නාඩගංකාරයෝ එකට බස්සපු අලුත් කෑල්ල..

lgask

Well-known member
  • Mar 19, 2008
    1,997
    230
    63
    ammooo eka super
    Snap 2021-04-22 at 08.54.28.png

    Snap 2021-04-22 at 08.54.19.png

    Snap 2021-04-22 at 08.53.54.png

    Snap 2021-04-22 at 08.52.20.png

    Snap 2021-04-22 at 08.52.09.png
     

    Boole

    Well-known member
  • Nov 4, 2015
    5,777
    6,854
    113
    ගහන්න සෙට් වෙලා තියෙනවා ප්‍රතිපත්තියක් විදිහට ගහන්නෙ නෑ.

    ඔන්ලයින් නම් පොරක් නෙමෙයි සැබෑ ජීවිතේ නම් පොරක් තමයි ඇයි ප්‍රශ්නයක්ද?
    A kiyanne supermoldels, bollywod actrees la wage un ube agata awith gahanna kiyanawa uba prathipaththiyak widiyata gahanne na eth. ane ban :lol:
     
    • Haha
    Reactions: weer 11

    Roxxy2K

    Well-known member
  • Dec 23, 2018
    9,415
    12,365
    113
    A kiyanne supermoldels, bollywod actrees la wage un ube agata awith gahanna kiyanawa uba prathipaththiyak widiyata gahanne na eth. ane ban :lol:
    දැන් මම එහෙම එකක් කිව්වද? ගහන්න සෙට් වෙන්නෙ ගණීකාවෝ නෙමෙයි ඕයි ( සුපර් මොඩ්ල්ලා උඹට හෙන ලොකු උනාට අපිට එහෙම නෑ. මට නම් උඹට හෙන ලොකු එවුන් ගණීකාවෝ වැඩි හරියක්)
     

    Boole

    Well-known member
  • Nov 4, 2015
    5,777
    6,854
    113
    දැන් මම එහෙම එකක් කිව්වද? ගහන්න සෙට් වෙන්නෙ ගණීකාවෝ නෙමෙයි ඕයි ( සුපර් මොඩ්ල්ලා උඹට හෙන ලොකු උනාට අපිට එහෙම නෑ. මට නම් උඹට හෙන ලොකු එවුන් ගණීකාවෝ වැඩි හරියක්)
    nikan boru nathuwa hitapan ban. awurudu 10k withara eka ganiyek ekka yaluwela ekith bandata passe wenas weida nadda danne na kiya kiya hithaganna bari uba dan nikan methana ganu osthar wage talk denawa. :lol:
     

    Hyperx99

    Well-known member
  • Jul 12, 2018
    1,403
    1,209
    113
    Duneesha Piyumi Prartnana.
    2018 ITN eke avurudu kumariya 1st runner-up una. hanwella central scl giye. 1999 kellek
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: kinkon

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,968
    18,102
    113
    deweni inimada mokadda eka wage wenawa den mekath.. balana eka nawathwanna kaale hari :lol:
    Un owai hamba karana kirillata owa natara wenne na ban. Un unat kamatida hambela tiyena nidane atha arala danna.
     

    Mr.Frank

    Well-known member
  • Sep 21, 2017
    1,266
    1,712
    113
    හරි යන්නේ නෑ කොල්ලෙක් ඉන්නෝ මන් හැරිලා ආවා
     

    knight1

    Well-known member
  • Jan 24, 2016
    634
    551
    93
    මට මෙයාගේ ඇඟ දැක්කාම කාලයක් තිස්සේ තිබ්බ ප්‍රශ්නයක් මතු වුනා..
    මේ පින්තූරයේ කහ සහ රතු ඉරි දෙක බලන්න.. කහ ඉර කෙලින් ගහපු එකක්.. ඔලුවේ ඉඳන් කකුල් දක්වා.. හරියට බැලුවොත් කෙනෙකු හිටගෙන ඉන්නවිට ඇඟ තියෙන්න ඕනේ කහ ඉර වගේ කෙලින්.
    නමුත් ගෑනු ළමයාගේ ඇඟ ඇදයි.. රතු ඉර තියෙන විදිය බලන්න..
    බඩට යටින් පස්ස තියෙන්න ඕනේ.. ගෑනු ළමයා ගේ පස්ස ලොකු නිසා නෙවෙයි අපට එහෙම පේන්නේ.. ලොකු පස්සවල් තියෙන ගෑනු ළමයි ඉන්නවා බඩට යටින් හරි කෙලින් තියෙන.. නමුත් මෙයාගේ පස්ස ටිකක් පිටුපසට පැනලා ඇඟ ඇදවෙලා... ඕගොල්ලන්ගේ දැනුම අනුව එහෙම ඇඟ ඇදවෙන්නේ ඇයි?
    මට සමහරවෙලාවට හිතෙනවා ඒගොල්ලෝ උවමනාවෙන්ම පස්ස පසුපසට දික්වෙන විදියට ඉන්නවා කියලා...

    1619109012656.png
     
    • Haha
    • Like
    Reactions: redux and Big Cass