දියණියගේ.විවාහයට.ගත්.ලක්ෂ.75.අහිමි.වූ.කම්පන&#3

Sadun Buwa

Well-known member
  • Oct 7, 2012
    18,422
    2,039
    113
    UNP BANK ROBBERY 2015
    uba modayek tamai bn :lol:

    ithin eken ubata problem ekak nahane neda?:rolleyes:


    bye-bye-male-smiley-smiley-emoticon.gif
     

    Sadun Buwa

    Well-known member
  • Oct 7, 2012
    18,422
    2,039
    113
    UNP BANK ROBBERY 2015
    :lol:
    faw ban uu

    :rolleyes:ayi mama uben kala adala innawada?wadak balagena hitapan.ubala wage un thama lankawe wadi.kata aragena balan innawa kata hari waradinakan.eeta passe oowa naththatama nathi karanna hadanawa.ane yako ubala wage minissu.dan ithin -rep deela sanasiyan.ubala wage unta oka thama karanna puluwan lokuma de.
     
    Last edited:

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    :rolleyes:ayi mama uben kala adala innawada?wadak balagena hitapan.ubala wage un thama lankawe wadi.kata aragena balan innawa kata hari waradinakan.eeta passe oowa naththatama nathi karanna hadanawa.ane yako ubala wage minissu.dan ithin -rep deela sanasiyan.ubala wage unta oka thama karanna puluwan lokuma de.

    ammo muuta ridila tiyena tarama. ridunanam sorry ban :P:rofl::D
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,832
    6,070
    113
    පව් බං , කෙල්ල යනකොට දෑවැද්දට දෙන්න හිතන් හිටියද දන්නෙ නෑ, තාත්ත කෙනෙක්ට කොච්චර බලාපොරොත්තු තියෙනවද දුවෙක් බඳිනකොට,.. හෝටලේට ගෙවලයි තියෙන්න ඇත්තෙ, මොකද හෝටල් වලින් කලින්ම සල්ලි ගන්නවනෙ, ඒත් ඉතින් මේ වගේ ලොකු factory එකක් අයිති එකෙක්ට හදිස්සියකට ලක්ෂ 75ක් ඉල්ලගන්න යාලුවෙක් වත් අඳුරන එකෙක් වත් නැද්ද, කොහොම උනත් සල්ලි තියෙන පොරක්, මට හිතෙන්නෙ business වලට සේරම සල්ලි හිර කෙරිලා, අන්තිම අඩිය වෙන්න ඇති ගන්න ඇත්තෙ ... සල්ලි වලට තණ්හාව නිසා heart attack හැදුන වෙන්න බෑ ...පව් .. සල්ලි ගත්ත එවුන්ට අනිවාර්යෙන් කැරකිලා වදී ..... :yes:
     

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    පව් බං , කෙල්ල යනකොට දෑවැද්දට දෙන්න හිතන් හිටියද දන්නෙ නෑ, තාත්ත කෙනෙක්ට කොච්චර බලාපොරොත්තු තියෙනවද දුවෙක් බඳිනකොට,.. හෝටලේට ගෙවලයි තියෙන්න ඇත්තෙ, මොකද හෝටල් වලින් කලින්ම සල්ලි ගන්නවනෙ, ඒත් ඉතින් මේ වගේ ලොකු factory එකක් අයිති එකෙක්ට හදිස්සියකට ලක්ෂ 75ක් ඉල්ලගන්න යාලුවෙක් වත් අඳුරන එකෙක් වත් නැද්ද, කොහොම උනත් සල්ලි තියෙන පොරක්, මට හිතෙන්නෙ business වලට සේරම සල්ලි හිර කෙරිලා, අන්තිම අඩිය වෙන්න ඇති ගන්න ඇත්තෙ ... සල්ලි වලට තණ්හාව නිසා heart attack හැදුන වෙන්න බෑ ...පව් .. සල්ලි ගත්ත එවුන්ට අනිවාර්යෙන් කැරකිලා වදී ..... :yes:

    aparade ban salli ehema atin aran awe. bank transfer karanna puluwan ne one ma dekata, dowry unat bank ekakata salli transfer kara nam hari ne. ewa echchara hitanne natuwa ati.
     
    Last edited:

    Sadun Buwa

    Well-known member
  • Oct 7, 2012
    18,422
    2,039
    113
    UNP BANK ROBBERY 2015
    faw bn uba, ada elakiri eke dawase bite eka una nisa ubata heart attack ekak hadeida danne naha :P

    :rofl::rofl:man ubata kalinuth kiwwane mama katawath bite ekak wenne naha.mata kiyapu dewal walata mama uththara deela athi.as penawane.eka eka ponnayo rep kapuwata mama baya wenne naha.mama kiyanne mata ona de.anika site ekaka bite unath hart attack ekak hadenna tharam manasikathwayak mata naha.ubala wage minis saththu mata ona tharam hambawela thiyenawa.loke wena kisima rataka nathi jara gathi guna lankawe minissu gawa thiyenne..
     

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    :rofl::rofl:man ubata kalinuth kiwwane mama katawath bite ekak wenne naha.mata kiyapu dewal walata mama uththara deela athi.as penawane.eka eka ponnayo rep kapuwata mama baya wenne naha.mama kiyanne mata ona de.anika site ekaka bite unath hart attack ekak hadenna tharam manasikathwayak mata naha.ubala wage minis saththu mata ona tharam hambawela thiyenawa.loke wena kisima rataka nathi jara gathi guna lankawe minissu gawa thiyenne..

    ubata hodatama ridila wage tamai penne :D
    uba kiyapu katawa waradiy kiyala piliganin. ubata tiyenne pahat manasikatwayak. chater talk dala dan anit minissunta baninawa. balapan thread eke ubata kee denek banalada kiyala. ubata dala tiyena tags tika balapan. ekenma penawa ube talk eka samajayata galapenne naha kiyala. mata nam hitenne uba loke gana kata karata taama lin madiyek kiyala.