උබ වගේ වාමාංශික උන් තමයි එහෙම කරන්නෙ.රටෙන් ගියපු උන් කැරි කුහකයෝ.උන් කැමති නෑ ලංකාවේ උන් තව එනවට.ඒක නිසා කියනවා එන්න එපා ලංකාව තමා හොද කන්නවත් නෑ වේලක් කාලා ඉන්නේ සුද්දෝ පුකේ අරින්න එනවා වගේ ඒවා.

Ultra Pro Max Kuhakayo inne mekeවැඩ පුළුවන් එකාට ලස්සනට ගේමක් ගහගන්න පුළුවන් බන් ලෝකේ මොන රටට ගියත්. බැරි එකා කරන්නේ ගියපු එවුන්ගේ ඇදකුද හොයා හොයා මානසික ආතල් එකක් ගන්න එක.
දවසකට එලකිරියේම "අර රටට ගිහිපු එකා වැටිලා", "අර රට දැන් ඉවරයි" වගේ ත්රෙඩ් කියක් නම් වැටෙනවද ..... උන් හිතන් ඉන්නේ උන් ජීවත් වෙන ලිඳ තමයි සුපිරිම කියල. උන්ගේ ළිඳෙන් තොර ලෝකයක් උන්ට නෑ.![]()
![]()
mage class eke hitapu ekek giya. dan mustang lu padinne




NZ yanna trend ekak thiyanawaනිව්සීලන්ඩ් යන එක ලේසි නේ බන්..ස්ටුඩන් ගිහින් වය්ෆ් අරන් ෆුල් ටයිම් ජොබ් එකක් සෙට් කරල මාත් පාට් ටයිම් එකක් ඇදල iphones. Cars ehema thiyan..podi room එකක් එහෙම අරන් ඉන්න පුලුවන් නේ. Student යන කෙනාට විතරනේ ielts ඕනේ.





අයිෆෝන් එක තමා රට ගිය සිංහළ කුකුල්ලුන්ගෙ ස්ටෙටස් පෙන්වීම සංකේතය.ලගදී nz student ගිය එකෙක්..iphone එකක් අරන් story එකක් දාල තිබුනා..installment ගෙවන්න දෙනවද studentslata iphones. ඌ ගිහින් මාස 2යි.
Atta kiyapan uba @NRTG neda.post graduate or undergraduate ?
post graduate is around $60K course fee and $15K living cost (for one year course). If you get a scholarship, everything is free.
මට යන්න නෙමෙයි..මම දන්න එකෙක් ලගදි ගියා..ඌ status දාන ඒවා දැකල අහන්න හිතුනේ. මට මේහේ හොදටම හොදයි. රටවල් වල citizen තියන උන්වත් රගන්නේ නෑ inflation එකට ahuwela student visa panna un ragana tharam.උබ ඉන්නේ austria කිව්වා නේද. පිස්සුද ප*කෝ EU දාලා යන්න??? Are u for real???![]()
PR or PR ekata path ekak tiyena visa ekak nam kisima awulak nehaනිව්සීලන්ඩ් යන එක ලේසි නේ බන්..ස්ටුඩන් ගිහින් වය්ෆ් අරන් ෆුල් ටයිම් ජොබ් එකක් සෙට් කරල මාත් පාට් ටයිම් එකක් ඇදල iphones. Cars ehema thiyan..podi room එකක් එහෙම අරන් ඉන්න පුලුවන් නේ. Student යන කෙනාට විතරනේ ielts ඕනේ.
ඒ කාලෙ වැඩිය ලංකාවෙ අයි ෆෝන් ට්රෙන්ඩ් එකක් නැහැ. දැන් නම් දකින දකින ගෝතයා ගාව අයිෆෝන්
Salon course 1k diploma 1k wage karanna yana ayata pr path 1ka thiyanawada?PR or PR ekata path ekak tiyena visa ekak nam kisima awulak neha
Student giyama
Course fee stress
Visa vhanges stress
Study stress
PR stress
Etc etc
1st class thiyana ayata witharada scholarship labenne.උබට 1st class ඩිග්රියක් තියෙනවා නම් ස්කොලශිප් එකක් apply කරපන් කොර්ස් fee එකෙන් 50%ක් එක්ක ඩිස්කවුන්ට් ලැබෙනවා.