නතාශා මේ මොනවද ආයි කරලා තියෙන්නේ

baba-chuti

Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,173
    10,030
    113
    Sirawatama??????
    man gahuwa 2i giye
    කැරි හීනයක් ඌ දැකල තියෙන්නෙ..
    Man gahuwa 17500ta
    aparade 2.5
    kehek kadakata?
    බලපන් උගෙන් 50k වැඩිපුර අරන්. 👇🏼 ගිහින් ඉල්ලගන්න කියපන්. 🫢
    සාමන්‍යෙන් මිනිහා බොරැ කියන එකෙක් නෙමෙයි. මීට කලින් ඔය වගේ සීන් දාපු වෙලාවේ බොරැ කියන්න නැතුව පලයන් බන් කියපු වෙලාවේ මිනිහගේ ලැපේ තියෙන Collection එක පෙන්නුවා. හත්තිලව්වේ මට හීන් දාඩිය දැම්මා ඒක දැකලා. මේකේ පොඩි කෑල්ලයි පෙන්නුවේ. මමත් හිතුවේ ඒකි වගේ වෙන එකක් වෙන්න ඇති කියලා. බුරියෙන් තිබ්බ අර Gadget එකෙන් තමයි Confirm කරගත්තේ.

    අනේ මන්දා බන්. උගේ Collection එක දැක්ක දවසේ ඉදන් හිතුනා සල්ලි තිබ්බ නම් සතුට කියන දේ සල්ලි වලට ගන්න පුලුවන් කියලා :sorry:
     

    Rontmir

    Well-known member
  • May 27, 2021
    7,775
    11,795
    113
    මහනුවර
    සාමන්‍යෙන් මිනිහා බොරැ කියන එකෙක් නෙමෙයි. මීට කලින් ඔය වගේ සීන් දාපු වෙලාවේ බොරැ කියන්න නැතුව පලයන් බන් කියපු වෙලාවේ මිනිහගේ ලැපේ තියෙන Collection එක පෙන්නුවා. හත්තිලව්වේ මට හීන් දාඩිය දැම්මා ඒක දැකලා. මේකේ පොඩි කෑල්ලයි පෙන්නුවේ. මමත් හිතුවේ ඒකි වගේ වෙන එකක් වෙන්න ඇති කියලා. බුරියෙන් තිබ්බ අර Gadget එකෙන් තමයි Confirm කරගත්තේ.

    අනේ මන්දා බන්. උගේ Collection එක දැක්ක දවසේ ඉදන් හිතුනා සල්ලි තිබ්බ නම් සතුට කියන දේ සල්ලි වලට ගන්න පුලුවන් කියලා :sorry:
    Monada ithin list eke ochcharata thibbe :P
     
    • Love
    Reactions: baba-chuti

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,893
    113
    Fantasy
    සාමන්‍යෙන් මිනිහා බොරැ කියන එකෙක් නෙමෙයි. මීට කලින් ඔය වගේ සීන් දාපු වෙලාවේ බොරැ කියන්න නැතුව පලයන් බන් කියපු වෙලාවේ මිනිහගේ ලැපේ තියෙන Collection එක පෙන්නුවා. හත්තිලව්වේ මට හීන් දාඩිය දැම්මා ඒක දැකලා. මේකේ පොඩි කෑල්ලයි පෙන්නුවේ. මමත් හිතුවේ ඒකි වගේ වෙන එකක් වෙන්න ඇති කියලා. බුරියෙන් තිබ්බ අර Gadget එකෙන් තමයි Confirm කරගත්තේ.

    අනේ මන්දා බන්. උගේ Collection එක දැක්ක දවසේ ඉදන් හිතුනා සල්ලි තිබ්බ නම් සතුට කියන දේ සල්ලි වලට ගන්න පුලුවන් කියලා :sorry:
    නැග්ගා
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    13,983
    2
    15,739
    113
    නතාෂා දැන් hotwife සීන් එකට බැහැලමනෙ ඉන්නෙ. කවුද ඕක නොදන්නෙ. 🤣
     
    • Haha
    Reactions: Cypress

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,969
    28,894
    113
    සාමන්‍යෙන් මිනිහා බොරැ කියන එකෙක් නෙමෙයි. මීට කලින් ඔය වගේ සීන් දාපු වෙලාවේ බොරැ කියන්න නැතුව පලයන් බන් කියපු වෙලාවේ මිනිහගේ ලැපේ තියෙන Collection එක පෙන්නුවා. හත්තිලව්වේ මට හීන් දාඩිය දැම්මා ඒක දැකලා. මේකේ පොඩි කෑල්ලයි පෙන්නුවේ. මමත් හිතුවේ ඒකි වගේ වෙන එකක් වෙන්න ඇති කියලා. බුරියෙන් තිබ්බ අර Gadget එකෙන් තමයි Confirm කරගත්තේ.

    අනේ මන්දා බන්. උගේ Collection එක දැක්ක දවසේ ඉදන් හිතුනා සල්ලි තිබ්බ නම් සතුට කියන දේ සල්ලි වලට ගන්න පුලුවන් කියලා :sorry:
    Ehema unath photo ganna dei da? Kelinma leak wenewane.
     

    baba-chuti

    Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,173
    10,030
    113
    Monada ithin list eke ochcharata thibbe :P
    public danna ba ban :-). porata 38 vage waysa. habai professional young look ekak tiyene.

    Ehema unath photo ganna dei da? Kelinma leak wenewane.
    pora aran tiyenne cam watch eken ban. phone eken me wenakan aran na pora. ganna denne na okun num.
    නැග්ගා
    meka nathasha dakkanam athatama gassa ganawa huttho :lol: 👌
    Money Matters :love2:

    ExaltedAliveClam-max-1mb.gif
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    සාමන්‍යෙන් මිනිහා බොරැ කියන එකෙක් නෙමෙයි. මීට කලින් ඔය වගේ සීන් දාපු වෙලාවේ බොරැ කියන්න නැතුව පලයන් බන් කියපු වෙලාවේ මිනිහගේ ලැපේ තියෙන Collection එක පෙන්නුවා. හත්තිලව්වේ මට හීන් දාඩිය දැම්මා ඒක දැකලා. මේකේ පොඩි කෑල්ලයි පෙන්නුවේ. මමත් හිතුවේ ඒකි වගේ වෙන එකක් වෙන්න ඇති කියලා. බුරියෙන් තිබ්බ අර Gadget එකෙන් තමයි Confirm කරගත්තේ.

    අනේ මන්දා බන්. උගේ Collection එක දැක්ක දවසේ ඉදන් හිතුනා සල්ලි තිබ්බ නම් සතුට කියන දේ සල්ලි වලට ගන්න පුලුවන් කියලා :sorry:
    අනේ බං මේ වෙලාවෙ අකුනු ගහනව.

    lingaa-rajini.gif