දීයුණු වෙච්ච උන් වරෙල්ලා , උබලගේ turning point එක

gevin.456

Well-known member
  • May 11, 2017
    1,921
    1,797
    113
    sapekshawa loku diyunuwak labapu yaluwek kiwwa kathawak kiyannam.
    salli and kalaya, multiple streams wala invest karapan.
    uge portfolio eka as i know mehemai.
    finance dala gatta car eka 1:1 profit tiyala wikka inflation nisa,
    profit ekama wage dala sparepart business ekak kara motorcycle, dan wahana parts karanawa.
    koheda cabana tyna villa ekakin cabana ekak or dekak gatta.
    doctor channeling center ekak tynwa.
    franchise PNS bakery outlet 1k gatta lagadi.
    share market invest kara dan karanawada danne na.

    daily bona ekek nemei but set unama bonwa kudu wennama.
    ganu dennek innawa, officially :D
    u ekenma mama wage ekek
     

    raaajit

    Well-known member
  • Nov 4, 2007
    833
    995
    93
    anduve income tax kapilla natthan melahakata mama sahenna diyunui , hena gahanava vagey padiyenma kapunama okkoma ivarayi , oya diyunu una kiyana godak un ekko kudu business natthan hariyata tax gevala na
     
    • Like
    Reactions: Hankook

    milinda2806

    Active member
  • Sep 12, 2007
    592
    41
    28
    දීයුණු වෙච්ච උන් වරෙල්ලා , උබලගේ turning point එක මෙතන කියාගන යන් . එක ගොඩක් අලුත් උන්ට ගොඩ යන්ද help වෙයි . ඉස්සෙල්ලම මම ගැන කියන්නම් . මගේ නම් turning point එක උනේ share market investment and trading . alevel කරපු කාලෙම ඒ ගැන දැනගන මමම හොයලා පටන් ගත්තා . පස්සේ job හම්බ උනාට පස්සේ study කරලා invest කලා . ඉඩම් , ගෙවල් කාර් හැමදේම ගත්තේ ඒ සල්ලි වලින් . උබලත් මේ වගේ ගොඩ දා ගත්ත විදිහ කතා කරමු .
    bro oya trading kernne crypto da, ehnm spot da futuresda?
     

    ntayya

    Well-known member
  • Dec 2, 2012
    2,566
    2,163
    113
    මාමන්ඩිගේ බුදලෙන් ලැබුන දෑවැද්දෙන් තමා . මට තිබ්බ එකම හැකියාව දුවව නවාගත්‍ත එක පමණයි
    Ekata apita ehema set une na ne
     

    Gingy

    Well-known member
  • Oct 23, 2023
    6,986
    13,117
    113
    ගෑණිගෙ අක්කා දේපල තන්හාවට දේවාල ගානෙ ගිහින් කරපු මගුල් වලට, ගෑණිට ඩිප්‍රෙශන් හැදිලා දෙන්නටම රස්සාවට යන්න බැරි උන එක රස්සාව නැතත් වීසා එක තියාගන්න ඕන නිසා පටන් ගත්ත කම්පනි එක තමයි තාම දුවන්නෙ ලංකාවට ඇවිල්ලත්. නැත්තම් තාමත් කාන්තාර රටක ජොබ් එකේ.,
     

    SANJU1992

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    1,625
    650
    113
    trading මට බිට් කොයින් 26000 දී හයිප් එක සෙට් උනා.මේකේ උන්ටත් කිවුව.එකෙක් පඩේකට ගණන් ගත්තේ නැ.මුලින් ලොකු ගණන් අතට එද්දී බය හිතුනා. පිළිගන්න එපා :ROFLMAO: එක රැයින් 100000$ පැන්නුවා. බොහොම අමාරුවෙන් xm එකේ 30 $ අරන් පාර හදාගත්ත.(මට පරම්පරාවෙන් ආපු ව්‍යාපාර දෙකක් තියනවා ඒවා මගේ හැකියාවට පටල ගත්තේ නැ)
    den trading karawada?
     
    • Like
    Reactions: lankalk

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,066
    113
    සේදවත්ත
    Unique හැකියාවක් උබේ අම්මට තරම් කාටවත්ම නෑ ponnayo
    ඩබල් යුනික් උබේ අම්ම කිරී තියන මොල් ගස් බස්සගන්නේ අල්‍ට්‍රා ප්‍රෝ මැක්ස් උන්

    kochcharakda dowry eka?
    ඕකනේ බැරි ලංකාවේ උන් එක්ක .
    ------ Post added on Jul 7, 2025 at 2:49 PM
     

    BadBlueGenius

    Well-known member
  • Jun 11, 2014
    5,559
    6,539
    113
    sapekshawa loku diyunuwak labapu yaluwek kiwwa kathawak kiyannam.
    salli and kalaya, multiple streams wala invest karapan.
    uge portfolio eka as i know mehemai.
    finance dala gatta car eka 1:1 profit tiyala wikka inflation nisa,
    profit ekama wage dala sparepart business ekak kara motorcycle, dan wahana parts karanawa.
    koheda cabana tyna villa ekakin cabana ekak or dekak gatta.
    doctor channeling center ekak tynwa.
    franchise PNS bakery outlet 1k gatta lagadi.
    share market invest kara dan karanawada danne na.

    daily bona ekek nemei but set unama bonwa kudu wennama.
    ganu dennek innawa, officially :D
    Machan yaluwa ganu dennekwa officially thiya inne kohomada
    meka matath salli karayek una dawasata ona wenawa.
    Poddak danna dewal kiyapanko
     
    • Haha
    Reactions: Cenon