නොමිලේම මැලේසියාවේ රැකියාවකට යන්න

frank mir

Junior member
  • Jul 8, 2013
    37
    2
    8
    oka oya kiyana tharam sundra naha..
    mama MLAYSIA £ and half years study kara.mama adurana aya innawa Sony eke saha wenath than wala weda karana..
    RATA hodai..
    jobs nam(forighners lata,Expect professional job)kiyana tharam sundara naha
    ai ban malaysia wala mokakda thiyena aula e job wala? ewa hoda nedda ban?? ehe job karanna amaruida neththan wena prasna da? :eek:
     

    shanerandi

    Member
    Nov 2, 2006
    2,459
    553
    0
    Kadawatha
    නැත්නම් රට පුරාම ඉන්න කොල්ලො ටික මැලේසියාවෙ යවන්න විදේශ සේවා නියුක්ති කාර්‍යාංශයේ රක්ශණය කරන්න, පාස්පෝර්ට් හදලා දෙන්න. වෛද්‍ය සහතිකය අරන් දෙන්න...... ඔය ඔක්කොම ටික කරන්න ඕනි අපේ ගේයි ඉඩමයි විකුණලද? :lol:

    අනික මේ ආයතනයට මුදල් ගෙවන්න නෑ. සියලු ගෙවීම් කරන්න තියෙන්නෙ විදේශ සේවා නියුක්ති කාර්‍යාංශට.
     

    mldarshana

    Well-known member
  • Apr 2, 2007
    34,059
    1,404
    113
    ආශ්චර්ය අභියස :nerd:
    නැත්නම් රට පුරාම ඉන්න කොල්ලො ටික මැලේසියාවෙ යවන්න විදේශ සේවා නියුක්ති කාර්‍යාංශයේ රක්ශණය කරන්න, පාස්පෝර්ට් හදලා දෙන්න. වෛද්‍ය සහතිකය අරන් දෙන්න...... ඔය ඔක්කොම ටික කරන්න ඕනි අපේ ගේයි ඉඩමයි විකුණලද? :lol:

    අනික මේ ආයතනයට මුදල් ගෙවන්න නෑ. සියලු ගෙවීම් කරන්න තියෙන්නෙ විදේශ සේවා නියුක්ති කාර්‍යාංශට.

    hehe :P ... දැන් මම සල්ලි ගන්න එපා කිව්වද :D
     
    Dec 8, 2009
    549
    37
    0
    Malaysia
    mama malaysia we inne lagadi awe oya kiyana kaiwaru mhe na exhcharai mata kiyanda tiyenne mehe dena gewal dakkahama ballo bath kanne na apu karume kiyala innawa ubalage hithe owa free kiyalada adan ehema dunnoth samahara company walin padiyen kapanawa uniform ekata ethakota lavy 104 withara gewanda ona aniwaren oya kiyana kaiwaru mama man danne na habai badu nan labai giwath wenda puluwan kachal na mata kelawila inne mewun lankawen medical aragena mehe awidinuth medical dammanawa mehe hama awruddakatama sarayak medical ganda ona 3 awrdu passe ona na bari qelawath mehe medical eka fail unoth apahu yawanawa mata ehema wela mun kiyanawa deuga age thiyanawa kiyala ehema kiyala mahe medical eka fail karala apahu yawanawa mama apuhama agencya bellen allagannawa mage salli serama illanawa ubala mehe wnda kalin deparak hithapqlla amaruwe watenne natuwa mama wage ohe medical pass una kiyala ubala hithanda epa mehe dinium kiyala samahara wita me wage awastha walata muhuna denda wenawa maha lokuwata contract eka gahuwata awrudu ganaka baila mehe masayai valid medical fail unoth apahu masayak athulatha gedara awrudden awurudda aluth karanda wenawa
     

    tery123

    Well-known member
  • Feb 25, 2011
    6,033
    179
    63
    34
    mama malaysia we inne lagadi awe oya kiyana kaiwaru mhe na exhcharai mata kiyanda tiyenne mehe dena gewal dakkahama ballo bath kanne na apu karume kiyala innawa ubalage hithe owa free kiyalada adan ehema dunnoth samahara company walin padiyen kapanawa uniform ekata ethakota lavy 104 withara gewanda ona aniwaren oya kiyana kaiwaru mama man danne na habai badu nan labai giwath wenda puluwan kachal na mata kelawila inne mewun lankawen medical aragena mehe awidinuth medical dammanawa mehe hama awruddakatama sarayak medical ganda ona 3 awrdu passe ona na bari qelawath mehe medical eka fail unoth apahu yawanawa mata ehema wela mun kiyanawa deuga age thiyanawa kiyala ehema kiyala mahe medical eka fail karala apahu yawanawa mama apuhama agencya bellen allagannawa mage salli serama illanawa ubala mehe wnda kalin deparak hithapqlla amaruwe watenne natuwa mama wage ohe medical pass una kiyala ubala hithanda epa mehe dinium kiyala samahara wita me wage awastha walata muhuna denda wenawa maha lokuwata contract eka gahuwata awrudu ganaka baila mehe masayai valid medical fail unoth apahu masayak athulatha gedara awrudden awurudda aluth karanda wenawa



