නර්ස්ල ප්‍රොපෝසල් වලින් බදින්න....

Cypress

Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    1. ගෙදර හිටියොත් වැඩකාරයා ගහනවා
    2. වැඩට ගියොත් එහා මේසෙ එකා, වෙන ඩිපාර්මන්ට් එකක එකෙක්, ලොක්කා ගහනවා
    3. බස් එකේ යැව්වොත් කොන්දා, ඩ්‍රයිවර්, බස් එකේ සෙට් වෙන එකෙක් ගහනවා
    4. ගෙදර වාහනේ යැව්වොත් ඩ්‍රයිවර් ගහනවා
    5. ටුක් එක්ක යැව්වොත් ඌ ගහනවා
    6. ට්‍රාන්ස්පෝර්ට් එක්ක යැව්වොත් ඒකෙදි සෙට් වෙන එකෙක් අනිනවා, ට්‍රාන්ස්පොර්ට් බස් එකෙ ඩ්‍රයිවර් බස් ඒකේ තියාගෙන ගහනවා
    7. බඩු ගන්න කඩ වලට , සුපර් මාර්කට් යැව්වොත් ඒවයෙ ඉන්න උන් අනිනවා
    8. ජිම් එකට යැව්වොත් ඒකෙ ට්‍රේනර්, වෙන උන් ටෝක් කරල ගහනවා

    - @Erzo මහතා එලකිරි මල් යාය වෙත ලියනු ලැබූ නූලක් ඇසුරිනි. -
    https://elakiri.com/threads/ගෑණුන්ට-හුකනවා-හැමෝම.2222013/

    -------------------------------------------

    9.නර්ස් කෙනෙක් නම්, ඩොකාලා ගහනවා.
    10.එයා(ර්) හොස්ටස් කෙනෙක් නම්, පයිලට් කොක් පිට් එකේ තියාගෙන ගහන්නේ. ආ තව වී අයි පී උනුත් ගහනවා.
     

    V for Vendetta

    Active member
  • Mar 4, 2012
    408
    99
    28
    Colombo
    Night shifts is the issue, and it often becomes even harder after having children. You will have to work all-day and do the household work when you come back from work too. This is the main reason why people don't like to marry nurses.
     
    • Like
    Reactions: GobbaSira

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,023
    35,963
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    හොදද බන්?

    කුරුණෑගල nursing school එකේ...
    අම්මයි තාත්තයි බේකරියක් කරන්නෙ
    shape karagahapan

    1. ගෙදර හිටියොත් වැඩකාරයා ගහනවා
    2. වැඩට ගියොත් එහා මේසෙ එකා, වෙන ඩිපාර්මන්ට් එකක එකෙක්, ලොක්කා ගහනවා
    3. බස් එකේ යැව්වොත් කොන්දා, ඩ්‍රයිවර්, බස් එකේ සෙට් වෙන එකෙක් ගහනවා
    4. ගෙදර වාහනේ යැව්වොත් ඩ්‍රයිවර් ගහනවා
    5. ටුක් එක්ක යැව්වොත් ඌ ගහනවා
    6. ට්‍රාන්ස්පෝර්ට් එක්ක යැව්වොත් ඒකෙදි සෙට් වෙන එකෙක් අනිනවා, ට්‍රාන්ස්පොර්ට් බස් එකෙ ඩ්‍රයිවර් බස් ඒකේ තියාගෙන ගහනවා
    7. බඩු ගන්න කඩ වලට , සුපර් මාර්කට් යැව්වොත් ඒවයෙ ඉන්න උන් අනිනවා
    8. ජිම් එකට යැව්වොත් ඒකෙ ට්‍රේනර්, වෙන උන් ටෝක් කරල ගහනවා

    - @Erzo මහතා එලකිරි මල් යාය වෙත ලියනු ලැබූ නූලක් ඇසුරිනි. -
    https://elakiri.com/threads/ගෑණුන්ට-හුකනවා-හැමෝම.2222013/

    -------------------------------------------

    9.නර්ස් කෙනෙක් නම්, ඩොකාලා ගහනවා.
    10.එයා(ර්) හොස්ටස් කෙනෙක් නම්, පයිලට් කොක් පිට් එකේ තියාගෙන ගහන්නේ. ආ තව වී අයි පී උනුත් ගහනවා.

    11 service ekata giyoth hichchipuka gahanawa ATE
    ------ Post added on Jan 20, 2026 at 2:57 PM
     

    Bam

    Well-known member
  • Apr 6, 2025
    5,014
    11
    3,561
    113
    ඕකුන් Human Anatomy එක හොඳට දන්න නිසා ටොපාගෙ යට පිරිමැදලා, ඇට දෙක හොලවල්ලා පුකෙන් ඇඟිල්ල ඇතුලට දාලා ප්‍රොස්ටේට් එක ටච් කරලා සුපිරි සැපක් දෙයි කොල්ලට කෙඳිරි ගෑවෙන්න. 🤏👉👋💦💦
    සිරාවටම අහන්නෙ මේ කියනවා වගේ ආසයිද එයාලා.

