වැඩ කරන මනුස්සයට විතරයි ඔහොම මෙන්ටලිටි එකක් තියෙන්නෙ. මහින්ද කොහොමත් වැඩ කාරයෙක් කියලා වැඩ කරලම පෙන්නල ඉවරයි.Hikz. Kerima pakayek mu nam.
Mu attatama adahanna watina charithayak ban keriya unath maru bullet eka. Magen ganna dewal කොච්චර thiyrnawada
Hithapanko mentality eka me wage talks denna
ඇක්ටින් බලපන්කෝ.මයින්ද මාත්තයා ඔහොම ඉස්ටේජ් එක දෙවනත් කරනකොට වහල්ලුන්ට ජොලි බින්දු යනවා සුරාන්තයට පත් වෙලා
ගොත හොරැHikz. Kerima pakayek mu nam.
Mu attatama adahanna watina charithayak ban keriya unath maru bullet eka. Magen ganna dewal කොච්චර thiyrnawada
Hithapanko mentality eka me wage talks denna