Ow ban ain karahanපිස්සුද යකෝ.
මොන තරම් ගතිද පපුවේ මයිල් තියෙනකොට.
කපන්න එපා
ඒකි ඕක කොහෙවත් දාල නෑ කිව්වා.
එක්කො අයින් කරන්නද?
------ Post added on Jan 31, 2023 at 6:29 PM
Ow ban ain karahanපිස්සුද යකෝ.
මොන තරම් ගතිද පපුවේ මයිල් තියෙනකොට.
කපන්න එපා
ඒකි ඕක කොහෙවත් දාල නෑ කිව්වා.
එක්කො අයින් කරන්නද?
------ Post added on Jan 31, 2023 at 6:29 PM
නිකන් ගෑනු හුකන්න ගත්තම මාර කරදරයි.Kochchara unath salli dila oya wade kranna hitha denne ne ban..
ඔන්න අයින් කලා.Ow ban ain karahan
Eke nam attak tiyenawa ban..නිකන් ගෑනු හුකන්න ගත්තම මාර කරදරයි.
ඊට පස්සේ ඒක වදයක් වෙනවා.
පොඩි දේටත් කෝල් කරනවා, අරකයි මේකයි.
එතකොට අපි උන්ට ණයයි වගේ හැගීමක් උන් ලග තියෙනවා.
මේක එහෙම නෑ.
හිකුවා සල්ලි දුන්නා අයින් කරා.
හෙට උදේම රත්නපුරේ යනවා බන්.Eke nam attak tiyenawa ban..
wathayak wenwa welawakata..
Gedarata wela kaka bibi inne..waren raumak danna yanna camping parak wage..athal eke diya ellak lagata wela suruttuwak gahala awahaki
Umba pathal seen ekeda inne ? elaහෙට උදේම රත්නපුරේ යනවා බන්.
පාන්දර යනවා, මේකිවත් ඩ්රොප් කරගෙන එහෙමම පාන්දරම රත්නපුරේ අදිනවා.
එන්නේ දවස් තුනකින්
මටනන් සෙට් නෑ. අනික sixpac එක පේන්නෙ නෑනෙ එතකොට. මොකෝ පැක් එක හරියෙ විතරක් කපල පපුවෙ ටික තියන්නයැපිස්සුද යකෝ.
මොන තරම් ගතිද පපුවේ මයිල් තියෙනකොට.
කපන්න එපා
Tripak da?හෙට උදේම රත්නපුරේ යනවා බන්.
පාන්දර යනවා, මේකිවත් ඩ්රොප් කරගෙන එහෙමම පාන්දරම රත්නපුරේ අදිනවා.
එන්නේ දවස් තුනකින්
ඔව් බන් මගේ පතල් දෙකක් තියෙනවා.Umba pathal seen ekeda inne ? ela
Veet gapan mulu agema..මටනන් සෙට් නෑ. අනික sixpac එක පේන්නෙ නෑනෙ එතකොට. මොකෝ පැක් එක හරියෙ විතරක් කපල පපුවෙ ටික තියන්නයැ![]()
අඩෝ ඒවනම් නෑ බන් මගේ.මටනන් සෙට් නෑ. අනික sixpac එක පේන්නෙ නෑනෙ එතකොට. මොකෝ පැක් එක හරියෙ විතරක් කපල පපුවෙ ටික තියන්නයැ![]()

එතකොට මයිල් හැලිල යනවද? ආපහු වැවෙන්නැද්ද?Veet gapan mulu agema..
එල එලඅඩෝ ඒවනම් නෑ බන් මගේ.
මහත නෑ එක්සර්සයිස් කරලා ඉන්නවා ඩේලි ඒ උනාට
Aye wawenwa ban..habai itn uba broiler kukulek wage wela idiy..gym yana un oya wade karanwa godak welawataඑතකොට මයිල් හැලිල යනවද? ආපහු වැවෙන්නැද්ද?
එල එල
------ Post added on Jan 31, 2023 at 6:44 PM
ඔය ඉන්ද්රජිත් බන්ube vayasa keeyada ban.![]()
නෑ බන් බිස්නස් වගේකට.Tripak da?
පිස්සුද උට්ටෝ.ඔය ඉන්ද්රජිත් බන්
Issaranan gym giya dannan yanne na. Mata meh papuwe mail tikak adu karaganna thibbanan athiAye wawenwa ban..habai itn uba broiler kukulek wage wela idiy..gym yana un oya wade karanwa godak welawata
ඇයි යකෝ උබලා පපුවේ මයිල් ටිකට ඉදලා ඔච්චර වෛර කරන්නේ.Issaranan gym giya dannan yanne na. Mata meh papuwe mail tikak adu karaganna thibbanan athi
Kollo unama ohoma thamai inna one.
@PrasangaSPerera mewa balala wath hadiyan.
@salitha22 baduwak set karapan muta.
Aluth eke weda hari na neda bosaනෑ බන් අලුත් එකක් ආවේ අන්තිමට දෙසැම්බර්
Thats in my left hand sinhalu
------ Post added on Jan 31, 2023 at 3:09 PM
අද උබලා වැඩ දවසනේ.
මගේ නිවාඩුව
------ Post added on Jan 31, 2023 at 3:14 PM