ලංකාවේ කපන්නේ නැහැ කියන විදිහට 5 පාරක් විතර කපන්න වෙනවා ,
හදිස්සියකදී (wedding වගේ ) කොන්ඩේ කපන්න බයයි style එක ගන්න සතියෙක් දෙකක් යනවා දෙතුන් පාරක් අයෙ adjust කරන්න වෙනවා
90% ලංකාවේ නම ගිය බාබර් ල කපන්න දන්නේ මේක
& දිග කොන්ඩ වලට ජූතක බමුණා හෝ ගමරාළ කට් එක .
flow , wolf cut(මේ කට් වල කොරියන් ජපන් variation නෙමේ ) තේරෙන්නේ නැහැ , කිහිප වතාවක් කපල cut එක ඕන විදිහට ගන්න ඕන
හදිස්සියකදී (wedding වගේ ) කොන්ඩේ කපන්න බයයි style එක ගන්න සතියෙක් දෙකක් යනවා දෙතුන් පාරක් අයෙ adjust කරන්න වෙනවා
90% ලංකාවේ නම ගිය බාබර් ල කපන්න දන්නේ මේක

& දිග කොන්ඩ වලට ජූතක බමුණා හෝ ගමරාළ කට් එක .
flow , wolf cut(මේ කට් වල කොරියන් ජපන් variation නෙමේ ) තේරෙන්නේ නැහැ , කිහිප වතාවක් කපල cut එක ඕන විදිහට ගන්න ඕන
Last edited: