3% set eka kiyala Benum ahapu unta den 42% kiyla benum ahaddi amuthu gemmak enawa athi nehමොන සිස්ටම් චේන්ජ් ද බන් .
උන් දැකපු , උන් අත්විදපු දේශපාලනයක් තියනව .
ඒක කොරන්න තමයි ඔය බිලියන් ගනන් සල්ලි වියදම් කරගෙන ඔතනට ඇවිත් බලය ගත්තේ , උදව් කරපු උන් උදව් කරේ ඔක්කොම ඒ දේශපාලනේ වාසි නිසා තමයි .
ඔය ෆැන්ටසි ලෝක හදාගෙන අමුතු රටක් එනකන් බලන් ඉදපු හතලිස් දෙකේ සෙට් එකට ඇරෙන්න අනිත් උන්ට ඕක සාමන්ය දෙයක් වෙන්න ඕනේ . මුන් ඇවිල්ල බලය හම්බුනාම මුනුත් හොරකම් කරන එක තමයි කරන්නේ .
අවුල තයෙන්නේ මුන් අලුත්ම හොරු නිසා 0 සිට හොරකම් කරන්න යාම කෙටි කාලයක් ඇතුලේ .
මහින්දගෙ රැස්වීම් වලට ගියොත් විතරයියුද වීරයෙක් නේද?
69 වගේ තමයි ඉස්සරහට 42 කියන්නෙත් .3% set eka kiyala Benum ahapu unta den 42% kiyla benum ahaddi amuthu gemmak enawa athi neh![]()

eth chodana nati unta neda denwa kiwweපකෝ, ඩීල් දාලා වැඩිපුරම හොරාකන්න පුලුවන් පකයට නෙවෙයි තනතුරු දෙන්නෙ එ තනතුරු ගැලපෙන උන්ට, කොල්ලොන්ට වද දීලා ලොල්ලො කාරයො වගෙ උන් පොලිස් පති කරද්දි, තාත්තලා පුතාලා මාමලා බෑනලා දෙපාර්තමේන්තු බෙදාගද්දි පුක දුන්න තොපි දැන් ටෝක් දෙන්න එපා, තරග විභාග කරල නෙවෙයි තනතුරු දෙන්නෙ ලග ඉන්න විශ්වාස කරන්න පුලුවන් උන්ට. හොදටම කටට ගන්න පුලුවන් එඋන්ට නෙවෙයි
කොච්චර එපා කිව්වත් මිනිස්සු අනුරට විවේචනේ කරන එක නවත්තන්නෙත් නැහැ, get some restKochchara kegehuwat Anura president ban for 5 years , get some rest
------ Post added on Sep 23, 2024 at 7:26 PM

දෙමල ඩයස්පෝරාවට පේන්නේ නැද්දජාතික ජන බලවේගයේ සම්මන්ත්රණ කීපයකට විශ්රාමික එයාර් වයිස් මාෂල්වරයා සහභාගීවීම පිළිබඳව චෝදනා කරමින් ගුවන් හමුදා කඳවුරුවලට ඇතුල්වීම සහ එම හමුදාවේ උත්සවවලට සහභාගීවීම වාරණය කර (black listed) තිබිණි.
