දොස්තර හිඟය ඉවරයි, ටොයිලට් හෝදන්න ගිය අය ආපහු ඇවිත් 😄

Antare 3.4

Well-known member
  • Jan 18, 2024
    964
    511
    63
    Panadura
    අඩෝ ඔච්චර දොස්තරලා ඉන්නවනම් අර NSBM එකේ අලුතෙන් පැකල්ටියක් දාන්නෙ මක්කටෙයි 🤣🤣🤣
    Owa danne ponna jepponge lamainta igena ganna🤣🤣.nalin ponnaya daai wesa duwawa okatath😆😆😆😆😆🤭🤣🤭.

    පත්වීමක් හඹුනොත් මොණරාගලට අම්පාරට, උන් කොහොම ද වැඩට යන්නේ, quarters නෑ, අලුතින් වාහන ගන්න විධියක් නෑ, ඔය අස්සේ වයිපෙරේත් කීවොත් මෙහෙ ඉදලා වැඩක් නෑ කියලා .. ✈️


    ඒක තමා කිවේ උන් යනවා කියලා.. දකින්න ඉතුරු වෙන්නේ නෑ 🤣🤣
    ------ Post added on Mar 13, 2024 at 6:08 AM
    Ai e patte unta beheth karanne ube ammada gihin wesiye

    බම්බුව තමයි බන්. මාසෙකට 30-40 තාම යනවා. ඔය අපහු එනවා කියන්නේ අවුරුදු 2 විසේසඥ පුහුණුවට යන උන්. ඔය AMC කරලා PLAB කරලා ඔසී UK නිව්සිලන්ඩ් සිංග ඩෙන්මාර්ක් යන උන් අයේ එන්නේ නෑ. ඕමාන් මාලේ ඩුබායි සීචේල්ස් වගේ යන උන් තමයි අයේ එන්නේ. නැත්තන් ඉංග්‍රීසි බැරි, වැඩබැරි උන් තමයි.

    ඔය එක එකා කියන ඒවා අහල වැඩක් නෑ. ශ්‍රී ලංකා වෛද්‍ය සබාවෙන් certificate ඔෆ් good standing ගන්න ගාන බලන්න කියපන්. එකෙන් ආසන්නව කියන්න පුළුවන් යන ගාන.

    ඔය යන උන්ට යන්න දීපල්ලා බන්. උන් ගිහින් කක්කුස්සි හෙදුවත් අනික් උන්ට වැඩක් නැනේ.
    Yana unta yanna deela beheth denne thoda wesige putho. Keeyen keeyatada private ekakata gihin salli deela beheth ganna puluwn. Government hospital tika nisa tama minissu nomari jeewath wenne gon wesige putha.
    ------ Post added on Mar 13, 2024 at 9:11 AM
     
    • Haha
    Reactions: Voldemort Bro

    praskruz

    Well-known member
  • Nov 28, 2007
    1,316
    1,019
    113
    Owa danne ponna jepponge lamainta igena ganna🤣🤣.nalin ponnaya daai wesa duwawa okatath😆😆😆😆😆🤭🤣🤭.


    Ai e patte unta beheth karanne ube ammada gihin wesiye


    Yana unta yanna deela beheth denne thoda wesige putho. Keeyen keeyatada private ekakata gihin salli deela beheth ganna puluwn. Government hospital tika nisa tama minissu nomari jeewath wenne gon wesige putha.

    ------ Post added on Mar 13, 2024 at 9:11 AM
    තොට තේරෙන්නේ නැද්ද වේසිගෙ පුතෝ මේකේ කොටන උන්ට දොස්තර උන්ට කෙලවිලා හිකවිලා යන්න ඕන කියන මනසිකත්වේ ඉන්න උන් කියල. උන්ට ලෙඩක් හැදිලා මැරිලා ගියත් දොස්තරයෝන්ට හරි අනික් ප්‍රොෆෙෂනල් කෙනක්ට කෙලවෙනවානම් සතුටුයි. රෙන්න ගියත් බෙට්ට කෙලින් වගේ පුහු මාන්නෙන් ඉන්නේ.

