දෙමළෙක් හැටියට මගේ මතේ ලංකාව ගැන

Honda Malli

Member
Nov 17, 2018
783
81
0
දෙමළෙක් හැටියට මගේ මතේ ලංකාව ගැන

රෙප් කැපෙන ත්‍රෙඩ් එකක්.. එත් කියන්න ඕනා දේ කියන්න ඕනා.. පහුගිය දවස් 50 දිහා බලපුවහම පේන දෙයක් තමයි ලංකාවේ, සිංහල මිනිස්සු රට නාස්ති කරන එකේ ඉවරයක් නැහැ. දෙමල, මුස්ලිම් නෙමෙයි ලංකාව කන්නේ සිංහල මිනිස්සු.. පහුගිය දේශපාලන වලියත් එහෙම එකක්. අන්තිමට වෙන වෙනසකුත් නැහැ.. රටේ සල්ලිත් නැහැ.. සම්පුර්ණයෙන් ආර්ථිකේ කෑවා සිංහල උන් පොරකාලා.. මොකටද මෙහෙම රටක දෙමල, මුස්ලිම් මිනිස්සු රටට ආයෝජන ගේන්නේ.. සිංහල එවුන් ඔක්කොම විනාශ කරනවානම්, දෙමල මුස්ලිම් මිනිස්සු මේක වෙනම පාලනය කරන්න හදාගත්තොත් සිංහල උන් උන්ගේ කොටසේ ඕනා නැටුමක් නටපුදෙන්, අපේ කොටසේ අපි ගොඩ දාගන්න විදිය අපි දන්නවා.. අනිවාර්යෙන් මෙහෙම නම් ලංකාවේ හැසිරීම, වෙනම රටක් ඉල්ලන්න දෙමල මිනිස්සු විතරක් නෙමෙයි මුස්ලිම් මිනිස්සුත් එලියට එන්න ඕනා.
 
Last edited:

AnGeLHuNteR

Well-known member
  • Oct 31, 2013
    16,655
    2,434
    113
    විග්නේශ්වරම් වගෙ පොන්නයො ඉස්සරහ තියාගෙනද දෙමලු රට අල්ලන්න යන්නෙ
     

    Honda Malli

    Member
    Nov 17, 2018
    783
    81
    0
    විග්නේශ්වරම් වගෙ පොන්නයො ඉස්සරහ තියාගෙනද දෙමලු රට අල්ලන්න යන්නෙ
    විග්නේශ්වරම් කියන්නේ හරියට වාසුදේව වගේ සිංහල උන්ගේ.. රටක් හැදුවොත් නායකයෝ වෙන්න ඕනා මිනිස්සු ඕනා තරම් ඉන්නවා..
     

    sidathsaumya

    Well-known member
  • Jun 8, 2009
    1,566
    155
    113
    Seeduwa
    Machan ubalata wenama ratak one nam gihin indiyawen illa ganinko.. ubala awe ehenne..

    api demala minissu ekka inna be kiyala nene.. ubalatane amaruwea thiyenne..

    Sinhala minissunta thiyena ekama rata meka.. meka bedanna denna be.
     

    neyohk

    Well-known member
  • Oct 31, 2015
    16,280
    17,268
    113
    ඔව් අැත්ත තමා.සිංහල උන්ගේ කිසි ඵකමුතුවක් නැහැ.ටොයියො,බයියො,ජෙප්පො කියලා හදාගෙන ඵහෙන් මරාගන්නවා.
    උතුර,දකුණ,බස්නාහිර,නැගෙනහිර කියලා මෙහෙන් මරා ගන්නවා..මට නම් අාගම ජාතිය වැඩක් නැහැ.මනුස්ස කමක් තියෙන මිනිස්සු තමා වැදගත්.
     

    Killer Ghost

    Active member
  • Oct 29, 2018
    275
    31
    28
    දෙමෙල්ලුන්ගෙ තරම පේනවා තමිල්නාඩුව වගේ පැතිවලින්:rofl:,ඒ ජානමනෙ තොපිටත් තියෙන්නෙ.:angry:පාරෙ රෙන පොන්න පක්කු රට හදන්න කතාව,:lol:
     

