නියපොත්ත ඇතුලට වැවෙන අය පොඩ්ඩක් එන්නෝ.

san2d3

Well-known member
  • Jan 1, 2010
    7,660
    3,383
    113
    Bandarawela
    නියපොත්ත ඇතුලට වැවෙන අය පොඩ්ඩක් එන්නෝ.

    උබලට මේක උනාම මොකද්ද කරන්නේ? දවස් 3කින් විතර ඉබේ හරියනවා. එතකන් රිදෙනවා බන් සිකෙන්න. :growl:
     

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,931
    26,473
    113
    s-l640.jpg
     

    Ysa Karu

    Well-known member
  • May 29, 2014
    20,847
    1
    11,189
    113
    mokakda bn නියපොත්ත ඇතුලට වැවෙන kiynne
    bump thama
     

    thinking_guy

    Well-known member
  • Apr 16, 2011
    4,718
    2,737
    113

    Infection එකක් නම් මේක හරියටම හරි. එත් දැන් ගොඩක් ෆාමසි වල මේක වෙනුව තියෙන්නෙ Candid එක. එකත් අවුලක් නෑ.
     

    GsmS

    Well-known member
  • Mar 8, 2012
    1,187
    744
    113
    Tiwi,NT
    අපේ තාත්තට තිබ්බ ඔය ලෙඩේ .රිදෙන දවස් වලට ගෙදර බෙහෙත් නැත්තම් උණු වතුරට ගොරක ටිකක් දාල ඒ වතුර ඒකෙ කකුල් ඔබාගෙන හිටිය
     
    • Like
    Reactions: san2d3

    san2d3

    Well-known member
  • Jan 1, 2010
    7,660
    3,383
    113
    Bandarawela
    අපේ තාත්තට තිබ්බ ඔය ලෙඩේ .රිදෙන දවස් වලට ගෙදර බෙහෙත් නැත්තම් උණු වතුරට ගොරක ටිකක් දාල ඒ වතුර ඒකෙ කකුල් ඔබාගෙන හිටිය


    Thank You මචන්. මේක කරා . දැන් නං රිදෙන එක ටිකක් අඩුයි. :love:

    :baffled:
    mageth poddak ohoma thiyenawa loku aaruwak nan na habai :nerd:
    මගෙත් තිබ්බෙම නැ බන්. දැන් අවරුද්දක විතර ඉදන් 3න් පාරක් වගේ හැදුන එක පාරටම.මට හිතෙන්නේ shoes දාද්දි හැදෙන්නේ නැතුව ඇති.
     

    Sherlock1950

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    1,051
    150
    63
    1. Niyapothu hondata pirisiduwa thiya ganna
    2. Flat file ekakin mathupita madinna. Niyapoththe uda peththa pirakin gewahama, niyapoththa thuni wenawa. Ibetama In Grow eka reverse wenawa.
    3. Anti fungal liquid , cream ok. Laabama , hondama detak :
    BORAX powder. Packet eka Rs. 50
    Borax = Anti fungal Anti Bacterial

    Puluwan hema welawema shoes walin kakula ahak kara ganna. Socks thibbata kamak nehe
     

    kalujanaka

    Active member
  • Jan 23, 2008
    402
    70
    43
    ඔය සීන් එක නිසා මගේ කකුල්වල මහපට ඇඟිලි දෙකේම නියපොතු ඔපරේට් කලා. අවුරුද්දක් විතර හොඳට තිබුණා.දැන් ආයෙත් පරණ විදියට එන්න යනවා. සපත්තු දාන නිසා වෙන්න ඇති බං. ඇයි ඉතින් මුළු දවසම ඒක දාගෙන නේ ඉන්නේ ඔෆිස් එකේ. හැබැයි ඉතින් පරිස්සමකුත් නෑ නේ
     
    • Like
    Reactions: san2d3

    dtaluthge

    Active member
  • May 1, 2009
    398
    49
    28
    Sri Lanka
    I had the same problem few times and operated by removing small part of the nail from the root. Now it's been few years and never happened it again.
     
    • Like
    Reactions: san2d3

    san2d3

    Well-known member
  • Jan 1, 2010
    7,660
    3,383
    113
    Bandarawela
    1. Niyapothu hondata pirisiduwa thiya ganna
    2. Flat file ekakin mathupita madinna. Niyapoththe uda peththa pirakin gewahama, niyapoththa thuni wenawa. Ibetama In Grow eka reverse wenawa.
    3. Anti fungal liquid , cream ok. Laabama , hondama detak :
    BORAX powder. Packet eka Rs. 50
    Borax = Anti fungal Anti Bacterial

    Puluwan hema welawema shoes walin kakula ahak kara ganna. Socks thibbata kamak nehe


    Thanks Bro. :love:



    ඔය සීන් එක නිසා මගේ කකුල්වල මහපට ඇඟිලි දෙකේම නියපොතු ඔපරේට් කලා. අවුරුද්දක් විතර හොඳට තිබුණා.දැන් ආයෙත් පරණ විදියට එන්න යනවා. සපත්තු දාන නිසා වෙන්න ඇති බං. ඇයි ඉතින් මුළු දවසම ඒක දාගෙන නේ ඉන්නේ ඔෆිස් එකේ. හැබැයි ඉතින් පරිස්සමකුත් නෑ නේ

    I had the same problem few times and operated by removing small part of the nail from the root. Now it's been few years and never happened it again.


    දිගටම එන්න ගත්තොත් permanent solution එකක් කරන්න ඕන මචන්.
     

    Sansaare

    Active member
  • Feb 12, 2015
    495
    245
    43
    මට නම් මෙලෝ දෙයක් තේරුනේ නෑ බන්. ඇතුලට නියපොත්ත වැවෙන්නේ කොහොමද බන් ? ඔය කියන්නේ නියපොත්ත වැවෙන්නේ නැතුව ඇඟිලි කෙලවර දිගට වර්දනය වෙනවා කියන එකද ??
     

    BadBlueGenius

    Well-known member
  • Jun 11, 2014
    5,559
    6,539
    113
    1. Niyapothu hondata pirisiduwa thiya ganna
    2. Flat file ekakin mathupita madinna. Niyapoththe uda peththa pirakin gewahama, niyapoththa thuni wenawa. Ibetama In Grow eka reverse wenawa.
    3. Anti fungal liquid , cream ok. Laabama , hondama detak :
    BORAX powder. Packet eka Rs. 50
    Borax = Anti fungal Anti Bacterial

    Puluwan hema welawema shoes walin kakula ahak kara ganna. Socks thibbata kamak nehe


    Machan borax ganna thiyenne koheda ?
    borax kiyanne redi hodanna dana kudu jathiyak neda ?




    mamanan kalinma kathura aran kapanawa hama thuwala wenna kalin.
     

    BadBlueGenius

    Well-known member
  • Jun 11, 2014
    5,559
    6,539
    113
    මට නම් මෙලෝ දෙයක් තේරුනේ නෑ බන්. ඇතුලට නියපොත්ත වැවෙන්නේ කොහොමද බන් ? ඔය කියන්නේ නියපොත්ත වැවෙන්නේ නැතුව ඇඟිලි කෙලවර දිගට වර්දනය වෙනවා කියන එකද ??
    චූව පොඩි උන්ට විතරක් තියෙන ප්‍රශ්නයක් මචං .
    උබට මේ ලෙඩේ නැතුව ඇති .