    ඇත්තටම රටයන්නේ හොස්පිටල් වල වැඩ කරන බර අදින සෙට් එක. මුන්ට පෙන්නේ ප්‍රයිවට් කරන රස්සාවේ හොරගල් අහුලන සෙට් එක.
    පුළු පුළුවන් උන් ගියාම මුන්ට සතුටුයි උන් එහෙ ගිහින් කක්කුස්සි හෝදනවා කුලී වැඩ කරනවා කියල. උන්ටත් සතුටුයි කාර් එකක් ගෙයක් අරන් ශේප් එකේ ඉන්න පුළුවන් කියල. දෙගොල්ලොම සතුටුයි අන්තිමේ. කුහක ගමේ ගොඩේ නුගත් ප්‍රයිවට් යන්න සල්ලිත් නැත බය්යෝ හෙමිට වඳවෙලා යයි.
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    දොස්තර ලාට නම් වෙනරටවල් වලට ගියත් බල්ලෝ වගේ තමා ඉන්න ඕනේ
    ලංකාවේ වගේ විශේෂ සැලකිලි නැහැ
     

    Antare 3.4

    Well-known member
  • Jan 18, 2024
    964
    511
    63
    Panadura
    තොට තේරෙන්නේ නැද්ද වේසිගෙ පුතෝ මේකේ කොටන උන්ට දොස්තර උන්ට කෙලවිලා හිකවිලා යන්න ඕන කියන මනසිකත්වේ ඉන්න උන් කියල. උන්ට ලෙඩක් හැදිලා මැරිලා ගියත් දොස්තරයෝන්ට හරි අනික් ප්‍රොෆෙෂනල් කෙනක්ට කෙලවෙනවානම් සතුටුයි. රෙන්න ගියත් බෙට්ට කෙලින් වගේ පුහු මාන්නෙන් ඉන්නේ.

    ඇත්තටම රටයන්නේ හොස්පිටල් වල වැඩ කරන බර අදින සෙට් එක. මුන්ට පෙන්නේ ප්‍රයිවට් කරන රස්සාවේ හොරගල් අහුලන සෙට් එක.
    පුළු පුළුවන් උන් ගියාම මුන්ට සතුටුයි උන් එහෙ ගිහින් කක්කුස්සි හෝදනවා කුලී වැඩ කරනවා කියල. උන්ටත් සතුටුයි කාර් එකක් ගෙයක් අරන් ශේප් එකේ ඉන්න පුළුවන් කියල. දෙගොල්ලොම සතුටුයි අන්තිමේ. කුහක ගමේ ගොඩේ නුගත් ප්‍රයිවට් යන්න සල්ලිත් නැත බය්යෝ හෙමිට වඳවෙලා යයි.
    “මුන්ට පෙන්නේ ප්‍රයිවට් කරන රස්සාවේ හොරගල් අහුලන සෙට් එක”

    එහෙම උන්ගෙන් තමා ගොන් පොන්නයෝ තොපි බෙහෙත් ටික හරි කරගන්නේ.දුප්පත් තියා මදයම පාන්තික එකෙක්ටවත් ප්‍රයිවට් හොස්පිටල් එකක දවසක් නැවතිලා බෙහෙත් ගන්න බෑ වේසියේ.ලංකවේ 10% තමා ඔහොම එකකට ගිහින් නැවතිලා බෙහෙත් ගන්න පුලුවන්. අඩුමගානේ ඔය කියපු දොස්තරලා ප්‍රයිවට් චැනලින් කරලා අඩුවට වැඩේ හරි කරගන්න වැඩ ටික කරලා දෙනවා. එහෙව් වැඩ කරන උන්ට වඩා රට පනින උන්වශ තොට ලොකු🤭🤣🤣🤣🤣.දාර පෑන්ටි පොන්නඑක් තෝ නම්🤣🤣.Airport එකට ගිහින් රට පනින එකෙක්ගේ ගූ ටිකක් කාපන් පුකේ ආමාරුව හරියන්න වේසි🤣🤣.
     

    තොත්ත බබා

    Well-known member
  • Jul 21, 2011
    7,151
    9,481
    113
    මම දන්න UK ගිය ඩොකාල දෙන්නෙක් ආයෙ ආව.මේන් රීසන් වෙදර් එක සෙට් නොවීම, මූසල ගතිය.
    තව සෙට් එකක් ඔසී ගියා, උන් ආවෙ නෑ ..
    ස්වීඩන් පැත්තට ගිය උන් දෙන්නෙක් ලැන්ග්වේජ් ඉගෙන ගන්නව තාම අවුරුදු දෙකක් තිස්සෙ.

    යනකොට හොඳට හොයල බලල යන්න ඕන
     
    • Like
    Reactions: shenat

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,991
    28,903
    113
    Private kerela hamba kerana % ekanan sahena adui...aththama kathawa padi madi docekta dan.....eka habai professions godaketa podui....
     