    :frown::frown::frown::frown::frown::frown:

    me mokakda bun me seen eka????????
     

    shanerandi

    Member
    Nov 2, 2006
    2,459
    553
    0
    Kadawatha
    mama malaysia we inne lagadi awe oya kiyana kaiwaru mhe na exhcharai mata kiyanda tiyenne mehe dena gewal dakkahama ballo bath kanne na apu karume kiyala innawa ubalage hithe owa free kiyalada adan ehema dunnoth samahara company walin padiyen kapanawa uniform ekata ethakota lavy 104 withara gewanda ona aniwaren oya kiyana kaiwaru mama man danne na habai badu nan labai giwath wenda puluwan kachal na mata kelawila inne mewun lankawen medical aragena mehe awidinuth medical dammanawa mehe hama awruddakatama sarayak medical ganda ona 3 awrdu passe ona na bari qelawath mehe medical eka fail unoth apahu yawanawa mata ehema wela mun kiyanawa deuga age thiyanawa kiyala ehema kiyala mahe medical eka fail karala apahu yawanawa mama apuhama agencya bellen allagannawa mage salli serama illanawa ubala mehe wnda kalin deparak hithapqlla amaruwe watenne natuwa mama wage ohe medical pass una kiyala ubala hithanda epa mehe dinium kiyala samahara wita me wage awastha walata muhuna denda wenawa maha lokuwata contract eka gahuwata awrudu ganaka baila mehe masayai valid medical fail unoth apahu masayak athulatha gedara awrudden awurudda aluth karanda wenawa


    ඕනිම රටක ඉතා හොඳින් සේවකයන්ට සලකන ඉතා උසසස් මට්ටමේ සමාගම් වගේම ඊට ප්‍රතිවිරුද්දව ක්‍රියාකරන සමාගමුත් තියෙනවා.

    ඔයාට හම්බවෙලා තියෙන්නෙ දෙවනි වර්ගයේ එකක්.
     
    Dec 8, 2009
    549
    37
    0
    Malaysia
    ඕනිම රටක ඉතා හොඳින් සේවකයන්ට සලකන ඉතා උසසස් මට්ටමේ සමාගම් වගේම ඊට ප්‍රතිවිරුද්දව ක්‍රියාකරන සමාගමුත් තියෙනවා.

    ඔයාට හම්බවෙලා තියෙන්නෙ දෙවනි වර්ගයේ එකක්.

    usas ? hoda usas manussayo mehe ewage pahasukam labenda api hoda profetional jon ekak karanda ona mewage factory walata awith mona usas da ? mehe awith thiyenawada? awith kala balala kaiwaruwa gahanda kollo amaruwe danda epa mama danatath malay inne oya kathawa mama ahuwe lankawedi mehe enda kalin gahapu pacha okkoma factory ekai salakai ubata usas thathwe awith balapanko
     
    Last edited:

    shanerandi

    Member
    Nov 2, 2006
    2,459
    553
    0
    Kadawatha
    usas ? hoda usas manussayo mehe ewage pahasukam labenda api hoda profetional jon ekak karanda ona mewage factory walata awith mona usas da ? mehe awith thiyenawada? awith kala balala kaiwaruwa gahanda kollo amaruwe danda epa mama danatath malay inne oya kathawa mama ahuwe lankawedi mehe enda kalin gahapu pacha okkoma factory ekai salakai ubata usas thathwe awith balapanko

    එක තේරුම් ගන්න බැරි උඹ වගේ බූරුවෙක් කොහොමද බං මම මෙච්චර සරල දෙයක් තේරුම් ගන්නෙ. උඹ ඉන්නෙ කේන්තියෙන් දුකෙන් උඹට වුණ දේ ගැන. එහෙමයි කියලා උඹ හැම කෙනා ගැනම එකම විදියට හිතන්න යන්න එපා. මම දැනට 05 වතාවක් මැලේසියාවට ඇවිත් තියෙනවා. කාලා බීලත් තියෙනවා. ඒ සමාගම් වලට ගිහිල්ලත් තියෙනවා.
     

    dj suraj

    Well-known member
  • Apr 3, 2008
    1,551
    182
    63
    Colombo
    Video Editing වගේ Job නැතිවෙයිද? මට මෙහෙ අවුලක් නම් නැහැ ඒත් මෙහෙ තියෙන ගු වැඩ කරල එපාවෙලා ඉන්නේ බන් :(