ලින්ක් එක දාහන්කො.මං දැක්කා අයිපී ටොරන්ට් එකේ ලින්ක් එක තියෙනවා.
කවුද බන් ඔය? පොඩි එකෙක් වගේ.
දාපන් බලන්ඩ ලින්ක් එක එඔකගේ එෆ්බී එකේ.
ලින්ක් එක දාහන්කො.මං දැක්කා අයිපී ටොරන්ට් එකේ ලින්ක් එක තියෙනවා.
කවුද බන් ඔය? පොඩි එකෙක් වගේ.
දාපන් බලන්ඩ ලින්ක් එක එඔකගේ එෆ්බී එකේ.

oya cource eka thiyena ekake up karapanko apitath balanna
sira matath hithuna. eth court eken eliye settle wenna puluwan.Marketing on a whole new level.
Lankawe intellectual property rights walata nadu daala ohoma sata sata gaala wandi ganna puluwan nam ithin. Ape mama kenekge idam naduwath dan awurudu 17k thisse adenawa. E wiyadam karapu salli walin aluthin idamak aran danna thibba.![]()

ඕකම තමා බන් ෆොරෙක් වලත් කරන්නේ ට්රේඩ් කරලා සල්ලි හොයන්ඩ බැරි උනහම උගන්නන්ඩ පටන් ගන්නවාබං උඹලට තේරෙන්නෙ නැද්ද
උන් කෝස් විකුනලා සල්ලි හොයන්නෙ ඩ්රොප්ශිපින් කරලා සල්ලි හොයන්න බැරි නිසානේ බන්.
සල්ලි ගත්ත උන්ගෙ ඉමේජස් දැම්ම කියන්නෙ එතන උඹ දන්න එකෙක්වත් ඉන්නවද.
අනික බන් බොහොම පොඩි ගානක් තියාගෙන විකුනලා ලොකු ගනන් හොයන්න සේල්ස් කොයි තරම් කරගන්න ඕනද. මොකද කාර් වගේ ඒව ඩ්රොප්ශිප් කරන්නෙ නැහැනේ.

He has KNOWLEDGE.ado moo lankawe Tai Lopez wage dial ekak ne![]()

බං උඹලට තේරෙන්නෙ නැද්ද
උන් කෝස් විකුනලා සල්ලි හොයන්නෙ ඩ්රොප්ශිපින් කරලා සල්ලි හොයන්න බැරි නිසානේ බන්.
සල්ලි ගත්ත උන්ගෙ ඉමේජස් දැම්ම කියන්නෙ එතන උඹ දන්න එකෙක්වත් ඉන්නවද.
අනික බන් බොහොම පොඩි ගානක් තියාගෙන විකුනලා ලොකු ගනන් හොයන්න සේල්ස් කොයි තරම් කරගන්න ඕනද. මොකද කාර් වගේ ඒව ඩ්රොප්ශිප් කරන්නෙ නැහැනේ.
uge course ekama dropship wenawa balan yaddiමුගේ course එකටත් දැන් වෙලා තියෙන්නේ drop shipping තමයි බලද්දී.
කවුරු හරි එකෙක් මුගෙන් අරන් විකුනනවා
