නිවාඩු දවසේ සැපක් දානවා. උබලා මොකද කරන්නේ

corp

Well-known member
  • Jan 12, 2016
    2,274
    962
    113
    පිස්සුද යකෝ.
    මොන තරම් ගතිද පපුවේ මයිල් තියෙනකොට.
    කපන්න එපා


    ඒකි ඕක කොහෙවත් දාල නෑ කිව්වා.
    එක්කො අයින් කරන්නද?
    ------ Post added on Jan 31, 2023 at 6:29 PM
    Ow ban ain karahan
     
    • Like
    Reactions: preamble

    preamble

    Well-known member
  • Dec 22, 2022
    1,335
    2,242
    113
    Kochchara unath salli dila oya wade kranna hitha denne ne ban..
    නිකන් ගෑනු හුකන්න ගත්තම මාර කරදරයි.
    ඊට පස්සේ ඒක වදයක් වෙනවා.
    පොඩි දේටත් කෝල් කරනවා, අරකයි මේකයි.
    එතකොට අපි උන්ට ණයයි වගේ හැගීමක් උන් ලග තියෙනවා.
    මේක එහෙම නෑ.
    හිකුවා සල්ලි දුන්නා අයින් කරා.

    Ow ban ain karahan
    ඔන්න අයින් කලා.
    මල හුත්තක් වෙන්නේ නැත්තන්
    ------ Post added on Jan 31, 2023 at 6:34 PM

    කෙල්ලගේ ෆොටෝ එක කෝට් කරලා රිප්ලයි දාපු උන් එහෙනම් ඒක එඩිට් කරපල්ලා.
    නෝන්ඩි උනොත් පව් කෙල්ල
    ------ Post added on Jan 31, 2023 at 6:35 PM
     
    • Like
    Reactions: corp

    chinmak

    Well-known member
  • Oct 27, 2014
    9,836
    8,058
    113
    මෙන්න මෙතන...
    නිකන් ගෑනු හුකන්න ගත්තම මාර කරදරයි.
    ඊට පස්සේ ඒක වදයක් වෙනවා.
    පොඩි දේටත් කෝල් කරනවා, අරකයි මේකයි.
    එතකොට අපි උන්ට ණයයි වගේ හැගීමක් උන් ලග තියෙනවා.
    මේක එහෙම නෑ.
    හිකුවා සල්ලි දුන්නා අයින් කරා.
    Eke nam attak tiyenawa ban..
    wathayak wenwa welawakata..
    Gedarata wela kaka bibi inne..waren raumak danna yanna camping parak wage..athal eke diya ellak lagata wela suruttuwak gahala awahaki
     
    • Like
    Reactions: preamble and corp

    preamble

    Well-known member
  • Dec 22, 2022
    1,335
    2,242
    113
    Eke nam attak tiyenawa ban..
    wathayak wenwa welawakata..
    Gedarata wela kaka bibi inne..waren raumak danna yanna camping parak wage..athal eke diya ellak lagata wela suruttuwak gahala awahaki
    හෙට උදේම රත්නපුරේ යනවා බන්.
    පාන්දර යනවා, මේකිවත් ඩ්‍රොප් කරගෙන එහෙමම පාන්දරම රත්නපුරේ අදිනවා.
    එන්නේ දවස් තුනකින්
     
    • Like
    Reactions: corp

    corp

    Well-known member
  • Jan 12, 2016
    2,274
    962
    113
    හෙට උදේම රත්නපුරේ යනවා බන්.
    පාන්දර යනවා, මේකිවත් ඩ්‍රොප් කරගෙන එහෙමම පාන්දරම රත්නපුරේ අදිනවා.
    එන්නේ දවස් තුනකින්
    Umba pathal seen ekeda inne ? ela
     
