නන්දලාල්ගේ අල්ලාගෙන සිටීම...

kasunkaru

Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    මුංට ඕනේ ඩොලර් එක රුපියල් 1000 ට විතර යන්නත් ඕනේ. ඒ ගමන් Petrol Liter එක රුපියල් 200 ට ගහන්නත් ඕනේ . ලංකාවේ ඉන්නේ අමුම මෝඩයො ටිකක් 🤣🤣
    lankawe inna mee wage gon utto ilanga paarat sirwa genna bari kamak naa aa wage rata harak inne dollar float karala badu mila aduwei kiyala hitana :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
     
    • Haha
    Reactions: magix and dabba1983

    magix

    Well-known member
  • Nov 1, 2010
    3,812
    5,993
    113
    lankawe inna mee wage gon utto ilanga paarat sirwa genna bari kamak naa aa wage rata harak inne dollar float karala badu mila aduwei kiyala hitana :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    මේ වගේ නම් ලංකාවේ මිනිස්සු හිතන්නේ රට හදනවා බොරු ඔන් .
    ඔන්න දැම්ම කිව්වා 2025 ත් මොකෙක් හරි බූරුවෙක් ජනාධිපති කරලා 2026 වෙන කොට නාහයෙන් අඩනවා 🤣🤣
    එහෙම උණේ නැත්නම මම එළකිරි එකෙන් යනවා ඔන්න
     

    androlanka

    Well-known member
  • Aug 5, 2014
    3,180
    1,416
    113
    Mun atthatamma dollars collect karanawada? mokak hari china walin labuna dolars 1.8 billion thiyenawa neda use karanna baruwa..ewa tika use karanna puluwna wenna gemak gahana katahwak yanawa..
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,459
    32,187
    113
    ham sathiyema ganata fixing eka karanawa lal
    dan ayeth bassal 365 ehata naha, 355 pahalata naha.
    mara ekek meka nandasenatama hariyanawa...
    aththatama dollar eka keeyada dan?
     
    • Haha
    Reactions: kasunkaru

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    මේ වගේ නම් ලංකාවේ මිනිස්සු හිතන්නේ රට හදනවා බොරු ඔන් .
    ඔන්න දැම්ම කිව්වා 2025 ත් මොකෙක් හරි බූරුවෙක් ජනාධිපති කරලා 2026 වෙන කොට නාහයෙන් අඩනවා 🤣🤣
    එහෙම උණේ නැත්නම මම එළකිරි එකෙන් යනවා ඔන්න
    DP wage kayyek wunat president karawi mun
     
    • Haha
    Reactions: magix

    Darkseid

    Well-known member
  • Apr 30, 2018
    3,765
    3,546
    113
    මම දැක්කා ඩොලර් හොයන සමහරක් ය විතරක් ඩොලර් එක වදිවෙය්න් කියනවා ෆෝල්ට් වලින් හරි
    මමත් හිතුවේ ඔහොම තමයි හැබැයි ඩොලර් එක වැඩි වෙලා යන රේට් එකට වඩා බදු සේවා වලෛඅ වැඩි වෙනවා බන්

    උබ ඩොලර් හෙව්වත් වැඩක් නැහැ මම නම් කති නැහැ ඩොලර් වැඩි වෙනවාට

    නද්දෙලාල් කරන දේ හරි වැරදිද දන්න නැහැ හැබැයි
     

    Sonique

    Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,205
    11,235
    113
    Forest
    මම දැක්කා ඩොලර් හොයන සමහරක් ය විතරක් ඩොලර් එක වදිවෙය්න් කියනවා ෆෝල්ට් වලින් හරි
    මමත් හිතුවේ ඔහොම තමයි හැබැයි ඩොලර් එක වැඩි වෙලා යන රේට් එකට වඩා බදු සේවා වලෛඅ වැඩි වෙනවා බන්

