කොහොමද මෙහෙම ගන්නේ?![]()
oya kiyala thiyena steps tika revers ekata kalama ei
කොහොමද මෙහෙම ගන්නේ?![]()
oya kiyala thiyena steps tika revers ekata kalama ei

කොහොමද මෙහෙම ගන්නේ?![]()

Ado mage phone ekata miss calls enawa ne ban dan paya 1/2 withara indan. Thopida me ring karanne?

නම්බරේ මාරු කරහන් බන් දැන් හැදෙන උන් කොල්ලෙක්ටවත් ඉන්න දෙන්නැති සමනල්ලු![]()







.මම මකන්නම් මගේ පොස්ට් එක ...අර quote වෙලා තියන එකට මොකක් හරි කරගන්න බලන්න...වැඩේ ගොඩදාගමු.



අඩෝ මම අදත් ඇන්දුණා...![]()

අඩෝ මම අදත් ඇන්දුණා...![]()


දුකයි සිංහලු...![]()
අවුල්නම් ට්රේඩ් එක රිමුවූ කරමු බන්...![]()

me wage methods danne bn me post eka daapu kena witharak nemeine...
owa hamoma danna dewal neh...a nisai kela wune umbata..
nathnam ithin me thread eka patan gaththu kena weradi adahasakin nemeine kale umba ude paandara number eka dammata 1st page ekema![]()

නම්බරේ මාරු කරහන් බන් දැන් හැදෙන උන් කොල්ලෙක්ටවත් ඉන්න දෙන්නැති සමනල්ලු![]()

මං වගේ ගොන් හරකෙක් යකෝ මෝඩ මුසලයෙක්...![]()

1. ජේසෝන් ලිඳේ කියල රට්ටු කියනවා![]()
එහෙනම් ඉක්මනට මට කුණුහරපෙන් බැනපන්.![]()


thread remove karapan admin ta kiyala...
private details pita gihin neh![]()

ඒවා දහ්න්නේ අපේ විශාරදයෝ 2යි ඉන්නේ එක්කෙනෙක් scurvy මාමා...අනික් කෙනත් හරි ප්රසිද්දයි...![]()



