EMINƎM;22660321 said:![]()
මෙන්න උබ ගෙදරටම ගෙන්න ගත්ත බඩු ටිකක් වෙන එකෙක් ෆොටෝ ගහලා නෙට් එකේ දාලා තියෙනවා![]()



EMINƎM;22660321 said:![]()
මෙන්න උබ ගෙදරටම ගෙන්න ගත්ත බඩු ටිකක් වෙන එකෙක් ෆොටෝ ගහලා නෙට් එකේ දාලා තියෙනවා![]()



https://gokano.com/register
meken register wenna uda dapu eka waradi ekak...
EMINƎM;22660321 said:![]()
මෙන්න උබ ගෙදරටම ගෙන්න ගත්ත බඩු ටිකක් වෙන එකෙක් ෆොටෝ ගහලා නෙට් එකේ දාලා තියෙනවා![]()





තූ නොදකින් ඔහොම කුහක වෙන්න එපා බන්... ලංකාවට හරියන්නැත්තේ ඉතින් උබලා වගේ කුහක මල පෙරේතෙයෝ හින්දා තමයි...

ඕකෙන් උබ පෙන් ඩ්රයිව් එකක් හරි ගෙනල්ලා පෙන්නුවොත්..මන් ගානේ උබට තව පෙන්ෆ්රයිව් එකක් එවනවා
EMINƎM;22660321 said:![]()
මෙන්න උබ ගෙදරටම ගෙන්න ගත්ත බඩු ටිකක් වෙන එකෙක් ෆොටෝ ගහලා නෙට් එකේ දාලා තියෙනවා![]()
Lankawata kela wela thiyenne thopi wage gon ponnayo hindane oi. Minissu rswattala ref link daala balalun lawwa kos ata baawaganna hadana wanchaa kaarayo. Wadak palak karala owwa ganinko pinata labenakan inne data nasthi kara kara.![]()



EMINƎM;22660321 said:![]()
මෙන්න උබ ගෙදරටම ගෙන්න ගත්ත බඩු ටිකක් වෙන එකෙක් ෆොටෝ ගහලා නෙට් එකේ දාලා තියෙනවා![]()


හරියට කියෝපන් බන්... මන් ගෙන්නන්න තියා අදමයි පටන් ගත්තෙත්....



Lankawata kela wela thiyenne thopi wage gon ponnayo hindane oi. Minissu rswattala ref link daala balalun lawwa kos ata baawaganna hadana wanchaa kaarayo. Wadak palak karala owwa ganinko pinata labenakan inne data nasthi kara kara.![]()


යකෝ හොරට රෙප් ලින්ක්ස් දැම්මේ නෑ බොල කියලා දැම්මේ... ඔකෙන් රෙජිස්ටර් උනා කියලා අතින් පයින් යනවද! කුහක කම නැත්නම් වෙන මොකක්ද බන් ඒකට කියන්නේ....![]()



















EMINƎM;22660416 said:මේ උබ මුලින්ම දාල තිබ්බ එක.
![]()
මන් අරම කිව්වම උබ 6:09PM එඩිට් කරපු එක මේ
![]()
උක දීපන් උට්ටිගේ කොල්ල
අපි හරක් කියල හිතන් ඉන්නේ







EMINƎM;22660416 said:මේ උබ මුලින්ම දාල තිබ්බ එක.
![]()
මන් අරම කිව්වම උබ 6:09PM එඩිට් කරපු එක මේ
![]()
උක දීපන් උට්ටිගේ කොල්ල
අපි හරක් කියල හිතන් ඉන්නේ

paw yako![]()
පව් යකෝ .....කැරි වැඩ කරන්න එෆා සුත්තෝ..අහිංසක පොඩි එව්න්ට
Jaboook![]()
hammee yakoo..elo elo rape karala aruwa![]()
කට උත්තර නෑ ඉතින්![]()


https://gokano.com/register
meken register wenna uda dapu eka waradi ekak...



pakaya sira kathawak kiwwa mai oya uba![]()