    • Like
    Reactions: preamble

    sakilla

    Well-known member
  • Nov 12, 2020
    4,183
    6,698
    113
    කොහෙ හරි කනත්තක
    පිස්සුද යකෝ.
    මොන තරම් ගතිද පපුවේ මයිල් තියෙනකොට.
    කපන්න එපා
    මටනන් සෙට් නෑ. අනික sixpac එක පේන්නෙ නෑනෙ එතකොට. මොකෝ පැක් එක හරියෙ විතරක් කපල පපුවෙ ටික තියන්නයැ 🥴
     
    • Like
    Reactions: preamble

    preamble

    Well-known member
  • Dec 22, 2022
    1,335
    2,242
    113
    Umba pathal seen ekeda inne ? ela
    ඔව් බන් මගේ පතල් දෙකක් තියෙනවා.
    මේ දවස්වල නම් වැස්ස නිසා නතර කරලා තියෙන්නේ.
     
    • Like
    Reactions: corp

    preamble

    Well-known member
  • Dec 22, 2022
    1,335
    2,242
    113
    මටනන් සෙට් නෑ. අනික sixpac එක පේන්නෙ නෑනෙ එතකොට. මොකෝ පැක් එක හරියෙ විතරක් කපල පපුවෙ ටික තියන්නයැ 🥴
    අඩෝ ඒවනම් නෑ බන් මගේ.:rofl:
    මහත නෑ එක්සර්සයිස් කරලා ඉන්නවා ඩේලි ඒ උනාට
     
    • Like
    Reactions: corp and sakilla

    sakilla

    Well-known member
  • Nov 12, 2020
    4,183
    6,698
    113
    කොහෙ හරි කනත්තක
    Veet gapan mulu agema..
    එතකොට මයිල් හැලිල යනවද? ආපහු වැවෙන්නැද්ද?

    අඩෝ ඒවනම් නෑ බන් මගේ.:rofl:
    මහත නෑ එක්සර්සයිස් කරලා ඉන්නවා ඩේලි ඒ උනාට
    එල එල😄
    ------ Post added on Jan 31, 2023 at 6:44 PM
     
    • Like
    Reactions: preamble and corp

    preamble

    Well-known member
  • Dec 22, 2022
    1,335
    2,242
    113
    Tripak da?
    නෑ බන් බිස්නස් වගේකට.
    ට්‍රිප් එහෙම වැඩිය යැවෙන්නේ නෑ බන් යාලුවෝ සෙට් කරගන්න අමාරුයි දවස් දෙක තුනකට.
    එකෙක්ට පුළුවන් දවස් අනිකට බෑ, ඌට පුළුවන් දවස් තව එකෙකුට බෑ.
    ඒවා කෙරෙන්නෙ නෑ

    ඔය ඉන්ද්‍රජිත් බන්
    පිස්සුද උට්ටෝ.
    උගේ වගේ රබර් සෙරෙප්පු ගහගෙන අව්වේ කර්පට් වෙච්ච නාට්ටමි කකුල් ද යකෝ මට තියෙන්නේ.
    බලපන් ලේ පිරුණු ලස්සන කකුල්.
    ------ Post added on Jan 31, 2023 at 6:52 PM
     
    • Like
    Reactions: corp

    preamble

    Well-known member
  • Dec 22, 2022
    1,335
    2,242
    113
    Issaranan gym giya dannan yanne na. Mata meh papuwe mail tikak adu karaganna thibbanan athi
    ඇයි යකෝ උබලා පපුවේ මයිල් ටිකට ඉදලා ඔච්චර වෛර කරන්නේ.
    තියාගනින්කෝ ඕවා ගෑනු ආසයි
     
    • Haha
    Reactions: sakilla

    _HeRo_

    Well-known member
  • Jun 25, 2009
    2,551
    2,053
    113
    Rockers Island
    නෑ බන් අලුත් එකක් ආවේ අන්තිමට දෙසැම්බර්


    Thats in my left hand sinhalu
    ------ Post added on Jan 31, 2023 at 3:09 PM


    අද උබලා වැඩ දවසනේ.
    මගේ නිවාඩුව
    ------ Post added on Jan 31, 2023 at 3:14 PM
    Aluth eke weda hari na neda bosa
     
    • Like
    Reactions: preamble