මොන මගුලක්ද බන් කිසිම දිසිෂන් එකක් ගන්න විදියක් නෑ.
ඩොලර් එකයි රුපියලයි හමිනේෂන් එකක් වෙනවා
ඩොලර් එකයි රුපියලයි හමිනේෂන් එකක් වෙනවා

anna eka thama karume ban, sapayak eka nam, meeta wada hodai tax eka gahuwa namPeg එක calculate කරන දවසට පොඩ්ඩක් වැඩියෙන් තිබ්බ නම් ඇති
Ada Payoneer nhane gannaiye 323i
ada 328i
payoneer
e moko ? mama dan withdraw karaAda Payoneer nhane ganna
කෝල් ඉන්දරේමොන මගුලක්ද බන් කිසිම දිසිෂන් එකක් ගන්න විදියක් නෑ.
ඩොලර් එකයි රුපියලයි හමිනේෂන් එකක් වෙනවා
තාම තේරුම් ගන්න බැහැ නේදමොන මගුලක්ද බන් කිසිම දිසිෂන් එකක් ගන්න විදියක් නෑ.
ඩොලර් එකයි රුපියලයි හමිනේෂන් එකක් වෙනවා
අපේ ගන්නෙ 15වෙනිද තියන රේට් එක, ඊයෙ පොඩ්ඩක් වැඩිවෙලා තිබිලා තියනවාPeg එක calculate කරන දවසට පොඩ්ඩක් වැඩියෙන් තිබ්බ නම් ඇති