    උබ ඩොලර් හෙව්වත් වැඩක් නැහැ මම නම් කති නැහැ ඩොලර් වැඩි වෙනවාට

    නද්දෙලාල් කරන දේ හරි වැරදිද දන්න නැහැ හැබැයි
    It’s the central bank who decides the rate ban. Not these random fellows guessing random figures for fun. Right now since we have fewer dollar reserves if you actually float the rupee with a fully open market it will go up infinitely, not 450 or 550 more like 5000, 10000 or more 😂 So CB is doing their own version of a very dirty managed float with the import market heavily managed which actually has solved the issue for now. What Kabba did and what Nandalal is doing are two very different things. This is a desperate but calculated move with precautions. At the end of the day it’s the CB who has the final say in the conversion, not some random gobba fellow saying random numbers just because he feels like it.
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    sure natte koheda oya tax okkoma wadi wenne plus US support eka tiyenwa kiyanne imf aniwa sure daara jeppo tamai hitanne imf na kiyala
    imf eken eka para biliyana ganan denne na.. tika tika release wenne. e wagema un rupiyala allan inna ekata support karanne na.. ehen salli ena kota rupiyala tika tika atha arinna wenawa. e hinda IMF salli enakota rupiyala float wenna gannawa .. namuth dan allan inna eka waraddak na.. oka itin thawakalika deyak
     

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    imf eken eka para biliyana ganan denne na.. tika tika release wenne. e wagema un rupiyala allan inna ekata support karanne na.. ehen salli ena kota rupiyala tika tika atha arinna wenawa. e hinda IMF salli enakota rupiyala float wenna gannawa .. namuth dan allan inna eka waraddak na.. oka itin thawakalika deyak
    funds eddi eken dollar demand eka adu wenwa ethakota komat usd eka bahinwa. imf agreemnent eken ena salli walata wadiya watinne wena ratawal wal confidence imf agreement gahuwama japan world bank adb wage ewain funds enwa mokda dena salli monitor wenwa. ethakota komat usd eka 320-330 wage wenwa
     
    • Like
    Reactions: malakadss and magix

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    funds eddi eken dollar demand eka adu wenwa ethakota komat usd eka bahinwa. imf agreemnent eken ena salli walata wadiya watinne wena ratawal wal confidence imf agreement gahuwama japan world bank adb wage ewain funds enwa mokda dena salli monitor wenwa. ethakota komat usd eka 320-330 wage wenwa
    lankawa me imf yana palaweni para neme. oya uba kiyana serama masen deken wena dewal neme. oya stability eka enna sahenna kalayak yanawa. e wagema IMF eken podi ganak awa kiyala dan hira karan inna dollar eka pahalata enne na.. thiyena naya kanda dannawa ne.. oya kiyana taram saralawa meken goda enna ba. palakayo minissu hamoma impact ekata lasti wenna oney. wiyadam kapala aduma wiyadamkin life eka gewanna wenawa next generation eka gana hitala. ehema natnam zimbabwe thama.
     
    • Like
    Reactions: vgp

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    lankawa me imf yana palaweni para neme. oya uba kiyana serama masen deken wena dewal neme. oya stability eka enna sahenna kalayak yanawa. e wagema IMF eken podi ganak awa kiyala dan hira karan inna dollar eka pahalata enne na.. thiyena naya kanda dannawa ne.. oya kiyana taram saralawa meken goda enna ba. palakayo minissu hamoma impact ekata lasti wenna oney. wiyadam kapala aduma wiyadamkin life eka gewanna wenawa next generation eka gana hitala. ehema natnam zimbabwe thama.
    eka tamai man kiwe imf agreement eken enne podi gaanak. habai japan US UK and eu countries imf agreemenet gahala tibot witrai salli denne mokda nattan mun horakanwa. aa salli awama dollar demand adu wenwa
     

    cuteoz

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    8,997
    1,550
    113
    eka tamai man kiwe imf agreement eken enne podi gaanak. habai japan US UK and eu countries imf agreemenet gahala tibot witrai salli denne mokda nattan mun horakanwa. aa salli awama dollar demand adu wenwa
    Imf eke statement ekata anuwa isb lata anik ayata gewanne tiyena ewa enakan imf agreement ekakata yanne nehe kiala, adb wb dena ewa humanitarian assistance, Dan iting higa kanna wenawa, gl peiris karaya arabi Singapore kiala eka eka ratawal walin brief kara kara innawalu
     

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    Imf eke statement ekata anuwa isb lata anik ayata gewanne tiyena ewa enakan imf agreement ekakata yanne nehe kiala, adb wb dena ewa humanitarian assistance, Dan iting higa kanna wenawa, gl peiris karaya arabi Singapore kiala eka eka ratawal walin brief kara kara innawalu
    imf agreement yanawa but salli denne creditros lat ekka disucss karala sustaiable wunot witrai
     

    TechnWeb

    Well-known member
  • Dec 28, 2011
    7,465
    5,570
    113
    IMF danma ena patak ne. Un kal adinawa wage munwa trust karan ne.

    Anith ratawaluth dena patak ne denavanam dila melahata.