අනේ බන් ඕව දඩි බිඩි ගාල ඉවර කරලා පොඩි බ්රේක් එකක් ගනින්.ada niwadu
udema podi un dennage redi heduwa (thava bucket ekak thiyanava eka rata sodanava )
dan yanna one mas malu genna
bank ekata yanna one
varipanam gewanna yanna one
kari niwaduwa huk meka
kotinma kiwwoth ubalata kochchara salli thibbath badinna nam epa
ඔව් ඔව් නැත්නම් දැන් මේ uncharted ඉන්ස්ටෝල්කරන ගමන්අනේ බන් ඕව දඩි බිඩි ගාල ඉවර කරලා පොඩි බ්රේක් එකක් ගනින්.
අඩුගානේ පොප්කෝන් ටිකක් කලා ෆිල්ම් එකක් හරි බලපන්කෝ බන්.
එපා වෙනවනේ බන් හුත්ත නිවාඩු දවසෙත් ඔහොම උනාම
redi hodana ekai , kadeta gihin badu tikak gena ekai hena loku wadak kiyala hithenawa nam uba aparade thama bandeada niwadu
udema podi un dennage redi heduwa (thava bucket ekak thiyanava eka rata sodanava )
dan yanna one mas malu genna
bank ekata yanna one
varipanam gewanna yanna one
kari niwaduwa huk meka
kotinma kiwwoth ubalata kochchara salli thibbath badinna nam epa
හා එල එල බලපන් බලපන්.ඔව් ඔව් නැත්නම් දැන් මේ uncharted ඉන්ස්ටෝල්කරන ගමන්
සල්ලි ගොඩක් තියෙනවනම් රෙදි හෝදයින්නයි, කඩේ යන්නයි, බිල් ගෙවන්නයි වැඩට මනුස්සයෙක් ගන්න.ada niwadu
udema podi un dennage redi heduwa (thava bucket ekak thiyanava eka rata sodanava )
dan yanna one mas malu genna
bank ekata yanna one
varipanam gewanna yanna one
kari niwaduwa huk meka
kotinma kiwwoth ubalata kochchara salli thibbath badinna nam epa
mawa gannawa kiwwaසල්ලි ගොඩක් තියෙනවනම් රෙදි හෝදයින්නයි, කඩේ යන්නයි, බිල් ගෙවන්නයි වැඩට මනුස්සයෙක් ගන්න.
රෙදි හෝදන්න ගෑනු මොකටද බන් වොශින් මැශින් තියෙන්නේසල්ලි ගොඩක් තියෙනවනම් රෙදි හෝදයින්නයි, කඩේ යන්නයි, බිල් ගෙවන්නයි වැඩට මනුස්සයෙක් ගන්න.
ape gedara Semi automatic labbak ban thiyenne.රෙදි හෝදන්න ගෑනු මොකටද බන් වොශින් මැශින් තියෙන්නේ
ඔව් ඔව් නැත්නම් දැන් මේ uncharted ඉන්ස්ටෝල්කරන ගමන්
හා එල එල බලපන් බලපන්.
අපෝ එහාට මෙහාට මාරු කර කර එපා වෙනවා තමාape gedara Semi automatic labbak ban thiyenne.
athin hodanawa wagema thamai.
Uh huhෆිල්ම් එකක් ගැන නෙමේද කිව්වේ.
මට තේරුන් නෑ බන් ඌ කිව්ව එක.![]()

වේකන්සිය නම් දැන් නෑ.ai ban uba Tuesday niwadu ganne?
සැප ජීවිතapitanan hame daama niwadu
Uncharted Game එක..ෆිල්ම් එකක් ගැන නෙමේද කිව්වේ.
මට තේරුන් නෑ බන් ඌ කිව්ව එක.![]()
eka dakala thamai ahuwe.වේකන්සිය නම් දැන් නෑ.
ඒත් අගහරුවාද නිවාඩු ඇයි කියන එක මේකෙන් තේරෙයි.
මගේ ආයතනේ නිවාඩු පොඩ්ඩක් වෙනස්.
https://elakiri.com/threads/වේකන්සියක්-තිබේ.2085881/