පකෝ දැන් පුක ඉරාගෙන කිව්වේ හිතවතුන්ට , යාලුවන්ට තනතුරු වරප්රසාද දෙන්නේ නෑ කියලා නේද ? දැන් දීලා තියෙන්නේ කටට ගත්ත එවුන්ට නෙවෙයිද ?පකෝ, ඩීල් දාලා වැඩිපුරම හොරාකන්න පුලුවන් පකයට නෙවෙයි තනතුරු දෙන්නෙ එ තනතුරු ගැලපෙන උන්ට, කොල්ලොන්ට වද දීලා ලොල්ලො කාරයො වගෙ උන් පොලිස් පති කරද්දි, තාත්තලා පුතාලා මාමලා බෑනලා දෙපාර්තමේන්තු බෙදාගද්දි පුක දුන්න තොපි දැන් ටෝක් දෙන්න එපා, තරග විභාග කරල නෙවෙයි තනතුරු දෙන්නෙ ලග ඉන්න විශ්වාස කරන්න පුලුවන් උන්ට. හොදටම කටට ගන්න පුලුවන් එඋන්ට නෙවෙයි
Ithin Ubata සාධාරනීකරය karanna Bari nan ehema karanna epa. Kawda kiwwe ubata සාධාරනීකරය karanna Kiyalaපකෝ දැන් පුක ඉරාගෙන කිව්වේ හිතවතුන්ට , යාලුවන්ට තනතුරු වරප්රසාද දෙන්නේ නෑ කියලා නේද ? දැන් දීලා තියෙන්නේ කටට ගත්ත එවුන්ට නෙවෙයිද ?
කලින් හිටපු එවුන් කරපු එක වැරදි නිසානේ බූරුවෝ අනුරයා ජනාධිපති වෙන්නේ .. ඒකම කරන්නනම් අනුරයා පත් කරන්න ඕනේද ? දැන් හිතවතුන්ට තනතුරු දෙනකොට කොහමද බන් උඹවගේ පොන්සිලා සාධාරනීකරය කරන්නේ ?![]()
![]()
![]()
man nam hitanne wadi kal yanna kalin gota 2 kiyala pennanwaපකෝ දැන් පුක ඉරාගෙන කිව්වේ හිතවතුන්ට , යාලුවන්ට තනතුරු වරප්රසාද දෙන්නේ නෑ කියලා නේද ? දැන් දීලා තියෙන්නේ කටට ගත්ත එවුන්ට නෙවෙයිද ?
කලින් හිටපු එවුන් කරපු එක වැරදි නිසානේ බූරුවෝ අනුරයා ජනාධිපති වෙන්නේ .. ඒකම කරන්නනම් අනුරයා පත් කරන්න ඕනේද ? දැන් හිතවතුන්ට තනතුරු දෙනකොට කොහමද බන් උඹවගේ පොන්සිලා සාධාරනීකරය කරන්නේ ?![]()
![]()
![]()
උඹට මෙතන පුක දෙන්න කියලත් කව්රුවත් කියලත් නෑනේ ? ඇයි බන් ආදායම් මාර්ගය පැත්තකට වෙලා කරගන්නේ නැත්තේ ?Ithin Ubata සාධාරනීකරය karanna Bari nan ehema karanna epa. Kawda kiwwe ubata සාධාරනීකරය karanna Kiyala![]()
![]()
adunana unta denne netiwa, katada denna oneජනාධිපතිවරයා විදියට මුල් දිනයේදී සිදු කල පළමු නිල රාජකාරිය ලෙස අනුර විසින් සිදු කල පත්වීම් මෙසේය.
ජනාධිපති ලේකම් : නන්දික සනත් කුමානායක ( අනුරකුමාර සමඟ එකට කැලණිය විශ්ව විද්යාලයේ සිටි සමකාලීනයෙක් හා මිතුරෙක්)
මහජන ආරක්ෂක අමාත්යංශ ලේකම් : රවි සෙනවිරත්න (පාස්කු ප්රහාරෙ වලක්වා ගන්න අසමත් වූ ඒ වෙද්දී සිටි ආරක්ශක ප්රධානියෙක්. ඒ වගේම ඔහු මාලිමාවට සම්බන්ධ වී දේශපාලනය සිදු කල කෙනෙක් )
නව ආරක්ශක ලේකම් : සම්පත් තුරේකොන්තා: ( හමුදාවෙන් blacklist වූ කෙනෙක්… ඒ වගේම ඔහු මාලිමාවට සම්බන්ධ වී දේශපාලනය සිදු කල කෙනෙක්.)
