Man godak wela diwadala sapa dunna kiylaඅලුත් අවුරුදු discount ද ?
Mekita wadaa patta High Escort kaali innawa 30 k onwards. Aparade huththooo 250kmage yaluwek gahuwa ban mekita. 2.5lak giya lu
Sirawatama??????
man gahuwa 2i giye
කැරි හීනයක් ඌ දැකල තියෙන්නෙ..
Man gahuwa 17500ta
aparade 2.5
kehek kadakata?
සාමන්යෙන් මිනිහා බොරැ කියන එකෙක් නෙමෙයි. මීට කලින් ඔය වගේ සීන් දාපු වෙලාවේ බොරැ කියන්න නැතුව පලයන් බන් කියපු වෙලාවේ මිනිහගේ ලැපේ තියෙන Collection එක පෙන්නුවා. හත්තිලව්වේ මට හීන් දාඩිය දැම්මා ඒක දැකලා. මේකේ පොඩි කෑල්ලයි පෙන්නුවේ. මමත් හිතුවේ ඒකි වගේ වෙන එකක් වෙන්න ඇති කියලා. බුරියෙන් තිබ්බ අර Gadget එකෙන් තමයි Confirm කරගත්තේ.බලපන් උගෙන් 50k වැඩිපුර අරන්.ගිහින් ඉල්ලගන්න කියපන්. 🫢

එහෙනම් උබට ගෙවීමක් කරල තියෙන්නේ උත්ත සුද්ද කරපු එකට.Man godak wela diwadala sapa dunna kiyla
අම්බෝ මේකිගේ එල්ලෙන තන් අස්සෙන් පයිය යවන්න තිබ්බන්ම්.
Ai ponnayo innewa kiyalada hituweanthare tat lajjai pons..
Monada ithin list eke ochcharata thibbeසාමන්යෙන් මිනිහා බොරැ කියන එකෙක් නෙමෙයි. මීට කලින් ඔය වගේ සීන් දාපු වෙලාවේ බොරැ කියන්න නැතුව පලයන් බන් කියපු වෙලාවේ මිනිහගේ ලැපේ තියෙන Collection එක පෙන්නුවා. හත්තිලව්වේ මට හීන් දාඩිය දැම්මා ඒක දැකලා. මේකේ පොඩි කෑල්ලයි පෙන්නුවේ. මමත් හිතුවේ ඒකි වගේ වෙන එකක් වෙන්න ඇති කියලා. බුරියෙන් තිබ්බ අර Gadget එකෙන් තමයි Confirm කරගත්තේ.
අනේ මන්දා බන්. උගේ Collection එක දැක්ක දවසේ ඉදන් හිතුනා සල්ලි තිබ්බ නම් සතුට කියන දේ සල්ලි වලට ගන්න පුලුවන් කියලා![]()

නැග්ගාසාමන්යෙන් මිනිහා බොරැ කියන එකෙක් නෙමෙයි. මීට කලින් ඔය වගේ සීන් දාපු වෙලාවේ බොරැ කියන්න නැතුව පලයන් බන් කියපු වෙලාවේ මිනිහගේ ලැපේ තියෙන Collection එක පෙන්නුවා. හත්තිලව්වේ මට හීන් දාඩිය දැම්මා ඒක දැකලා. මේකේ පොඩි කෑල්ලයි පෙන්නුවේ. මමත් හිතුවේ ඒකි වගේ වෙන එකක් වෙන්න ඇති කියලා. බුරියෙන් තිබ්බ අර Gadget එකෙන් තමයි Confirm කරගත්තේ.
අනේ මන්දා බන්. උගේ Collection එක දැක්ක දවසේ ඉදන් හිතුනා සල්ලි තිබ්බ නම් සතුට කියන දේ සල්ලි වලට ගන්න පුලුවන් කියලා![]()
Ehema unath photo ganna dei da? Kelinma leak wenewane.සාමන්යෙන් මිනිහා බොරැ කියන එකෙක් නෙමෙයි. මීට කලින් ඔය වගේ සීන් දාපු වෙලාවේ බොරැ කියන්න නැතුව පලයන් බන් කියපු වෙලාවේ මිනිහගේ ලැපේ තියෙන Collection එක පෙන්නුවා. හත්තිලව්වේ මට හීන් දාඩිය දැම්මා ඒක දැකලා. මේකේ පොඩි කෑල්ලයි පෙන්නුවේ. මමත් හිතුවේ ඒකි වගේ වෙන එකක් වෙන්න ඇති කියලා. බුරියෙන් තිබ්බ අර Gadget එකෙන් තමයි Confirm කරගත්තේ.
අනේ මන්දා බන්. උගේ Collection එක දැක්ක දවසේ ඉදන් හිතුනා සල්ලි තිබ්බ නම් සතුට කියන දේ සල්ලි වලට ගන්න පුලුවන් කියලා![]()
AI ponnayo kiyala uba kiyanne kohomada? AI kiyanne software program ekak neh pons..Ai ponnayo innewa kiyalada hituwe
mage yaluwek gahuwa ban mekita. 2.5lak giya lu
උබල සල්ලිත් දුන්නද බංMan gahuwa 17500ta
Yaluwek gahuwa 12,000taMan gahuwa 17500ta
නෑ බන්, ඒකි මට 2.5lak දුන්නා ගැහුවට පස්සෙ. මට හිතෙන්නෙ අර උඩම කිව්ව 1කා දුන්න 2.5 ද කොහෙද...උබල සල්ලිත් දුන්නද බං

public danna ba banMonada ithin list eke ochcharata thibbe![]()
pora aran tiyenne cam watch eken ban. phone eken me wenakan aran na pora. ganna denne na okun num.Ehema unath photo ganna dei da? Kelinma leak wenewane.
නැග්ගා
Money Mattersmeka nathasha dakkanam athatama gassa ganawa huttho![]()
![]()
අනේ බං මේ වෙලාවෙ අකුනු ගහනව.සාමන්යෙන් මිනිහා බොරැ කියන එකෙක් නෙමෙයි. මීට කලින් ඔය වගේ සීන් දාපු වෙලාවේ බොරැ කියන්න නැතුව පලයන් බන් කියපු වෙලාවේ මිනිහගේ ලැපේ තියෙන Collection එක පෙන්නුවා. හත්තිලව්වේ මට හීන් දාඩිය දැම්මා ඒක දැකලා. මේකේ පොඩි කෑල්ලයි පෙන්නුවේ. මමත් හිතුවේ ඒකි වගේ වෙන එකක් වෙන්න ඇති කියලා. බුරියෙන් තිබ්බ අර Gadget එකෙන් තමයි Confirm කරගත්තේ.
අනේ මන්දා බන්. උගේ Collection එක දැක්ක දවසේ ඉදන් හිතුනා සල්ලි තිබ්බ නම් සතුට කියන දේ සල්ලි වලට ගන්න පුලුවන් කියලා![]()