දාපු කිසිම සීවි එකකට උත්තර නෑ

Shamal3001

Well-known member
  • Sep 22, 2021
    7,241
    12,049
    113
    මචංලා මම PHP,Laravel,Vue ස්ටැක් එක කරපු කෙනෙක් තව මම Custom WP කරලත් තියෙනවා මගේ ජොබ් එක ලොස්ට් වුනා. මට ඉස්සරහට යන්න ඔයාලගේ උදව් ඕන . කොහොම ද මම දැනට තියන ඉන්ටව් ෆේස් කරන්නේ ? දාපු කිසිම සීවි එකකට උත්තර නැ. මාර විදියට අවුල් වෙලා ඉන්නේ . ප්ලීස් . බුලි කරන්නැතුව අවංක උත්තරයක් දෙන්න.
     

    Yeezus

    Well-known member
  • Nov 20, 2024
    4,955
    1
    6,822
    113
    මචංලා මම PHP,Laravel,Vue ස්ටැක් එක කරපු කෙනෙක් තව මම Custom WP කරලත් තියෙනවා මගේ ජොබ් එක ලොස්ට් වුනා. මට ඉස්සරහට යන්න ඔයාලගේ උදව් ඕන . කොහොම ද මම දැනට තියන ඉන්ටව් ෆේස් කරන්නේ ? දාපු කිසිම සීවි එකකට උත්තර නැ. මාර විදියට අවුල් වෙලා ඉන්නේ . ප්ලීස් . බුලි කරන්නැතුව අවංක උත්තරයක් දෙන්න.
    ඇයි ඔයාට freelancing බැරි

    CV නම් A.I. උදව් අරන් හදාගන්න
     

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,471
    36,420
    113
    මැදමහනුවර
    Gapstars is hiring:

    We're currently on the lookout for a SSE / ATL with experience in Vue.js. Given your impressive experience, particularly your background in leading and delivering high-quality applications, I believe your profile aligns well with the role. Would you be interested in a brief chat to discuss the opportunity further? Please feel free to share your resume so I can better assess your fit.
     
    • Like
    Reactions: Asmodeus

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,625
    25,983
    113
    copilot දාලා ATS detectable විදිහට හැදුවා මමත්. දැන් interview කිහිපයක් කතා කළා. කලින් නම් එකෙක්. වත් නැහැ.
     
    • Like
    Reactions: Asmodeus and wpril5

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,678
    75,754
    113
    මචංලා මම PHP,Laravel,Vue ස්ටැක් එක කරපු කෙනෙක් තව මම Custom WP කරලත් තියෙනවා මගේ ජොබ් එක ලොස්ට් වුනා. මට ඉස්සරහට යන්න ඔයාලගේ උදව් ඕන . කොහොම ද මම දැනට තියන ඉන්ටව් ෆේස් කරන්නේ ? දාපු කිසිම සීවි එකකට උත්තර නැ. මාර විදියට අවුල් වෙලා ඉන්නේ . ප්ලීස් . බුලි කරන්නැතුව අවංක උත්තරයක් දෙන්න.
    direct මේකට අදාල නැති උනත් මේක කියන්නම්. හැම තිස්සෙම අඩුමගානේ අවුරුද්දක්වත් රස්සාවක් නැතුව දුවන්න පුලුවන් ෆන්ඩ් එකක් හදලා තියාගනින් මේවගේ වෙලාවලට. නැත්තන් ඉතින් නිකන් බොරුවට ස්ට්‍රෙස් වෙලා ෆක් වෙලා යන එක තමා වෙන්නෙ.
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,947
    11,381
    113
    මචංලා මම PHP,Laravel,Vue ස්ටැක් එක කරපු කෙනෙක් තව මම Custom WP කරලත් තියෙනවා මගේ ජොබ් එක ලොස්ට් වුනා. මට ඉස්සරහට යන්න ඔයාලගේ උදව් ඕන . කොහොම ද මම දැනට තියන ඉන්ටව් ෆේස් කරන්නේ ? දාපු කිසිම සීවි එකකට උත්තර නැ. මාර විදියට අවුල් වෙලා ඉන්නේ . ප්ලීස් . බුලි කරන්නැතුව අවංක උත්තරයක් දෙන්න.

    del.jpg


    Me CV template eka mama gaththe internet eke site ekakin, simple template, no colours blah. dan site eka mataka na. but word walin mey widiyata hadaganna kamathi nam.