    DiksonAlex

    Well-known member
  • Sep 7, 2021
    5,611
    5,604
    113
    Colombo
    wesige puthalata mona rateda ban mehema sapata inna puluwan. kalakanni
    අනේද කියන්නේ...උන්ගේ ලොකු කම වේසියන්ගේ පුත්තු...අමුතු ආරූඨයක් අරන් ඉන්නේ පකේ ඩොකාලා....පුන්ඩේ කැරියෝ සෙට් එක..හැබැයි මට තාම මතකයි එක ඩොකෙක් අර හෝටලයක් අරන් බෙහෙත් විදන් සුයිසයිඩ් කරගත්තේ...ලංකාවේ ඩොකගගෙන් බෙහෙත් ගන්න ගියාම උන්ගේ අමර ලොකු කම බලන්න එපැයි..ගූ වලින් ගහන්න ඕන ගූ වලින්..
     

    praskruz

    Well-known member
  • Nov 28, 2007
    1,316
    1,019
    113
    “මුන්ට පෙන්නේ ප්‍රයිවට් කරන රස්සාවේ හොරගල් අහුලන සෙට් එක”

    එහෙම උන්ගෙන් තමා ගොන් පොන්නයෝ තොපි බෙහෙත් ටික හරි කරගන්නේ.දුප්පත් තියා මදයම පාන්තික එකෙක්ටවත් ප්‍රයිවට් හොස්පිටල් එකක දවසක් නැවතිලා බෙහෙත් ගන්න බෑ වේසියේ.ලංකවේ 10% තමා ඔහොම එකකට ගිහින් නැවතිලා බෙහෙත් ගන්න පුලුවන්. අඩුමගානේ ඔය කියපු දොස්තරලා ප්‍රයිවට් චැනලින් කරලා අඩුවට වැඩේ හරි කරගන්න වැඩ ටික කරලා දෙනවා. එහෙව් වැඩ කරන උන්ට වඩා රට පනින උන්වශ තොට ලොකු🤭🤣🤣🤣🤣.දාර පෑන්ටි පොන්නඑක් තෝ නම්🤣🤣.Airport එකට ගිහින් රට පනින එකෙක්ගේ ගූ ටිකක් කාපන් පුකේ ආමාරුව හරියන්න වේසි🤣🤣.
    එහෙනං ප්‍රස්නයක් නෑනේ පගෝ. ඔය කියන උනුත් රට ගිහින් ටොයිලට් හොදන් ඉඳල බැරුව අපහු එනවා. ඔය පොඩියට හන්දි ගානේ ප්‍රයිවට් කරන උනුත් යන්නේ නෑ. රට සුකිත මුදිත වීගෙන එන නිසා රටයන ප්‍රමානෙත් එන්න එන්න අඩුවෙනවා කියලත් මේකේ කියනවා. රජයේ විස්ස විද්‍යාලවලින් අලුතින් දාහකට වැඩි ගානක් අවුට් වෙනවා අවුරුද්දකට. NSBM පටන්ගත්තාම එක බැච් එකක්කින්ම 500 ගානේ එනවා. ඉතින් එහෙනං ප්‍රස්නේ ඉවරනේ. තෝ මොකටද බෙරිහන් දෙන්නේ. සල්ලි තියෙන උන් නෙමෙයි දුප්පත් මධ්‍යමපාන්තික උන්තමයි ප්‍රොෆෙෂනල් උන්ට වැඩියම කෙලවෙනවට කැමති. උන් මෝටිවේස වීඩියෝ බලල දැන්ම හිතින් කෝටිපතියෝ වෙලා ඉන්නේ.
     

    DiksonAlex

    Well-known member
  • Sep 7, 2021
    5,611
    5,604
    113
    Colombo
    මහන්සිවෙල ආන්ඩුවේ ඉස්පිරිතාලේ වැඩ කරපු


    puken hina yanne mewata 😁 😁
    එක හුත්ිගේ පුතෙක් කොහෙද බන් ලංකාවේ රෝහල් වල මහන්සිවෙලා වැඩ කලේ...වේසියන්ගේ පුත්තු උදේට එනවා නලුවො වගේ වාහන වලින් ටයි පොලු දාගෙන නලාව කරේ දාගෙන..මුන්ගේ අම්මලා කියල වගේ නලාව කරේ දාගෙන යන්න අතේ අරන් යන්න එපා කියලා...හුත්ියොත් ඒ වගේ තමයි..උන්ට පුළුවන් නම් කිම්බෙ නලාව ගහන් යනවා..ඒ තරම් උඩකින් මුන් ජීවත් වෙන්නේ...කරන වැඩක් නැහැ..එන ලෙඩාට සැර දාලා කතාව..බෙහෙත් ලියන්න කාටත් බැරිය ඉගෙන ගත්තනම්..මුන් හිතන් ඉන්නේ ලොකේ මුන් විරතයි මනුස්සයො විදියට ඩීවත් වෙන්න ඕන කියල.....
     

