මම කිව්වේ ඔය සල්ලි තිබ්බත් ඒක wedding එකට වියදම් වෙනවනේ.මම උබ වගේ මෝඩයෙක් නෙමේ.
![]()
mama mokatada pako uba wage gobbayek ge repak kapanne?
Mata kawru hari keeyak hari denawa nag mama ube okkoma kapala danawa...
Rep tika tiyan puke gaha ganin

faw ban uu
ayi mama uben kala adala innawada?wadak balagena hitapan.ubala wage un thama lankawe wadi.kata aragena balan innawa kata hari waradinakan.eeta passe oowa naththatama nathi karanna hadanawa.ane yako ubala wage minissu.dan ithin -rep deela sanasiyan.ubala wage unta oka thama karanna puluwan lokuma de.ayi mama uben kala adala innawada?wadak balagena hitapan.ubala wage un thama lankawe wadi.kata aragena balan innawa kata hari waradinakan.eeta passe oowa naththatama nathi karanna hadanawa.ane yako ubala wage minissu.dan ithin -rep deela sanasiyan.ubala wage unta oka thama karanna puluwan lokuma de.



ada dawasema uba meke nedaithin eken ubata problem ekak nahane neda?
![]()


ammo muuta ridila tiyena tarama. ridunanam sorry ban![]()
..ubala wage un mama ona tharam dakala thiyenawa..hahaha mawa oya wage dewal karala riddawanna tikak amaru wei..ubala wage un mama ona tharam dakala thiyenawa..

පව් බං , කෙල්ල යනකොට දෑවැද්දට දෙන්න හිතන් හිටියද දන්නෙ නෑ, තාත්ත කෙනෙක්ට කොච්චර බලාපොරොත්තු තියෙනවද දුවෙක් බඳිනකොට,.. හෝටලේට ගෙවලයි තියෙන්න ඇත්තෙ, මොකද හෝටල් වලින් කලින්ම සල්ලි ගන්නවනෙ, ඒත් ඉතින් මේ වගේ ලොකු factory එකක් අයිති එකෙක්ට හදිස්සියකට ලක්ෂ 75ක් ඉල්ලගන්න යාලුවෙක් වත් අඳුරන එකෙක් වත් නැද්ද, කොහොම උනත් සල්ලි තියෙන පොරක්, මට හිතෙන්නෙ business වලට සේරම සල්ලි හිර කෙරිලා, අන්තිම අඩිය වෙන්න ඇති ගන්න ඇත්තෙ ... සල්ලි වලට තණ්හාව නිසා heart attack හැදුන වෙන්න බෑ ...පව් .. සල්ලි ගත්ත එවුන්ට අනිවාර්යෙන් කැරකිලා වදී .....![]()
faw bn uba, ada elakiri eke dawase bite eka una nisa ubata heart attack ekak hadeida danne naha![]()

man ubata kalinuth kiwwane mama katawath bite ekak wenne naha.mata kiyapu dewal walata mama uththara deela athi.as penawane.eka eka ponnayo rep kapuwata mama baya wenne naha.mama kiyanne mata ona de.anika site ekaka bite unath hart attack ekak hadenna tharam manasikathwayak mata naha.ubala wage minis saththu mata ona tharam hambawela thiyenawa.loke wena kisima rataka nathi jara gathi guna lankawe minissu gawa thiyenne..sadun buwa ada dawasama me thread eke uge comment ekata reply dana unta baninawa![]()
![]()

man ubata kalinuth kiwwane mama katawath bite ekak wenne naha.mata kiyapu dewal walata mama uththara deela athi.as penawane.eka eka ponnayo rep kapuwata mama baya wenne naha.mama kiyanne mata ona de.anika site ekaka bite unath hart attack ekak hadenna tharam manasikathwayak mata naha.ubala wage minis saththu mata ona tharam hambawela thiyenawa.loke wena kisima rataka nathi jara gathi guna lankawe minissu gawa thiyenne..

harima happy wage ne.oya anunge kunu hoyana welawe thamange thiyena kunu hoda gaththoth narakada?![]()