    Killer Ghost

    Active member
  • Oct 29, 2018
    275
    31
    28
    තොපි කවද්ද රටට ආදරේට වැඩක් කරන්න හිතන්නෙ:rolleyes:,තොපේ මහපකයගෙ පටන් සේරම අත්මාර්ථකාමි වේසා බල්ලො.:angry:රටට සුභ සිද්ධියක් වෙන දෙයක් කවදද ඉදිරිපත් කෙරුවෙ:baffled:,නයිකෙලි ටික රැකගන්න බැලුවා විතරයි.:yes:
     

    Geriya

    Active member
  • Dec 13, 2018
    444
    135
    43
    ගව මඩුවේ
    ai ban sinhala demala muslim chatholic kiyala bedila inne. menna me jara manasikathvayen inna hinda thamai apita kavadavath hariyanne naththe. monava unath api okkoma ekama pawle aya ban history eka baladdi. indian tamil kattiayata vada mehe tamil kattiya kochchara hodaida harima friendly tamil naduve tamil kattiya mehema na un napurui mehe inna un hoda un lankave hinda muslim ayath ehemai saudi e vage rataval vala inna ayata vada mehe inna un kochchara hodaida balapan ape sahodarayo vage mage school yaluvo ona tharam innava muslim aya api ekama bath eka bedagena kapu aya lankave muslim aya aneth rataval vala inna unta vada kochchara hodaida. evagema baudda miyanmar thailand vala vage inna ayata vada mehe aya kochchara hodaida balapan pana unath dei e moda kamata nemei manussa kamata catholic ayath balapan american karayinta vada mehe un kochchara hodaida kiyala api okkoma lankave minissu mata meva kiyanna therenne na uba ona vidiyata hitha ganin. ape unge olu hodanne jara deshapanaya karana hutto. agam bedayak na ban aththama kiyanava nam inne jathi dekai. salli thiyana jathiya salli nathi jathiya. echcharai. deshapalanyayo api vage minissu therum ganin
     

    blue_in_rio

    Well-known member
  • bamuna_unath.png
     

    Calion

    Well-known member
  • Nov 13, 2017
    697
    475
    63
    දෙමළෙක් රජ උන දාට තේරෙයි සිංහලයාගේ අගය!
     

    visalbro

    Well-known member
  • Jun 4, 2017
    15,972
    17,132
    113
    panadura
    පක තමයි.දෙමල,මුස්ලිම් උන් හින්දා තමයි රටේ විදේශ විනිමය පිටට ඇදෙන්නෙ.උන් කරන තරමක් කරන්නෙ ආනයනය(import) කරන එක විතරයි.සිංහල මිනිස්සු තමයි යම් තරමක් හරි ලංකාවට ඩොලර් එන වැඩක් කරන්නේ.
     

    Pessimist

    Well-known member
  • Mar 6, 2018
    20,665
    1,562
    113
    🌎
    උඹේ අදහස් වෙන අකෞන්ට් එකකිං එදා දැක්ක බං උඹ හිතන්නෙ මාර සරල විදිහට. මොකක් හරි correlation එකක් අල්ලගෙන ඒක හේතුවක් විදිහට දකිනව. ඔය විදිහට හිතන එකත් එක අතකිං මරු මාර සැහැල්ලුවෙන් හිටියෑකි
     

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    අනේ හුකේ ...බෝඩිම්කාරයෝ දැන් රටෙන් කෑල්ලක් ඉල්ලනවා.
     

    Luxifer

    Member
    Dec 6, 2018
    82
    6
    0
    Galle
    Machan dakunu asiawe shinhala ,demala ,muslim mokath wedak ne ban .akai atha kathawa.yudde kale ratin canada ,norwe,asui penna un unge paulwala un a ratawal walata gatha misak ai mehe binna bahinna awe ne.awe thamilnadu saragathawa hitapu un .anika demalunge tharama ,akamuthukama penne kalekata yapane pethe hospital wala demala un gema blood ganna be kiuwama.unge kula seen nisa.muslim unta nam dubai ,saudi wlin reguwath thawa uparima aurudu 30i raganna puluwan .edata muslim anathai.rata beduwoth aniwa walatama yanawa afrika wage sure
     

    Opinion

    Member
    May 20, 2018
    2,904
    185
    0
    appatasiri thamilnanduwa wage patta diyunu karanda yanne,,

    unta metro trains thiyenawa machan. api thawamath yanne tablet system eken duwana trains wala. lokey kochchara diwunuda dan ? ape minissu thawamath koachchi run karanne tablet exchange karala :rofl: lankawa diwunu karanna one nam mulinma podu prawahana sewaya diwunu karala inna one. ape ewunta dam rajinak dakkath magic