අම්මගේ රෙද්ද දියුණුයි. දියණුම Set එක 1995-2005 කාලේ Tech & Internet use කරපු උන් . ඊට පස්සේ 1995 - 2012 Set එක. ඊට ඉස්සර & පස්සේ ආපු දෙගොල්ලෝම ගොන්නු තමා.
Opera use කරලා Windows 98 Pentium 3 වලින් 50kbps speed එකින් Internet ගිය උන්ට වඩා අම්මගේ Phone එකින් package දාලා google යන එකා දියුණුයි කියන සමාජයක් මේක .
Opera use කරලා Windows 98 Pentium 3 වලින් 50kbps speed එකින් Internet ගිය උන්ට වඩා අම්මගේ Phone එකින් package දාලා google යන එකා දියුණුයි කියන සමාජයක් මේක .

Last edited:

