiyanne ekanemei ban. mama kiyanne thopila wage maraaganna ewn hindha rahta diunuwenne naha kiyala. degollonthama kiyannee randu nowi hitha pan buru hattha...........................:no::no::angry::angry:

    ඉතින් ඒක වෙන්නෙ කොහොමද කියපන්කො....? ඒකනෙ මමත් අහන්නේ?
     

    Nadz19

    Member
    Oct 9, 2009
    361
    9
    0
    Meka aluth deyak newei....meka mata mathaka kaleka indla thibila thiyenwa...patan aran thiyenne 1970 ganan wala....eth me gana hamuduruwangen nam kisima mathi mnthanthara thama idiripath wela nea.... pahugiya kaale poddak oka nathara karala thibuna aith patan aran wagee....kawda organise karanne kiyalanam danne nea...
     

    DJLAK

    Member
    Jan 9, 2011
    3,023
    101
    0
    Middle of Nowhere
    ඉතින් ඒක වෙන්නෙ කොහොමද කියපන්කො....? ඒකනෙ මමත් අහන්නේ?

    uba baba. ehenan ahaganin yakoooooo ubala mewage post dhanakotha rate thiyana samagiya nathi wenawa jaathi aagam bedha adhinna epa banzzzz......................................ubala ohoma wali dhagatthot ape rathae ayeth uddhayak athiwei..........................:baffled::baffled::baffled:::rolleyes::rolleyes::angry::angry::no::no::(:( ehema wenna dhenna bahane banzzzzzzzz anuntha paw nodhi thamange wadhak balaaganilla............................anitheka arun race giyakiyala ubala nadu dhannadha:baffled::baffled::rolleyes::rolleyes:
     
    Oct 27, 2010
    1,996
    200
    0
    Colombo 7
    Meka aluth deyak newei....meka mata mathaka kaleka indla thibila thiyenwa...patan aran thiyenne 1970 ganan wala....eth me gana hamuduruwangen nam kisima mathi mnthanthara thama idiripath wela nea.... pahugiya kaale poddak oka nathara karala thibuna aith patan aran wagee....kawda organise karanne kiyalanam danne nea...

    :yes:

    meke kisi awulak naha

    munta ona rate dan prasna nathi nisa aluth prasna athi karanna.
     

    DJLAK

    Member
    Jan 9, 2011
    3,023
    101
    0
    Middle of Nowhere
    ඉතින් ඒක වෙන්නෙ කොහොමද කියපන්කො....? ඒකනෙ මමත් අහන්නේ?

    uba ahuwe ekanemeine ubaahuwe "දළදා හාමුදුරුවන් ඉස්සරහ ඉදන් කාර් රේස් පැද්දහම රට දියුනු වෙනහැටි මට කියල දියන්....කො?" menna meeprshne nikan track paninnenathuwa hithapan:rofl::P:rolleyes::oo::baffled:
    00020473.gif
     
    Last edited:
    Status
    Not open for further replies.