@Don GasCan Moko kiyanne naggala ganna Ube Amma yawamudaමගේ නග්ගල ගන්න පුළුවන් උඹේ අම්මට විතරයි
එයාට එරෙහි වෙන්න මම කැමති නෑ
@Don GasCan Moko kiyanne naggala ganna Ube Amma yawamudaමගේ නග්ගල ගන්න පුළුවන් උඹේ අම්මට විතරයි
එයාට එරෙහි වෙන්න මම කැමති නෑ
Awrudu 12 hama year end eke ma kiyanawa .oka wenne ne. uba oka giya awuruddeth hituwa neda.

Awrudu 12 hama year end eke ma kiyanawa .![]()
Habai ban dan lamai 2 innawa.. bmi ekath wadi.. thama 36. Dan thama jeewath wenna asa.. kohoma hari karanna ona..nathnam 40 pannata passe owa karanna wenne nah![]()
man ehema krna eka atha arala inne
of course.Habai ban dan lamai 2 innawa.. bmi ekath wadi.. thama 36. Dan thama jeewath wenna asa.. kohoma hari karanna ona..nathnam 40 pannata passe owa karanna wenne nah
උබට වගේම ඌටත් අම්මා නෙමෙයි සක්කරයේ පුතා වයිමා ගියත් නහින් නෑ . උබටනම් පොඩ්ඩක් හරි ප්රාණවත් වෙනවා මිල් රෝයි දැක්කම ඌට එමත් නෑ
ඔවු ඌට නගින්නෙ උබේ අම්මා දැක්කා ම ලුඋබට වගේම ඌටත් අම්මා නෙමෙයි සක්කරයේ පුතා වයිමා ගියත් නහින් නෑ . උබටනම් පොඩ්ඩක් හරි ප්රාණවත් වෙනවා මිල් රෝයි දැක්කම ඌට එමත් නෑ
ඌට නැග්ගට උබට නගින් නෑ කියන එක හරි.ඔවු ඌට නගින්නෙ උබේ අම්මා දැක්කා ම ලු