owa boru ban mama ada boosa navy camp eke idan awe eye ra apitath musical show ekak thibba.ekedi navy ake cultural grup eka thamai peform kare.DJ eka kuth thibba mara gathi
anthare nam....chora...mama me diyathalawa airforce camp eke train wela awa witarai...eka nam maxxa camp ekak....apita sahena wadagath dewal godak ehedi igena gaththa..it was only a LEADERSHIP TRAINING program...not a military training..um telling this with my own experience...mama me anduwata kade yanawa ehema newei....hail SLAF diyathalawa.!!!!!!