අපි කරන්නේ සල්ලි සතිය හෝ මාසේ ගානේ සල්ලි එකතු කරන බිස්නස් එකක්නේ බන්.eka dakala thamai ahuwe.
Sunday ne godak ewun niwadu ganne.
ආ ගේම් එකක්ද?Uncharted Game එක..
badala lamayek hadapan,ethakota terei ganu kochchara modada kiyalaසල්ලි ගොඩක් තියෙනවනම් රෙදි හෝදයින්නයි, කඩේ යන්නයි, බිල් ගෙවන්නයි වැඩට මනුස්සයෙක් ගන්න.
washing maching eke hodanna hoda naha kiyanna hethuwa mokakda? babalaye ewadabadala lamayek hadapan,ethakota terei ganu kochchara modada kiyala
washing maching eke hodanna hoda nahalu,athe hodanne huk epavenava
kauda ban danne,redi akilenavalu,podi ekata ninda yanne nalu,washing maching eke hodanna hoda naha kiyanna hethuwa mokakda? babalaye ewada
දැන් ගේම් ගැහුවේ නැද්ද උබ?kauda ban danne,redi akilenavalu,podi ekata ninda yanne nalu,
suddo hodanne atheda nane,eka kiwwama issara idala karana deyaklu,
ona salli thiyana geka balahan athe hodanne podima unge adum ,hodama washing powder nathnam washing machine eke heduwata wadak na pili gada enava
වයිෆු අවුලක් නැද්ද ගේම් ගහනවට???ඔව් ඔව් නැත්නම් දැන් මේ uncharted ඉන්ස්ටෝල්කරන ගමන්
සැපට කාල බීල ඉන්න කොල්ලෝ.@Geshi95 mekige athata wada ube atha patta
Gedaranam inne ennam awilla yanna pm danna

මට ගේම් ගහලා පරාද උනාම කේන්ති යනවා බන්වයිෆු අවුලක් නැද්ද ගේම් ගහනවට???

gedara wada tikata support ekak deela .hitiyahama kisima aulak na banවයිෆු අවුලක් නැද්ද ගේම් ගහනවට???
මන් dark souls ගැහුවා. කීබෝඩ් මවුස් පොලවේ ගහපු නැති එක විතරයිමට ගේම් ගහලා පරාද උනාම කේන්ති යනවා බන්![]()
ehema na mata nam,games deka thunak thiyan inne.ekak boring wenakota wena ekak dagannavaසැපට කාල බීල ඉන්න කොල්ලෝ.
පේනවනේ හමවල් දිලිසෙනවා.
ගෙදර ඉන්නේ වරෙන්.
මන් විතරක් ඇතිද?
තව ඕනේනම් වටේ පිටේ ඕන තරම් තම්බිත් ඉන්නවා
මට ගේම් ගහලා පරාද උනාම කේන්ති යනවා බන්
------ Post added on Jan 18, 2023 at 7:51 AM
CP update ආවට පස්සේ ගැහුවද? ගැහුවනම් තාම bug එහෙම තියෙනවද?gedara wada tikata support ekak deela .hitiyahama kisima aulak na ban
man online multiplayer gahanne naCP update ආවට පස්සේ ගැහුවද? ගැහුවනම් තාම bug එහෙම තියෙනවද?
na na cyberpunk 2077 ahuwe. apu gaman gahuwa marama chora game ekak. update awata passe kohomada kiyala hoyaganna oneman online multiplayer gahanne na
පලවෙනි බබා ලැබුන ගමන් අපේ ගෑණි ත් ඔය කතාව කියාගෙන ආවා , මම කිවුවා ඕවා කරන්න නම් මේ ගෙදර කාටවත් බෑ කැමති කෙනෙක්ට කියලා කරගන්න කියලා, නැත්නම් washing machine එකේ හෝදමු කියලා, නැන්දම්මා කාරයා අපිට පොර ටෝක් එකක් දීලා හෝදන්න පටන් ගත්තා , දවස් 2-3ක් හොදනකොට කොන්දේ අමාරුවක් ආවාkauda ban danne,redi akilenavalu,podi ekata ninda yanne nalu,
suddo hodanne atheda nane,eka kiwwama issara idala karana deyaklu,
ona salli thiyana geka balahan athe hodanne podima unge adum ,hodama washing powder nathnam washing machine eke heduwata wadak na pili gada enava
මම ගහන්නේ ඉස්සර ps එකේ.මන් dark souls ගැහුවා. කීබෝඩ් මවුස් පොලවේ ගහපු නැති එක විතරයි![]()
![]()
සේරම ඉවර වෙලා sekiro ගහන්න ඕනේ
![]()
මට අමාරුයි බන් ලෙවල්ස් ක්ලියර් කරගන්නehema na mata nam,games deka thunak thiyan inne.ekak boring wenakota wena ekak dagannava
මන් ps වල ගහලම නෑ PC ම තමා. PS එකකකත් ගේම් ගහල බලන්න ඕනේමම ගහන්නේ ඉස්සර ps එකේ.
තායිලන්තේ team එකක් එක්ක ටුනමන්ට් ගහන මමමට අමාරුයි බන් ලෙවල්ස් ක්ලියර් කරගන්න