නඩුත් හාමුදුරුවන්ගේ...... බඩුත් හාමුදුරුවන්&#3

Feb 16, 2010
265
34
0
නඩුත් හාමුදුරුවන්ගේ...... බඩුත් හාමුදුරුවන්&#3

pagee1.jpg
 

roksameera

Junior member
  • Jun 17, 2007
    904
    9
    18
    Ane Manda
    ado ehema kiyanna epa ban....ubalage thaththata office eken vehicle ekak dunna nam thaththa yana place eka gawatama ubatath yanna one nam....thaththa ubawa dagena yanne nadda??? ohoma hithanna epa ban...
     

    walkernet

    Well-known member
  • Oct 7, 2008
    4,315
    208
    63
    KaNdY
    Mamath oka dekka mewa gena ithin kata kiyannada. E lamayawa bike eke dagena yana eka nam awulak ne e wunata wena kenek helmet ekak netuwa gihin ahu wunama wena dewal dekkama tama mala paninne.
     
    Feb 16, 2010
    265
    34
    0
    ado ehema kiyanna epa ban....ubalage thaththata office eken vehicle ekak dunna nam thaththa yana place eka gawatama ubatath yanna one nam....thaththa ubawa dagena yanne nadda??? ohoma hithanna epa ban...
    මචන් උබට පෙන්නේ නැද්ද හෙල්මට් නැති බව...
     

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    ado ehema kiyanna epa ban....ubalage thaththata office eken vehicle ekak dunna nam thaththa yana place eka gawatama ubatath yanna one nam....thaththa ubawa dagena yanne nadda??? ohoma hithanna epa ban...

    LOL, this pic is to show that girl has no HELMET.