නාඩගංකාරයෝ එකට බස්සපු අලුත් කෑල්ල..

lgask

Well-known member
  • Mar 19, 2008
    1,997
    230
    63
    කවුද බං නාඩගංකාරයෝ එකට බස්සපු අලුත් කෑල්ල.. :rofl::rofl:
     
    • Haha
    Reactions: Cenon

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,637
    67,986
    113
    කෙට්ටු කැහැටු මන්දපෝශනේ තියෙන රූකඩයක් නේද.
    ඊයා ඕයි උඹේ සිලෙක්ශන් නම් අජූතයි
    Eki koheda kettu
     
    • Haha
    Reactions: Roxxy2K

    lgask

    Well-known member
  • Mar 19, 2008
    1,997
    230
    63
    Snap 2021-04-21 at 22.20.28.png


    Snap 2021-04-21 at 22.20.19.png


    Snap 2021-04-21 at 22.22.30.png

    ------ Post added on Apr 21, 2021 at 10:22 PM
     

    Ryan08

    Well-known member
  • Jan 24, 2021
    7,115
    22,527
    113
    කෙට්ටු කැහැටු මන්දපෝශනේ තියෙන රූකඩයක් නේද.
    ඊයා ඕයි උඹේ සිලෙක්ශන් නම් අජූතයි
    ඊටහපන් ඒකිගේ වොයිස් එක. ටකරමට බොරළු ගහනවා වගේ
     

    Roxxy2K

    Well-known member
  • Dec 23, 2018
    9,415
    12,365
    113
    ඊයා ඕයි ටයරුත් පැනලා තූහ් නොදකින්. බෝගහ යටින්ද හොයන් තියෙන්නෙ

    ඊටහපන් ඒකිගේ වොයිස් එක. ටකරමට බොරළු ගහනවා වගේ
    මං ඔය හුත්තවල් බලන්නෙ නෑ බං. ෆෙෆ්බී එකේ දැක්කා පොඩි වීඩියෝ කෑල්ලක් දෙකක්
    ------ Post added on Apr 21, 2021 at 10:27 PM
     

    Boole

    Well-known member
  • Nov 4, 2015
    5,777
    6,854
    113
    ඊයා ඕයි ටයරුත් පැනලා තූහ් නොදකින්. බෝගහ යටින්ද හොයන් තියෙන්නෙ


    මං ඔය හුත්තවල් බලන්නෙ නෑ බං. ෆෙෆ්බී එකේ දැක්කා පොඩි වීඩියෝ කෑල්ලක් දෙකක්
    ------ Post added on Apr 21, 2021 at 10:27 PM
    uba hena supermodels wage supiri kali gahana brad pitt wage posh kollekda ? adambarai machan. me awurudde supirima kali 10k 12 k wage gahanna athi neda? ela ela ban mama hithuwa nikan athe witharak ghana online weerayek kiyala.
     

    Roxxy2K

    Well-known member
  • Dec 23, 2018
    9,415
    12,365
    113
    uba hena supermodels wage supiri kali gahana brad pitt wage posh kollekda ? adambarai machan. me awurudde supirima kali 10k 12 k wage gahanna athi neda? ela ela ban mama hithuwa nikan athe witharak ghana online weerayek kiyala.
    ගහන්න සෙට් වෙලා තියෙනවා ප්‍රතිපත්තියක් විදිහට ගහන්නෙ නෑ.

    ඔන්ලයින් නම් පොරක් නෙමෙයි සැබෑ ජීවිතේ නම් පොරක් තමයි ඇයි ප්‍රශ්නයක්ද?