මිතුරන්ට හා හිතවතුන්ට රජයේ ඉහළ තනතුරු පිරිනැමීම විවේචනය කොට බලයට ආ මාලිමා නායකයා තම පළමු රාජකාරි දිනයේම මෙලෙස රජයේ ඉහල තනතුරු සඳහා තම හිතවතුන් පත් කිරීම මොන තරම් සදාචාර සම්පන්නද? මෙහෙමද අලුත් රටක් හදන්නේ? ඉතුරු තනතුරු දෙන්නෙත් මෙහෙමද?
system change එකක් කරනවා කියලා බලයට ඇවිත් මුලින්ම කරලා තියෙන්නේ තමන්ගේ හිතවත් අයට සහ මිතුරන්ට රජයේ ඉහළ තනතුරු දීම. දැන් එකට NPP සම්බන්ධ වී සිටින එදා රන්ජන් රාමනායකගෙ ගෙදර වළං වුනත් හෝදන්නම් කියූ ශානිටත් ඔහොමම රජයේ ඉහළ තනතුරක් දුන්න නම් system change එක 100%ක් complete වෙයි.
. sure un lagataganna netiwaඋන් ඔක්කොම යාලුවෝ මල්ලිජනාධිපතිවරයා විදියට මුල් දිනයේදී සිදු කල පළමු නිල රාජකාරිය ලෙස අනුර විසින් සිදු කල පත්වීම් මෙසේය.
ජනාධිපති ලේකම් : නන්දික සනත් කුමානායක ( අනුරකුමාර සමඟ එකට කැලණිය විශ්ව විද්යාලයේ සිටි සමකාලීනයෙක් හා මිතුරෙක්)
මහජන ආරක්ෂක අමාත්යංශ ලේකම් : රවි සෙනවිරත්න (පාස්කු ප්රහාරෙ වලක්වා ගන්න අසමත් වූ ඒ වෙද්දී සිටි ආරක්ශක ප්රධානියෙක්. ඒ වගේම ඔහු මාලිමාවට සම්බන්ධ වී දේශපාලනය සිදු කල කෙනෙක් )
නව ආරක්ශක ලේකම් : සම්පත් තුරේකොන්තා: ( හමුදාවෙන් blacklist වූ කෙනෙක්… ඒ වගේම ඔහු මාලිමාවට සම්බන්ධ වී දේශපාලනය සිදු කල කෙනෙක්.)
මිතුරන්ට හා හිතවතුන්ට රජයේ ඉහළ තනතුරු පිරිනැමීම විවේචනය කොට බලයට ආ මාලිමා නායකයා තම පළමු රාජකාරි දිනයේම මෙලෙස රජයේ ඉහල තනතුරු සඳහා තම හිතවතුන් පත් කිරීම මොන තරම් සදාචාර සම්පන්නද? මෙහෙමද අලුත් රටක් හදන්නේ? ඉතුරු තනතුරු දෙන්නෙත් මෙහෙමද?
system change එකක් කරනවා කියලා බලයට ඇවිත් මුලින්ම කරලා තියෙන්නේ තමන්ගේ හිතවත් අයට සහ මිතුරන්ට රජයේ ඉහළ තනතුරු දීම. දැන් එකට NPP සම්බන්ධ වී සිටින එදා රන්ජන් රාමනායකගෙ ගෙදර වළං වුනත් හෝදන්නම් කියූ ශානිටත් ඔහොමම රජයේ ඉහළ තනතුරක් දුන්න නම් system change එක 100%ක් complete වෙයි.
Ithin Meka Free Forum ekak ne. Ubata Puka denne na. Habai One eketa meke Comment karanna Puluwan uge adahasa. Ubata Riduna Kiyala karanna deyak na. Uba deyak kiwwa mama ekata comment kara.උඹට මෙතන පුක දෙන්න කියලත් කව්රුවත් කියලත් නෑනේ ? ඇයි බන් ආදායම් මාර්ගය පැත්තකට වෙලා කරගන්නේ නැත්තේ ?
