Print කරන්නෙ වඳ රනිලගෙ පයිය අතුල්ලලාද @monson @hirashgeff @EVC හුත්තිගෙ පුතෝ🤭🤭🤭
White Wolf Well-known member Oct 6, 2023 748 1,028 93 Jul 11, 2024 #21 Print කරන්නෙ වඳ රනිලගෙ පයිය අතුල්ලලාද @monson @hirashgeff @EVC හුත්තිගෙ පුතෝ
PollokSilva Well-known member Jun 28, 2023 943 1,090 93 Jul 11, 2024 #22 Oka privatize kerenna yanne. Railway eka unma wala kapa gatta Reactions: Sam Walton
ktM1989 Well-known member Jul 20, 2008 930 102 63 P-a-N-a-D-u-R-a Jul 11, 2024 #23 Privatise කලා නම් හරි නැත්තම් මුන් හැදෙන්නේ නෑ බන්. Reactions: Sam Walton
Walter White Well-known member Nov 20, 2019 43,657 125,250 113 දෙහිවල Jul 11, 2024 #24 ruchira55 said: කෙරුවොත් රනිල්ට ඡන්දෙ දෙන්න ඕනේ. හාද? Click to expand... ඉතින් හදමු අපි රටක් Reactions: ruchira55
S SLK_sri Well-known member Oct 27, 2018 61,114 56,678 113 Jul 11, 2024 #25 ko suba aranchiyak nedda Last edited: Jul 11, 2024
vito Well-known member May 5, 2008 10,971 1 12,314 113 අදාළ නෑ නේ Jul 11, 2024 #26 okunwa nan pannanna ona. mala kaalakanni
shenat Well-known member May 13, 2007 58,736 87,144 113 ආශ්චර්යමත් රටක Jul 11, 2024 #27 dilshanniranga said: End of train service Click to expand... පොන්නය අවුරුදු 50ක් රට කොරලා ඔච්චර තමා කොරේ. Everything that faggot touched was ended. තුක් තුක්
dilshanniranga said: End of train service Click to expand... පොන්නය අවුරුදු 50ක් රට කොරලා ඔච්චර තමා කොරේ. Everything that faggot touched was ended. තුක් තුක්
T tharuka1989 Well-known member Nov 2, 2014 3,676 3,050 113 Jul 11, 2024 #28 okunta strike karanna podi deyak athi, oka suddama karala danna ona oya kalakannigen, minissu sahena kattak kanawa strike hinda
okunta strike karanna podi deyak athi, oka suddama karala danna ona oya kalakannigen, minissu sahena kattak kanawa strike hinda
kp_man Well-known member Jan 2, 2014 530 412 63 Negombo Jul 11, 2024 #29 aanduwa mukuth karanna ona na. strike eka iwara unata passe minissu station ekata kochhciya awama driverla denna bassala danagassala kanata gahuwanan hari. aye strick karana ekak na okun
aanduwa mukuth karanna ona na. strike eka iwara unata passe minissu station ekata kochhciya awama driverla denna bassala danagassala kanata gahuwanan hari. aye strick karana ekak na okun
hasithayad Well-known member Sep 28, 2011 30,792 1 44,999 113 Jul 11, 2024 #30 ඕකුන් ටික ගෙදරයැව්වත් ලොකු දෙයක් අප්පා… ඒකවත් කරගන්න පුලුවන් වෙයිද? @hirashgeff @monson
S SLK_sri Well-known member Oct 27, 2018 61,114 56,678 113 Jul 11, 2024 #31 hasithayad said: ඕකුන් ටික ගෙදරයැව්වත් ලොකු දෙයක් අප්පා… ඒකවත් කරගන්න පුලුවන් වෙයිද? @hirashgeff @monson Click to expand... @hirashgeff @monson ko korada?? kathawa witharai weda naha, jeppanta ochchara baya ai ban Reactions: hasithayad
hasithayad said: ඕකුන් ටික ගෙදරයැව්වත් ලොකු දෙයක් අප්පා… ඒකවත් කරගන්න පුලුවන් වෙයිද? @hirashgeff @monson Click to expand... @hirashgeff @monson ko korada?? kathawa witharai weda naha, jeppanta ochchara baya ai ban
somalal Well-known member Mar 7, 2007 3,883 3,130 113 Arangala Jul 11, 2024 #32 තැපෑලත් වර්ජනයෙ යෙදිල නේද ඉන්නෙ
S SLK_sri Well-known member Oct 27, 2018 61,114 56,678 113 Jul 11, 2024 #33 somalal said: තැපෑලත් වර්ජනයෙ යෙදිල නේද ඉන්නෙ Click to expand... ehenam resignation letters tika yawa ganna beri wei kiyalada baiyo kiyanna lasthi wenne @hirashgeff @monson @EVC
somalal said: තැපෑලත් වර්ජනයෙ යෙදිල නේද ඉන්නෙ Click to expand... ehenam resignation letters tika yawa ganna beri wei kiyalada baiyo kiyanna lasthi wenne @hirashgeff @monson @EVC