wishwasa karanda puluwan ekama aya demaupiyo witharai ban
Loweth ne aya ithin e wage nam machan
wishwasa karanda puluwan ekama aya demaupiyo witharai ban
ammi and thaththi oyala mata dunnu me watina jiwthe hindai mn ada me loke inne. mata oyala nethuwa eka mohotak inna be. i love u mom and dad. . you are my god.
there is your mother... great machan...RePost බුවා;14575870 said:මට අක්කල දෙන්නෙකුයි නංගිලා දෙන්නෙකුයි ඉන්නවා...
2000දි අපේ තාත්ත නැති උන....
එතකොට ලොකු අක්ක 12 වසරේ ,
පොඩි අක්ක 9 වසරේ ,
මම 5 වසරේ,
නංගිලා නිවුන්නු, අවුරුදු 4යි එයාලට...
අපේ අම්ම ගුරුවරියක්...
එදා ඉදලා අපේ පවුලේ බර තනියම ගෙනිච්චේ අම්ම...
ගත්ත නය ගෙවල, ගෙදරට බඩු ගෙනාවම අතට කියක් වත් ඉතිරි නැ,,,
හැබැයි අපේ අම්මා අත ඇරියේ නැ,
අන්තිමට අද වෙන කොට ලොකු අක්ක වෛද්යවරියක්,
එය දිස්ට්රික්කෙන්ම 1 වෙලා කැම්පස් ගියා,
පොඩි අක්ක මෙඩිකල් ෆැකල්ටි එක අවසන් වසර,
මම ඉංජිනේරු පිටයේ තුන් වන වසර,
නංගිලා මේ පාර විබාගේ කරනවා....
බැරි වෙලාවත් එදා අපේ අම්ම මේ ඔක්කොම දමල ගහල හිටියනම් අද අපි හිගා කනවා....
මේ ඔක්කොම හොද තැනක ඉන්නේ අම්ම නිසා,,,,,
බුදු බව ලබන්න පෙරුම් පුරන බෝසත් චරිතයක් මගේ අම්ම...
මට ආඩම්බරයි ඔයා ගැන අම්මේ......
ammi and thaththi oyala mata dunnu me watina jiwthe hindai mn ada me loke inne. mata oyala nethuwa eka mohotak inna be. i love u mom and dad. . you are my god.

enna mara hansome kollek balaganna - LKS007 Exposed!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Lahiru Krishan Siriwardana - LKS
Mathara Rahula College
Birthday October 13
Location Sri Lanka
SEX == PONNAYEK
hobbys -- PROVING OTHERS THAT HE IS DUMB
![]()
https://twitter.com/LahiruKrishan
blog
http://lks007.ash.com/
menna muwa teenstar expose karapu hati. dan mu inne wenath id ekakin
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=86790

nethata ninda natha kusata ahara natha enamudu awadiwa hinahuni udayema
