@1sam සහෝදරයට ගොඩක් ස්තුතියි, ලිපියේ තිබුණු අඩු පාඩුවක් පෙන්වා, එය නිවැරදි කිරීමට මග පෙන්වා දුන්නට.......මේ පින්තූර වල තියන අංක 293 කියන එන්ජිම තමයි "ගැරට්" එක, නැතිනම් "බේබි ගැරට්" එක කියලා හඳුන්වන්නේ. Beyer, Peacock සමාගමේ හදලා 1929 ලංකාවට ආපු මේ ඇන්ජිම තමයි CLASS H1 293 කියන්නේ. මේක 70 දශකයේත් KV ලයින් එකේ ඉඳහිට දිව්වා. හක් ගෙඩියක් පිඹිනවා වාගේ බොහොම අමුතු සද්දෙක නලාවක් තමයි තිබුනේ.
ලෝකෙට තිබුන එකම පටු ආමාන (2' 6")ගැරට් ඇන්ජිම යකඩ වලට කපලා, බොයිලේරුව සීසිල්ක් සමාගමට වික්කා කියලා බොහොම ලොකු ප්රචාරයක් තිබුනට, 2' 6" ගැරට් එන්ජින් තිහක් විතර හදලා තියනවා. නමුත් 2' 6" ඒවා ලංකාවට තිබුනේ එක යි. Broad gauge (5' 6") නම් නමයක් තිබුනා.
සිරාවටම සුද්දෝන්ව විතරක් ඔකේ අද්දල පට්ට ගානක් හොයන්න තිබුනඅපරාදේ වැහුවේ . තිබ්බනම් වැඩිම අදායමක් ගේන දුම්රියක් වෙනවා . අනික දර්ශණ පථය සුපිරිම ඇති. තැරි දාර සුද්දෝ සික්. අපේ උන් ගැන කතා කරලා වැඩක් නෑ ගොබ්බයෝ කොලඹ ට්රැම්ප් ලයින් ටිකත් අයින් කරා ඒවා තිබ්බනම් අද බස් තදබද නෑ . ගව රැල අපේ![]()
වැඩක් නෑ සුද්දොම වැහුව කියන්නේ පාඩුව වැඩි ඇති. කොමත් ඕක තිබ්බත් ලංකා ආන්ඩුවට ඕව පවත්වාගෙන යන්න උවමනාවක් නෑ , බස් ලොරි මාෆියාව ඕක වහන තැනට නුවරඑලිය මන්ත්රි ඇමතිලා දාල නවත්තනවා . දැන් තමා ආයේ හදනවනම් හදන්න ඕනේ ඒත් ...සිරාවටම සුද්දෝන්ව විතරක් ඔකේ අද්දල පට්ට ගානක් හොයන්න තිබුන