    @Ashan052

    ස්ට්‍රෙස් නිසා අන්කොන්ෆටබල් නැද්ද එයාලට.
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,419
    113
    කෑගල්ල
    nurslata lesida visa gnna?
    සල්ලි දීලා හද ගන්න එකකුත් තියනවා, exam ලියලා යන එකකුත් තියනවා, සල්ලි දීලා යන එකා තමා ලේසි. ලක්ෂ 70-80 වක් දුන්නත් මොකද ජොබ් එක ෂුවර්. ගියාට පස්සේ ඉතිං ගේමක් ගහල හොඳ තැනකට යන්න ඕනේ..
    අපිට වගේ skill දා දා, සැල්ලිත් වියදම් කරලා මොන හුත්තක් වෙයිද කියලා මේලෝ හසරක් නැතිව වද වෙන්න ඕනේ නෑ.
     

    nidarsha91

    Well-known member
  • කරුම ගෙවන්න ඕනෙ නන් බැද ගනින් , ඊට වඩා කියන්න දෙයක් නෑ.
    මේ කතාවට මටත් එකඟ වෙන්න සිද්ධ වෙනවා මචං. කාලයක් යද්දි හුරු වෙන හින්ද අලල්ගෙන යනව ඇති ඒ මිනිස්සු
     

    Ashan052

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    31,827
    21,147
    113
    adala nene
    සිරාවටම අහන්නෙ මේ කියනවා වගේ ආසයිද එයාලා.

    @Ashan052

    ස්ට්‍රෙස් නිසා අන්කොන්ෆටබල් නැද්ද එයාලට.
    ඔය උට්ටක් නෑ උන්ට ස්ට්‍රෙස් අපිට වඩා ගෑනුනෙ, අනික ගෑනු එක්ක වැඩ කරද්දි අමුතුම ප්‍රශ්න තියෙන්නෙ.
    උබට තනියම වැඩ ටික කරගෙන පවුලෙ ගේම ගහන්න පුළුවන් නම් බැදපන්.
    ලමයි එහෙම ඉන්න දවසක උබලගෙ අම්මල තාත්තලට ලමයි බලන්න වෙන්නෙ නැත්නම්, පවුලෙ කවුරුත් උබලට උදවුවට නැත්නම්, උබට තමා ඔක්කොම තනියෙන් කරන්න වෙන්නෙ 🤪
    ඩියුටි පටන් ගන්න වෙලාවල් තියෙන්නෙ උදේ 7, දවල් 1, හවස 7 සමහර වෙලාවට උදේ 7ට ගියොත් ඕෆ් වෙන්නෙ ඊලග දවසෙ උදේ 7ට (පැය 24 ඩියුටි වැටෙන වෙලාවල් තියේ 🤪)
    ඩොකා ගහන රෙද්දවල් නෑ වටේ යන එකා කොහොමත් යනව 🫢
    ඔන්න ඔහොමයි තොරණෙ විස්තරේ

    උබට ඕවා දරාගෙන පවුල් කන්න පුළුවන් නම් බැදපන් 🤪🫢
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,879
    23,562
    113
    Doca gahana kata nn dn adala na.
    Mkd itin ofc yana ganut 90% witara etana un ekka wate yanawa.
    Nursela wage aya e athin tikak hari traditional mata hitenne.
     
    • Like
    Reactions: Inigo Montoya

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,926
    26,464
    113
    ගෑනිගෙ හැටියට තමයි ඩොකා උකනවද නැද්ද කියලා තීරණය වෙන්නෙ...
    මුගෙ පයිය කොට හින්දා ඩොකා විතරක් නෙවේ මේල් නර්ස්ලා, ඇටෙන්ඩන්ට්ලා, සිකුරුටි, ක්ලීනර්ස්, සුළු සේවකයො, පයිය ලොකු ලෙඩ්ඩු, හොස්පිටල් එක ලඟ පාරේ ඉන්න හිඟන්නොත් ඕකට ගහනවා
     
    Last edited:

    sika2

    Well-known member
  • Nov 15, 2013
    3,705
    2,568
    113
    නිධානයක් උඩ
    මොනා නැතත් උඹට චූන් පාං කාරයගේ ආඩම්බර බලන්නේ නැතුව ඩයල් එක වගේ ඉන්න පුලුවන්. නර්ස්ගේ නයිට් ශිෆ්ට් අවුලක් නැහැ ගෙදරට වෙලා පාන් පුච්චගෙන ඉදපම්.