නායකත්ව පුහුණුව සිසුන් සමග හෙළුවෙන්

Forum Bot

Junior member
  • May 21, 2011
    242
    6
    18
    නායකත්ව පුහුණුව සිසුන් සමග හෙළුවෙන්

    මම නිවුස් එක අරන් තියෙන්නෙ ජෙප්පොන්ගේ අඩවියෙන් කියලා මීටර් උනේ දැන්... ඒක ඉතින් හොරාගේ ගෑණිගෙන් පේන අහනවා වගේ නිසා මැකුවා:lol::lol:
     
    Last edited:

    chami_84

    Well-known member
  • Sep 23, 2008
    21,823
    3,407
    113
    ආහ්..යාලුවා මෙවගේ Thread එහෙමත් දානවා නේ..:lol:
     

    ThimalM™

    Well-known member
  • Nov 4, 2010
    3,470
    2,499
    113
    owa boru ban mama ada boosa navy camp eke idan awe eye ra apitath musical show ekak thibba.ekedi navy ake cultural grup eka thamai peform kare.DJ eka kuth thibba mara gathi:D
     

    mi5

    Junior member
  • Jan 14, 2008
    654
    19
    18
    on earth
    anthare nam....chora...mama me diyathalawa airforce camp eke train wela awa witarai...eka nam maxxa camp ekak....apita sahena wadagath dewal godak ehedi igena gaththa..it was only a LEADERSHIP TRAINING program...not a military training..um telling this with my own experience...mama me anduwata kade yanawa ehema newei....hail SLAF diyathalawa.!!!!!!:D:D