ganan ganna epa ban..nikan kiwwe..hehe..doctor kenek gawata palayan...ubata puluwanne ekkaran yanna..hospital ekakata katha karala ahapan kawda inna hoda doctor kiyala.un kiyawi..channal ekak damma.ekkaran giya..wade close. enna ba kiwwoth baya karapan ohoma idala period digatama nawahtiwi.ethakota marry karama lamayekwath hambu wena ekak na kiyala..
but hodama wade eyage ammata kiyana eka.habai ammath poddak saka hithawi.but kiyanna kiyapan kalinuth mehema una mechchara kal late une na kiyala...
uba katata dunnada? kella gillanam wade aul...katata gaththamath babala hambu wenawa ..![]()


echchara uneducated naha bn.. 
ammata kiuwama amma kiyala bn kolla ekka rawm gahala monawa hari karagaththe nathnam baya nathuwa idapan hadena welawaka hadei kiyala

මේ thread එකේ හිනාවෙන්න හොඳ නෑ, නැත්තං මං දන්නවා හිනාවෙන හැටි...(කට තද කරන්...
)



Kalin avarage agak thibune. Habai dan kella tikak mahath wela.Mage kalin hitapu ekitath oya scene eka thibba. Eki anika patta kettui. Dockek hambela beheth gatta. Ita passe hari giya. Doca kiwe godak kettu kellanta oya scene eka thynwa kiyala. Eeta passe mahath wenna kiyalath beheth dunna. Dn nm tatwe kohomada danne ne. Goda kalekin hambune ne

Amma kiyapu eka dakkane bn. Doctor kenek lagata ynna bahalu sex karada anam manam ahuwoth lajjailu.hondama de kellata oka ammata kiyanna kiyapan ubala thama marry karala naha ne honda doctor kenek channel karapan![]()


Obathuma doctor ne ithin. Upadesak dennako ahaka balan yannathuwaBoru information daanna epaa.![]()

Hariyatama nodana kohomada tablets ganneඕකට pregnancy නවත්තන්න ගන්න tablet එකත් හරියනවා , එකේ hold time එක ඉවර වැඩේ වෙයි

(කට තද කරන්...
)