මේ කතාව හරි
එකෙක් හිටියා ලංකාවේ ප්රසිද්ධ Pvt රෝහලක IT එකේ , මොනවත් බෑ ඔකොම අහනවා මගෙන් දැන් එකේ නැහැ AU ගිහින්Mn interview karana godak un cv wala dagena enne nm araka kara meka kara kiyala Basic SQL Querry ekak kiyaganna ba ( MN SE )
Durdans ekeda hitiyeඑකෙක් හිටියා ලංකාවේ ප්රසිද්ධ Pvt රෝහලක IT එකේ , මොනවත් බෑ ඔකොම අහනවා මගෙන් දැන් එකේ නැහැ AU ගිහින්
ado T ekenda nama patan ganne![]()
Sitha niwana kathaIT degree karapu un , IT field eke un full anathai. thawa 5 k 10k yaddi lide paninna wenne. hoda welawata hamoma karaddi kare nathuwa wena filed ekakta giye
Danatama balapan IT job market ekata wela thiyena de. thama hariyata AI use wenneth nathuwa.Sitha niwana katha
Samanyen IT karanne Aluth dewal learn karanna wagemai learn karapuwa unlearn karanna puluwan Aya. Technology walata baye IT nokarana Aya kohomath IT karanna oni ne.Danatama balapan IT job market ekata wela thiyena de. thama hariyata AI use wenneth nathuwa.
intern wath hoyagnna baruwa kochchra un dagalanawada.
awurudu ganak specific subject ekak focus karala igena gena , skills aragena ekata opportunities nathi unama ayeth wena dewal walata sarena sare adapt wenawa kiyana ekanam karumayak. IT tharam wena kisima field ekaka job secuirity ohoma risk ekak na.Samanyen IT karanne Aluth dewal learn karanna wagemai learn karapuwa unlearn karanna puluwan Aya. Technology walata baye IT nokarana Aya kohomath IT karanna oni ne.
IT newei monawa kalath wenas wenna bari una wanda wenawa. Thiyana Job Nathi wela aluth ewa hadenawa nam ewata ikmnta Maru wenna molayak samanyen IT karana unta thiye. Nathi una khmath salli balagena witharak IT kala un