aniwa mchn..okunma elawanna ona..
rag 1 nathi karealama danna ona..passe munwa suspend kalama munge anith ewun udgoshanaya karanawa..ministry eke gettu kadagena enna hadanawa..passe wathura gehuwama nahayen adanawa shishya mardane kiyala.. anthimata ammala thaththala nahayen adala adala aye eka daduwama aynkaragannawa.. oka thamay hemadama wenne..
rag 1 nathi karealama danna ona..passe munwa suspend kalama munge anith ewun udgoshanaya karanawa..ministry eke gettu kadagena enna hadanawa..passe wathura gehuwama nahayen adanawa shishya mardane kiyala.. anthimata ammala thaththala nahayen adala adala aye eka daduwama aynkaragannawa.. oka thamay hemadama wenne..



