දොස්තර මහත්තුරු මේ පැත්තට පොඩ්ඩක් එන්න..

pixusuran

Junior member
  • Jan 29, 2014
    113
    16
    18
    ganan ganna epa ban..nikan kiwwe..hehe..doctor kenek gawata palayan...ubata puluwanne ekkaran yanna..hospital ekakata katha karala ahapan kawda inna hoda doctor kiyala.un kiyawi..channal ekak damma.ekkaran giya..wade close. enna ba kiwwoth baya karapan ohoma idala period digatama nawahtiwi.ethakota marry karama lamayekwath hambu wena ekak na kiyala..

    but hodama wade eyage ammata kiyana eka.habai ammath poddak saka hithawi.but kiyanna kiyapan kalinuth mehema una mechchara kal late une na kiyala...

    uba katata dunnada? kella gillanam wade aul...katata gaththamath babala hambu wenawa ..:baffled::baffled::baffled::baffled:
    :lol::lol::lol: echchara uneducated naha bn.. :P
    ammata kiuwama amma kiyala bn kolla ekka rawm gahala monawa hari karagaththe nathnam baya nathuwa idapan hadena welawaka hadei kiyala :confused:
    මේ thread එකේ හිනාවෙන්න හොඳ නෑ, නැත්තං මං දන්නවා හිනාවෙන හැටි... :yes: (කට තද කරන්... :dull:)
    :angry::angry::angry:
    Mage kalin hitapu ekitath oya scene eka thibba. Eki anika patta kettui. Dockek hambela beheth gatta. Ita passe hari giya. Doca kiwe godak kettu kellanta oya scene eka thynwa kiyala. Eeta passe mahath wenna kiyalath beheth dunna. Dn nm tatwe kohomada danne ne. Goda kalekin hambune ne
    Kalin avarage agak thibune. Habai dan kella tikak mahath wela. :baffled:
    hondama de kellata oka ammata kiyanna kiyapan ubala thama marry karala naha ne honda doctor kenek channel karapan (y)
    Amma kiyapu eka dakkane bn. Doctor kenek lagata ynna bahalu sex karada anam manam ahuwoth lajjailu. :angry::angry:
    Boru information daanna epaa. :D
    Obathuma doctor ne ithin. Upadesak dennako ahaka balan yannathuwa :sorry:
    ඕකට pregnancy නවත්තන්න ගන්න tablet එකත් හරියනවා , එකේ hold time එක ඉවර වැඩේ වෙයි
    Hariyatama nodana kohomada tablets ganne :eek:
     

    nu45an

    Junior member
  • Sep 22, 2015
    334
    24
    18

    :lol::lol::lol: echchara uneducated naha bn.. :P
    ammata kiuwama amma kiyala bn kolla ekka rawm gahala monawa hari karagaththe nathnam baya nathuwa idapan hadena welawaka hadei kiyala :confused:

    :angry::angry::angry:

    ekath hari ban..mokakwath une nathnam baya wenna deyak na..wena ekak weine..iseela kiyapan thiyada balanna kiyala..seal welada danne na..

    habai ithin supiri amma kenek ban.kellata adare nadda amma? yako wena amma keneknm baya wenawane na kiwwata mokak hari karanda danne na kiyala test ekakwath karawanawane...uba wasanawanthaya...nawa gilunath baan chuun nandamma kenek set wela thiyenne...