දෙසැම්බර් හන්දා ජිම් එකට කෑලී බහිනවා අලුතෙන්

SK29

Well-known member
  • Apr 14, 2017
    7,525
    8,894
    113
    Awrudu 12 hama year end eke ma kiyanawa .:D
    Know That GIF by TV Land


    man ehema krna eka atha arala inne
     

    SK29

    Well-known member
  • Apr 14, 2017
    7,525
    8,894
    113
    Habai ban dan lamai 2 innawa.. bmi ekath wadi.. thama 36. Dan thama jeewath wenna asa.. kohoma hari karanna ona..nathnam 40 pannata passe owa karanna wenne nah
    of course.
    ehenam itin anith priorities wlta wada mekata priority eka denna wenawa.
     
    • Like
    Reactions: Psiko

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,672
    50,038
    113
    සේදවත්ත
    @Don GasCan Moko kiyanne naggala ganna Ube Amma yawamuda😅😅
    උබට වගේම ඌටත් අම්මා නෙමෙයි සක්කරයේ පුතා වයිමා ගියත් නහින් නෑ . උබටනම් පොඩ්ඩක් හරි ප්‍රාණවත් වෙනවා මිල් රෝයි දැක්කම ඌට එමත් නෑ
     
    • Haha
    Reactions: Edward Kenway

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,634
    72,846
    113
    මාලඹේ
    උබට වගේම ඌටත් අම්මා නෙමෙයි සක්කරයේ පුතා වයිමා ගියත් නහින් නෑ . උබටනම් පොඩ්ඩක් හරි ප්‍රාණවත් වෙනවා මිල් රෝයි දැක්කම ඌට එමත් නෑ
    ඔවු ඌට නගින්නෙ උබේ අම්මා දැක්කා ම ලු