නොමිලේ ඉන්ටනෙට් එකෙන් බඩු ගෙන්වමු...

Ridila™

Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    EMINƎM;22660321 said:
    4F71ds2.png


    මෙන්න උබ ගෙදරටම ගෙන්න ගත්ත බඩු ටිකක් වෙන එකෙක් ෆොටෝ ගහලා නෙට් එකේ දාලා තියෙනවා :lol::rofl:

    :lol::lol::lol:
     

    JohnSnow

    Well-known member
  • Mar 17, 2017
    8,746
    13,304
    113
    https://gokano.com/register

    meken register wenna uda dapu eka waradi ekak...

    EMINƎM;22660321 said:
    4F71ds2.png


    මෙන්න උබ ගෙදරටම ගෙන්න ගත්ත බඩු ටිකක් වෙන එකෙක් ෆොටෝ ගහලා නෙට් එකේ දාලා තියෙනවා :lol::rofl:


    පව් යකෝ .....කැරි වැඩ කරන්න එෆා සුත්තෝ..අහිංසක පොඩි එව්න්ට :lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     
    Last edited:

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    තූ නොදකින් ඔහොම කුහක වෙන්න ‍එපා බන්... ලංකාවට හරියන්නැත්තේ ඉතින් උබලා වගේ කුහක මල පෙරේත‍ෙ‍යෝ හින්දා තමයි...

    Lankawata kela wela thiyenne thopi wage gon ponnayo hindane oi. Minissu rswattala ref link daala balalun lawwa kos ata baawaganna hadana wanchaa kaarayo. Wadak palak karala owwa ganinko pinata labenakan inne data nasthi kara kara. :lol:
     

    niroshnet

    Junior member
  • Apr 20, 2009
    98
    14
    18
    Avissawella
    ඕකෙන් උබ පෙන් ඩ්‍රයිව් එකක් හරි ගෙනල්ලා පෙන්නුවොත්..මන් ගානේ උබට තව පෙන්ෆ්‍රයිව් එකක් එවනවා :D:D

    මන් නම් තාම ගෙන්නුවේ නෑ බන්.. අදමයි පටන් ගත්තේ.. මාසෙකට සැරයක් උන් බඩු රිලීස් කරන්නේ.. නිකන් ඉන්න එකනේ බන් කරලා බලනවා... ආවොත් ඔන්න එවපන් පෙන් ඩ්‍රයිව් එක...
     

    niroshnet

    Junior member
  • Apr 20, 2009
    98
    14
    18
    Avissawella
    EMINƎM;22660321 said:
    4F71ds2.png


    මෙන්න උබ ගෙදරටම ගෙන්න ගත්ත බඩු ටිකක් වෙන එකෙක් ෆොටෝ ගහලා නෙට් එකේ දාලා තියෙනවා :lol::rofl:

    හරියට කියෝපන් බන්... මන් ගෙන්නන්න තියා අදමයි පටන් ගත්තෙත්....
     

    niroshnet

    Junior member
  • Apr 20, 2009
    98
    14
    18
    Avissawella
    Lankawata kela wela thiyenne thopi wage gon ponnayo hindane oi. Minissu rswattala ref link daala balalun lawwa kos ata baawaganna hadana wanchaa kaarayo. Wadak palak karala owwa ganinko pinata labenakan inne data nasthi kara kara. :lol:

    යකෝ හොරට රෙප් ලින්ක්ස් දැම්මේ නෑ බොල කියලා දැම්මේ... ඔකෙන් රෙජිස්ටර් උනා කියලා අතින් පයින් යනවද! කුහක කම නැත්නම් වෙන මොකක්ද බන් ඒකට කියන්නේ.... :P:P:P
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    ගිහින් පිටකොටුවෙ 150ට පුක දීපං ඔයිට වඩා නම්බුයි
     

    I love JS

    Well-known member
  • Feb 23, 2016
    4,447
    375
    83
    EMINƎM;22660321 said:
    4F71ds2.png


    මෙන්න උබ ගෙදරටම ගෙන්න ගත්ත බඩු ටිකක් වෙන එකෙක් ෆොටෝ ගහලා නෙට් එකේ දාලා තියෙනවා :lol::rofl:

    Jaboook:lol::lol:
     

    EMINƎM

    Well-known member
  • Aug 15, 2011
    5,123
    727
    113
    Rochester Hills, Detroit, Michigan, U.S.
    හරියට කියෝපන් බන්... මන් ගෙන්නන්න තියා අදමයි පටන් ගත්තෙත්....

