ado ehema kiyanna epa ban....ubalage thaththata office eken vehicle ekak dunna nam thaththa yana place eka gawatama ubatath yanna one nam....thaththa ubawa dagena yanne nadda??? ohoma hithanna epa ban...


ado ehema kiyanna epa ban....ubalage thaththata office eken vehicle ekak dunna nam thaththa yana place eka gawatama ubatath yanna one nam....thaththa ubawa dagena yanne nadda??? ohoma hithanna epa ban...





ado ehema kiyanna epa ban....ubalage thaththata office eken vehicle ekak dunna nam thaththa yana place eka gawatama ubatath yanna one nam....thaththa ubawa dagena yanne nadda??? ohoma hithanna epa ban...
I think he was referring to the bare head



ado ehema kiyanna epa ban....ubalage thaththata office eken vehicle ekak dunna nam thaththa yana place eka gawatama ubatath yanna one nam....thaththa ubawa dagena yanne nadda??? ohoma hithanna epa ban...

මචන් උබට පෙන්නේ නැද්ද හෙල්මට් නැති බව...ado ehema kiyanna epa ban....ubalage thaththata office eken vehicle ekak dunna nam thaththa yana place eka gawatama ubatath yanna one nam....thaththa ubawa dagena yanne nadda??? ohoma hithanna epa ban...
ado ehema kiyanna epa ban....ubalage thaththata office eken vehicle ekak dunna nam thaththa yana place eka gawatama ubatath yanna one nam....thaththa ubawa dagena yanne nadda??? ohoma hithanna epa ban...