machan degree ekak aniwa thiyenna one.eth dig ekak ganna 4years wat yanawa.hodama wede thama professional courses karana eka.e atharedi degree ekat kanna balanna.
oyata options keepayak tiyenawa
CCNA
linux administration
MCTS
database management
Network security
network related software development
oya tika cover karanna puluwan nam network engineer ekenk thama

okkoma eka para karanna bane.e nisa one-by-one karnana.
CCNA and linus administration karanna puluwan nam hodai.
SLIIT
IDM
ESoft
Netassist
WinSys
wage than wala courses thiyenawa.