ධම්මික පෙරේරාගේ සාර්ථකත්වයේ රහස් 10

SDCR

Well-known member
  • Dec 24, 2020
    7,650
    7,713
    113
    Money LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney LaunderingMoney Laundering
     

    Iintercooler

    Well-known member
  • Jul 25, 2014
    2,593
    746
    113
    1663207261172.png
     
    • Haha
    Reactions: dilan_randika

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    අපි නොදන්න දම්මික..
    කාලයක් කිරියෙ බයියන්ගෙ දෙවියෙක් වෙලා හිටියෙ..
    දම්මික ගැන හොදටම දන්නේ හේලීස් එකේ හිටපු උන්. :lol: :lol:
     
    • Haha
    Reactions: Walter White

    batwise

    Well-known member
  • Aug 28, 2020
    8,514
    15,891
    113
    111
    Gotham
    batman.com
    හැමෝම බනින හින්දා කියන්නේ, පොර උබලා හිතන තරං නරක නැ. පොඩි business වලට උදවු කරනවා. මටත් start ekedi ගොඩක් වැඩ දුන්නා. කිසිම personal connection එකක් නැතුව, Uta වැඩ අල්ලලා යනවා නං උදවු කරනවා.

    ඕන නං dollar වලින් payment දෙන්නං කියලත් කිව්වා මේ අවුරුද්දේ කරපු වැඩ වල...
     
    • Wow
    Reactions: Heshan Daminda

    aruna1

    Well-known member
  • Apr 22, 2008
    10,911
    6,791
    113
    39
    Galle
    හැමෝම බනින හින්දා කියන්නේ, පොර උබලා හිතන තරං නරක නැ. පොඩි business වලට උදවු කරනවා. මටත් start ekedi ගොඩක් වැඩ දුන්නා. කිසිම personal connection එකක් නැතුව, Uta වැඩ අල්ලලා යනවා නං උදවු කරනවා.

    ඕන නං dollar වලින් payment දෙන්නං කියලත් කිව්වා මේ අවුරුද්දේ කරපු වැඩ වල...
    Umba uge weda outsource kara gaththe kohoamada?
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    හැමෝම බනින හින්දා කියන්නේ, පොර උබලා හිතන තරං නරක නැ. පොඩි business වලට උදවු කරනවා. මටත් start ekedi ගොඩක් වැඩ දුන්නා. කිසිම personal connection එකක් නැතුව, Uta වැඩ අල්ලලා යනවා නං උදවු කරනවා.

    ඕන නං dollar වලින් payment දෙන්නං කියලත් කිව්වා මේ අවුරුද්දේ කරපු වැඩ වල...

    onama business karayek podi ayata udaw karanne thamanta challenge ekak wenakan witarai
    ehema unu gaman shot eka denawa
    anika business karayo okkoma karanna yanne naha outsource karanawa
    samahara welawata hitunoth e outsource weda walata thamange company ekak patan gannawa acquire karanawa

    mata perosnally udaw kalath dollar eka 200ta tiyan inna eka promote karala ratama bankaloth karnawanam mama e manussayanwa endorse karanna yanne naha
     
    • Like
    Reactions: tushi81

    batwise

    Well-known member
  • Aug 28, 2020
    8,514
    15,891
    113
    111
    Gotham
    batman.com
    onama business karayek podi ayata udaw karanne thamanta challenge ekak wenakan witarai
    ehema unu gaman shot eka denawa
    anika business karayo okkoma karanna yanne naha outsource karanawa
    samahara welawata hitunoth e outsource weda walata thamange company ekak patan gannawa acquire karanawa

    mata perosnally udaw kalath dollar eka 200ta tiyan inna eka promote karala ratama bankaloth karnawanam mama e manussayanwa endorse karanna yanne naha
    Mata nan itn sahena help ekk wuna uge wada portfolio ekata. So man itn Uta banin na kohewat.