නිවරදිව උබුන්ටු ඩීවීඩී බූටබල් එකක් හදාගන්න ඕනි

helphelp1

Well-known member
  • Sep 18, 2017
    1,451
    997
    113
    නිවරදිව උබුන්ටු ඩීවීඩී බූටබල් එකක් හදාගන්න ඕනි BurnAware Professional පාවිව්වි කරා හරිගියේ නෑ. ubuntu https://ubuntu.com/download/desktop/thank-you?version=20.04.3&architecture=amd64#download

    extract කරල ඒ ෆයිල් ටික BurnAware software copy paste කරල හදාගත්තෙ. boot වෙන්නෙ නෑ
     
    • Wow
    Reactions: Tom Cat

    Tom Cat

    Well-known member
  • Oct 25, 2021
    259
    649
    93
    සීතාඑළිය
    කොපි පෙස්ට් කරලා බූටබල් ඩිස්ක් හදන්න බැහැ. බූටබල් ඩිස්ක් එකක් විදිහට බර්න් කරන්න ඕන. උබන්ටු ඉමේජ් එක ඩවුන්ලෝඩ් කරලා බර්න් කළා නම් වැඩ කරන්න ඕන. එකේ එකස්ට්‍රක්ට් කරන්න දෙයක් නෑ නේ.
     

    helphelp1

    Well-known member
  • Sep 18, 2017
    1,451
    997
    113
    කොපි පෙස්ට් කරලා බූටබල් ඩිස්ක් හදන්න බැහැ. බූටබල් ඩිස්ක් එකක් විදිහට බර්න් කරන්න ඕන. උබන්ටු ඉමේජ් එක ඩවුන්ලෝඩ් කරලා බර්න් කළා නම් වැඩ කරන්න ඕන. එකේ එකස්ට්‍රක්ට් කරන්න දෙයක් නෑ නේ.
    BurnAware boot dvd hadala tiyanawada?
    ubuntu site ekan rar file ekak widiyata mama os eka download karagatta?
     

    Tom Cat

    Well-known member
  • Oct 25, 2021
    259
    649
    93
    සීතාඑළිය
    BurnAware boot dvd hadala tiyanawada?
    ubuntu site ekan rar file ekak widiyata mama os eka download karagatta?
    ඔය share කරලා තියන ලින්ක් එක ක්ලික් කලාම ඩවුන්ලෝඩ් වෙන්නේ .iso ෆයිල් එකක්. ඒ කියන්නේ ඒවා බූටබල් ඉමේජ් ෆයිල්. ඒවා 7zip, win rar වගේ සොෆ්ට්වෙයා වලින් extract කරන්න පුළුවන් නිසා තම්බ්නෙල් එකත් zipped ෆයිල් එකක් වගේ පෙන්වනවා. එත් ඒවා ඉමේජ් ෆයිල්. මේ ඉමේජ් කෙලින්ම මවුන්ට් කරන්න තියෙන දේවල් මොනවද කියල බලන්න පුළුවන්. burnAware ගැන දන්නේ නෑ. එත් එක ප්‍රොෆෙෂනල් එඩිෂන් එකක් කියල තියෙන නිසා බූටබල් ඩිස්ක් හදන්න පුළුවන් වෙයි.
     

    SampathSandaruwan

    Well-known member
  • Jun 3, 2014
    1,385
    1,393
    113
    Sri Lanka
    නිවරදිව උබුන්ටු ඩීවීඩී බූටබල් එකක් හදාගන්න ඕනි BurnAware Professional පාවිව්වි කරා හරිගියේ නෑ. ubuntu https://ubuntu.com/download/desktop/thank-you?version=20.04.3&architecture=amd64#download

    extract කරල ඒ ෆයිල් ටික BurnAware software copy paste කරල හදාගත්තෙ. boot වෙන්නෙ නෑ
    Windows 10 තියෙනවනම් කෙලින්ම double click කරලා burn එකට දාලා ගන්න. නැත්නම් nero පාවිච්චි කරන්න 😀😀😀
     

    helphelp1

    Well-known member
  • Sep 18, 2017
    1,451
    997
    113
    ඔය share කරලා තියන ලින්ක් එක ක්ලික් කලාම ඩවුන්ලෝඩ් වෙන්නේ .iso ෆයිල් එකක්. ඒ කියන්නේ ඒවා බූටබල් ඉමේජ් ෆයිල්. ඒවා 7zip, win rar වගේ සොෆ්ට්වෙයා වලින් extract කරන්න පුළුවන් නිසා තම්බ්නෙල් එකත් zipped ෆයිල් එකක් වගේ පෙන්වනවා. එත් ඒවා ඉමේජ් ෆයිල්. මේ ඉමේජ් කෙලින්ම මවුන්ට් කරන්න තියෙන දේවල් මොනවද කියල බලන්න පුළුවන්. burnAware ගැන දන්නේ නෑ. එත් එක ප්‍රොෆෙෂනල් එඩිෂන් එකක් කියල තියෙන නිසා බූටබල් ඩිස්ක් හදන්න පුළුවන් වෙයි.
    extract karanna onii nada?? rar eka kalin dunnam atida?

    Windows 10 තියෙනවනම් කෙලින්ම double click කරලා burn එකට දාලා ගන්න. නැත්නම් nero පාවිච්චි කරන්න 😀😀😀
    rom eka right click karala burn disc kiyala option ekada?
    ------ Post added on Dec 29, 2021 at 1:28 PM
     

    Tom Cat

    Well-known member
  • Oct 25, 2021
    259
    649
    93
    සීතාඑළිය
    extract karanna onii nada?? rar eka kalin dunnam atida?

    extract කරන්න ඕනේ නෑ. මේක RAR ෆයිල් එකක් නෙවෙයි. extension එක බලන්න. BurnAware ගැන දැන් සර්ච් කළා. සොෆ්ට්වෙයා එක ඕපන් කරගෙන Burn Image සිලෙක්ට් කරලා, ඉමේජ් ලොකේෂන් එක දීල dvd එකක් දාල burn කරන්න. ගූගල් සර්ච් කරලා බලන්න. කරන විදිහ තියෙනවා.
     

    helphelp1

    Well-known member
  • Sep 18, 2017
    1,451
    997
    113
    extract කරන්න ඕනේ නෑ. මේක RAR ෆයිල් එකක් නෙවෙයි. extension එක බලන්න. BurnAware ගැන දැන් සර්ච් කළා. සොෆ්ට්වෙයා එක ඕපන් කරගෙන Burn Image සිලෙක්ට් කරලා, ඉමේජ් ලොකේෂන් එක දීල dvd එකක් දාල burn කරන්න. ගූගල් සර්ච් කරලා බලන්න. කරන විදිහ තියෙනවා.
    ඉමේජ් ලොකේෂන් eka hariyatama kotanada danan onii
     
    • Wow
    Reactions: Tom Cat

    helphelp1

    Well-known member
  • Sep 18, 2017
    1,451
    997
    113
    Capture.PNG


    Burn iso kiyala tiyanawa
     
    • Like
    Reactions: Zeuz