    මේ උබ මුලින්ම දාල තිබ්බ එක.
    khujB89.png


    මන් අරම කිව්වම උබ 6:09PM එඩිට් කරපු එක මේ


    y0yo83W.png




    උක දීපන් උට්ටිගේ කොල්ල :angry::angry::angry:
    අපි හරක් කියල හිතන් ඉන්නේ
     

    I love JS

    Well-known member
  • Feb 23, 2016
    4,447
    375
    83
    Lankawata kela wela thiyenne thopi wage gon ponnayo hindane oi. Minissu rswattala ref link daala balalun lawwa kos ata baawaganna hadana wanchaa kaarayo. Wadak palak karala owwa ganinko pinata labenakan inne data nasthi kara kara. :lol:

    pakaya sira kathawak kiwwa mai oya uba :yes::lol:
     

    LOL_SEEN

    Member
    Jul 21, 2016
    8,279
    712
    0
    යකෝ හොරට රෙප් ලින්ක්ස් දැම්මේ නෑ බොල කියලා දැම්මේ... ඔකෙන් රෙජිස්ටර් උනා කියලා අතින් පයින් යනවද! කුහක කම නැත්නම් වෙන මොකක්ද බන් ඒකට කියන්නේ.... :P:P:P

    උබෙ අම්මගෙ හිලෙ සයිස් එක එහෙම වැඩි වෙලා අති නෙ, බඩු දාලම:lol::lol:
     

    YoungWolf

    Active member
  • Aug 11, 2016
    490
    60
    28
    Winterfell
    EMINƎM;22660416 said:
    මේ උබ මුලින්ම දාල තිබ්බ එක.
    khujB89.png


    මන් අරම කිව්වම උබ 6:09PM එඩිට් කරපු එක මේ


    y0yo83W.png




    උක දීපන් උට්ටිගේ කොල්ල :angry::angry::angry:
    අපි හරක් කියල හිතන් ඉන්නේ

    hammee yakoo..elo elo rape karala aruwa :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     

    bubble butt

    Well-known member
  • Apr 16, 2017
    3,855
    421
    83
    පස්ස පැත්තේ
    බොරු වැඩක්. SOL republic එක නතර කරපු කාලෙම මන් ඕකෙ රෙග් වෙලා කරලා නතර කරා. පොයින්ට්ස් 200 ගානක් එහෙම්මමයි. බොරු වැඩ. SOLඑකෙන් නං බඩු බෑවා ඇති වෙන්න. ඒ හෑන්ඩ්ෆ්‍රී තාම පාවිච්චි කරනවා :love:
     

    AlphaStigma

    Well-known member
  • Oct 16, 2016
    1,409
    327
    83
    Densetsu no Yuusha no Densetsu
    EMINƎM;22660416 said:
    මේ උබ මුලින්ම දාල තිබ්බ එක.
    khujB89.png


    මන් අරම කිව්වම උබ 6:09PM එඩිට් කරපු එක මේ


    y0yo83W.png




    උක දීපන් උට්ටිගේ කොල්ල :angry::angry::angry:
    අපි හරක් කියල හිතන් ඉන්නේ

    කට උත්තර නෑ ඉතින් :lol:
     

    EMINƎM

    Well-known member
  • Aug 15, 2011
    5,123
    727
    113
    Rochester Hills, Detroit, Michigan, U.S.



    පව් යකෝ .....කැරි වැඩ කරන්න එෆා සුත්තෝ..අහිංසක පොඩි එව්න්ට :lol::lol::lol::lol::lol::lol:


    hammee yakoo..elo elo rape karala aruwa :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    කට උත්තර නෑ ඉතින් :lol:


    paw ban ekko aru. mn apahu mukuth kynne na :rolleyes::rolleyes:
     

    Gccamila

    Well-known member
  • Feb 16, 2013
    3,282
    624
    113
    DownTown
    හපෝ මූ ඇදගෙන නාගෙන.
    කවුරුහරි තුවා කෑල්ලක් දියං පිහගන්න
    :lol::lol::lol::lol::lol: