u ekenma mama wage ekeksapekshawa loku diyunuwak labapu yaluwek kiwwa kathawak kiyannam.
salli and kalaya, multiple streams wala invest karapan.
uge portfolio eka as i know mehemai.
finance dala gatta car eka 1:1 profit tiyala wikka inflation nisa,
profit ekama wage dala sparepart business ekak kara motorcycle, dan wahana parts karanawa.
koheda cabana tyna villa ekakin cabana ekak or dekak gatta.
doctor channeling center ekak tynwa.
franchise PNS bakery outlet 1k gatta lagadi.
share market invest kara dan karanawada danne na.
daily bona ekek nemei but set unama bonwa kudu wennama.
ganu dennek innawa, officially![]()
bro oya trading kernne crypto da, ehnm spot da futuresda?දීයුණු වෙච්ච උන් වරෙල්ලා , උබලගේ turning point එක මෙතන කියාගන යන් . එක ගොඩක් අලුත් උන්ට ගොඩ යන්ද help වෙයි . ඉස්සෙල්ලම මම ගැන කියන්නම් . මගේ නම් turning point එක උනේ share market investment and trading . alevel කරපු කාලෙම ඒ ගැන දැනගන මමම හොයලා පටන් ගත්තා . පස්සේ job හම්බ උනාට පස්සේ study කරලා invest කලා . ඉඩම් , ගෙවල් කාර් හැමදේම ගත්තේ ඒ සල්ලි වලින් . උබලත් මේ වගේ ගොඩ දා ගත්ත විදිහ කතා කරමු .
Ekata apita ehema set une na neමාමන්ඩිගේ බුදලෙන් ලැබුන දෑවැද්දෙන් තමා . මට තිබ්බ එකම හැකියාව දුවව නවාගත්ත එක පමණයි
kochcharakda dowry eka?මාමන්ඩිගේ බුදලෙන් ලැබුන දෑවැද්දෙන් තමා . මට තිබ්බ එකම හැකියාව දුවව නවාගත්ත එක පමණයි
Unique හැකියාවක් උබේ අම්මට තරම් කාටවත්ම නෑ ponnayoඔව් යුනීක් තමා
den trading karawada?trading මට බිට් කොයින් 26000 දී හයිප් එක සෙට් උනා.මේකේ උන්ටත් කිවුව.එකෙක් පඩේකට ගණන් ගත්තේ නැ.මුලින් ලොකු ගණන් අතට එද්දී බය හිතුනා. පිළිගන්න එපාඑක රැයින් 100000$ පැන්නුවා. බොහොම අමාරුවෙන් xm එකේ 30 $ අරන් පාර හදාගත්ත.(මට පරම්පරාවෙන් ආපු ව්යාපාර දෙකක් තියනවා ඒවා මගේ හැකියාවට පටල ගත්තේ නැ)
ඔව්,FX කියන්නේ පෙර පිනට ලැබුන වරප්රසාදයක්.den trading karawada?
ඩබල් යුනික් උබේ අම්ම කිරී තියන මොල් ගස් බස්සගන්නේ අල්ට්රා ප්රෝ මැක්ස් උන්Unique හැකියාවක් උබේ අම්මට තරම් කාටවත්ම නෑ ponnayo
ඕකනේ බැරි ලංකාවේ උන් එක්ක .kochcharakda dowry eka?
Machan yaluwa ganu dennekwa officially thiya inne kohomadasapekshawa loku diyunuwak labapu yaluwek kiwwa kathawak kiyannam.
salli and kalaya, multiple streams wala invest karapan.
uge portfolio eka as i know mehemai.
finance dala gatta car eka 1:1 profit tiyala wikka inflation nisa,
profit ekama wage dala sparepart business ekak kara motorcycle, dan wahana parts karanawa.
koheda cabana tyna villa ekakin cabana ekak or dekak gatta.
doctor channeling center ekak tynwa.
franchise PNS bakery outlet 1k gatta lagadi.
share market invest kara dan karanawada danne na.
daily bona ekek nemei but set unama bonwa kudu wennama.
ganu dennek innawa, officially![]()
mutual understanding among ladies.Machan yaluwa ganu dennekwa officially thiya inne kohomada
meka matath salli karayek una dawasata ona wenawa.
Poddak danna dewal kiyapanko
Mamath 35 weddi oya thanata enawa.mutual understanding among ladies.
samase sapa sampath deepan, not only sex.
ow oka hariyan na kohomath danma ain weyanMamath 35 weddi oya thanata enawa.
Dan inna kellawanam kamathi karaganna bari wei.
Kallawa atharinama ehema unoth