aththama kathawa dan lankawe online salli hoyanawa kiyana eka evolve wela wela aththatama wadak karanawa wenuwata aluthin ena unta monawahari basic tikak dala course ekak hadala dala wikunana thanata awith thiyenne.. hariyata deyak karana un ohoma sadda dada inne na. unta karanna oni tharam wada thiyanawa. rate loke inna okkomalawa goda danna wage course hada hada inna dial ewa karanne unge job eka eka nisa.. youtube eken monawahari ugannana eka pawa eka karanne youtube channel eka monetize karanna misak anith unwa goda danna newei. dropshipping hari freelancing hari onima deka trade secrets, aththatama wada karana strategies ehema kawruwath share karanne na. valuable deyak thiyanawa nam ithin loweth un eka karanawa misak ubalawa goda danna enne na. eka thamai minissunge hati. e hinda mewa igena ganna oni kenek innawa nam thamange mahansiyen search karala karala welawa aragena experiment karala igena ganilla boruwata eka ekaa passe noya. un goda yanna mekata awa misak ubalawa goda danna awith na. un ugannana hamadema google search karala poddak try karala igena ganna puluwan dewal. thaman danaganna oni ekata hariyata mahansi wenna. real world job ekak wagema thamai online unath survive wenna shortcuts na. long term adagena yanna puluwan, scale karanna puluwan deyak kale nathnam onima deyak duwanne tika kalayai. goda enna oni nam real world business ekak wage mahansi wela goal ekakata wada karanna oni. kalen kaleta ena aluth de passe yanawa wenuwata thamanta yanna oni thana gana idea ekak thiyagena hoda gemak gahuwoth u goda yanawa.
those who can, do; those who can't, teach!
-mama kiyapu ekak newei