නෙට්වර්ක් ඉන්ජිනියරින් කරන්න වරෙල්ලා....

gpnuwan

Well-known member
  • Sep 24, 2009
    1,240
    189
    63
    නෙට්වර්ක් ඉන්ජිනියරින් කරන්න වරෙල්ලා....

    සොරි වෙන්න් ඔන..

    මට පොඩි උදව්වක් ඔන

    මචන් මට නෙට්වර්ක් ඉන්ජිනියරිං කෝස් එක්ක කරන්න හොද තැනක් කියපල්ලකො....
     

    nilanka kasthuri

    Well-known member
  • Sep 15, 2006
    2,220
    240
    63
    District 9
    machan Uba network Engineering kiwwe Network Administration wagee da. Nathnam Linux Side ekada Like CCNA CCNP Windows nam MCTS . But Network Administration Course Ekak Nam Turnkey IT Institute or WinSYS thamai. Nathnam UCSC eke thiyenawa Course ekak eeka Certificate eka nam MaXXa. bt Tikak Gaana Sarai.....
     

    gpnuwan

    Well-known member
  • Sep 24, 2009
    1,240
    189
    63
    Network Basics aulak ne machan..man dan karannet network side eke job ekak... eka nisa eita vadiya yamak.. degree ekakata vage tama yanna one.
     

    radiax

    Well-known member
  • Dec 9, 2007
    8,679
    985
    113
    සුන්දර හදවතක..-NRJ-
    machan degree ekak aniwa thiyenna one.eth dig ekak ganna 4years wat yanawa.hodama wede thama professional courses karana eka.e atharedi degree ekat kanna balanna.

    oyata options keepayak tiyenawa
    CCNA
    linux administration
    MCTS
    database management
    Network security
    network related software development

    oya tika cover karanna puluwan nam network engineer ekenk thama:D
    okkoma eka para karanna bane.e nisa one-by-one karnana.

    CCNA and linus administration karanna puluwan nam hodai.

    SLIIT
    IDM
    ESoft
    Netassist
    WinSys

    wage than wala courses thiyenawa.
     

    nishu112

    Well-known member
  • May 4, 2008
    2,056
    343
    83
    Planet Earth
    pm karapan. il give in4mation machan.

    I did sliit Networking degree,
    CCNA,CCNP
    Network Administration Diploma
    Linux Network Security
    Arthur C. Clark Network programme
    Telecommunication (SLT -City & Guilds exams)