    Antare 3.4

    Well-known member
  • Jan 18, 2024
    964
    511
    63
    Panadura
    එහෙනං ප්‍රස්නයක් නෑනේ පගෝ. ඔය කියන උනුත් රට ගිහින් ටොයිලට් හොදන් ඉඳල බැරුව අපහු එනවා. ඔය පොඩියට හන්දි ගානේ ප්‍රයිවට් කරන උනුත් යන්නේ නෑ. රට සුකිත මුදිත වීගෙන එන නිසා රටයන ප්‍රමානෙත් එන්න එන්න අඩුවෙනවා කියලත් මේකේ කියනවා. රජයේ විස්ස විද්‍යාලවලින් අලුතින් දාහකට වැඩි ගානක් අවුට් වෙනවා අවුරුද්දකට. NSBM පටන්ගත්තාම එක බැච් එකක්කින්ම 500 ගානේ එනවා. ඉතින් එහෙනං ප්‍රස්නේ ඉවරනේ. තෝ මොකටද බෙරිහන් දෙන්නේ. සල්ලි තියෙන උන් නෙමෙයි දුප්පත් මධ්‍යමපාන්තික උන්තමයි ප්‍රොෆෙෂනල් උන්ට වැඩියම කෙලවෙනවට කැමති. උන් මෝටිවේස වීඩියෝ බලල දැන්ම හිතින් කෝටිපතියෝ වෙලා ඉන්නේ.
    තොගේ අම්මගේ රෙද්ද අස්සේ ගහගනින් වේසිගේ පුතා ප්‍රොෆෙශනල්
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    උදේට ඉස්පිරිතාලේ මේලෝ වැඩක් නොකර හවසට ගිහිල්ලා හොඳ නින්දක් දාලා ඊට පස්සේ රෑ වෙනකං ප්‍රයිවෙට් ප්‍රක්ටිස් කරන, ඔය කියන විදියට පරේත් පාස් එක ගහගෙන, නලාව කරේ දාගෙන සොසල් ස්ටේටස් වලට වහා වැටිලා ඉන්න එවුන් ටික ලංකාවේ ඉතුරු වෙයි...

    මහන්සිවෙල ආන්ඩුවේ ඉස්පිරිතාලේ වැඩ කරපු සහ කරන ගොඩක් උන් තාමත් යනවා...

    😔

    mee munge boru bn :lol:

    lankaawen giya kuli wadak karana ekek wath mama nam dakke naa aye lankawata enawa :lol:

    me yakku onee keppayak kelinawa,,,chande langai ne

    :lol:

    Ponil kiyana ewata ratawaten un thama innawane ammapa Lol
     

    ML1987

    Well-known member
  • Mar 31, 2018
    2,659
    1
    4,512
    113
    Matale
    කිරියේ ත්‍රෙඩ් දදා මෙච්චර වැලලෙන්න ඕන නැ. තව ටික කාලයක් බලන් හිටපන් පොඩි පොඩි හොස්පිටල් වැහිලා යයි එක එක. උබල ඉතිං සල්ලි තියෙන මිනිස්සු නිසා අවුලක් වෙන්නේ නැති වෙයි. කොහොමත් ඉතිං ඉස්පිරිතාල වල බෙහෙතුත් නැති එකේ, privet channeling වලට 6000ක් 7000ක් වගේ ගෙවාගෙන, තව හාර පන්දාහක් වියදම් කරගෙන බෙහෙත් ගනින් ලෙඩක් උනාම. උබල ගිය වුන් කරගන්න බැරිව එනවා එනවා කීවට ඕන තරම් මේ රටින් යන්න බලාන AMC, prometric කරනව සහ යනවා. එහෙම හරි විදිහට ගියපු එකෙක් වත් ඇවිත් නැ පුතී.
     

    ntayya

    Well-known member
  • Dec 2, 2012
    2,566
    2,163
    113
    ඒක තමයි දැන් පඩි වැඩි කරන්න කියල කෑ ගහන්නේ නැත්තේ. මම දන්න ඩොකෙකුත් ආපහු ලංකාවට ගියා ෆැමිලි එක පිටින්ම
    Koheda bro inne?