$15000 ? or Rs15000 ?
Rs15000k nam mokakda bun oil change eka karannama yanawa ne ita wada
Mobil 1 da Super ekada? Super ekanum mix scene ekak..Fully Synthetic
lol yako mama maru karanneth every 15000km. dan wahane 463000km doneoil change nokra 15000 duwala kelawa gatha.
Mobil 1 (1L Bottle)Mobil 1 da Super ekada? Super ekanum mix scene ekak..
ලංකාවේ ගැනු ඔහොමම්මයි බන්,ඊට පස්සේ මිනිහ වෙන අතක් බලගත්තට පස්සේ වලලෙනවාMama nam Hama dama unath oil maru karanna kamathi. Habai wife man Dan lamai Inna Amma kenek Mata owa karanna kiyanna epa kiyala maga harinawa.![]()