adi 50k neda
wala ta tank dapan ban ethakota awlak na
tankiya nitharama as karanna venawalu neda ban.


50 ft eth ube watte adu gaburakin wathura hambenawa nam thawath dura wenna oone.

na bn ehema aulk na. mama danna geyak thinawa dan aurudu dahayak vithara wenawa.![]()
ape paththe adi 30 n wathura enne. ape toilet walai nala lidai atharanam adi 50 k thiyaganna puluwan eth allapu geval vala toilet valawal ahu venawa![]()
![]()
ubata option 2k thiyenawa
option 1:
ube gedarata sealed septic tank dala, allapu gewal wala idan 50ft thiyana eka
option 2:
ube gedarath oya thiyena widihata tank eka thiyenna arala, allapu gewal wala tank walai ube gedara tank ekei uparimen thiyaganna puluwan dura 30ft da 40ft da ethana nala lida gahala. wathura test karala balapan
toilet walawal atharath awama durak thiyenna one neda