නොමිලේ විදුලිය නිපදවමු

olu bakka

Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,872
    23,558
    113
    නොමිලේ විදුලිය නිපදවමු

    මේ වීඩියෝ එක පොඩ්ඩක් බලන්නකො.මේකෙ තියෙන්නෙ නොමිලේ විදුලිය නිපදවන විදිහක්.මේක හදලා තියෙන්නෙ ටෙස්ලා කියන කෙනාගෙ සන්කල්පයකට අනුව.(මම ටෙස්ලා ගෑන දාපු ත්‍රඩ් එක බලන්න )මේක ඈත්තක්ද?

    කවුරු හරි මේක අත්හදාබලලා තියෙනවද?

     
    • Like
    Reactions: bathalaya

    WwW.lk

    Well-known member
  • Nov 4, 2009
    11,387
    762
    113
    kurunegala
    ah machan oka wada karanawa lakawe fm frequenc walata tuine kala nam tikak amaruyi ,tesla kiyala thiyenne oya EM gana neme natural wave gana testing oka karala balanna wada karanawa loku volt ekak nam na


    CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,872
    23,558
    113
    ah machan oka wada karanawa lakawe fm frequenc walata tuine kala nam tikak amaruyi ,tesla kiyala thiyenne oya EM gana neme natural wave gana testing oka karala balanna wada karanawa loku volt ekak nam na


    CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it

    :shocked:karala balnna one

    What is CTRL+Q
     

    mcwolfe

    Well-known member
  • Jul 24, 2011
    6,919
    838
    113
    ෂා... බලමු හදලා මාාත් ඔය ගැජමැටික් කේස් වලට ආසයි:yes:
     

    nagaya

    Member
    Mar 18, 2007
    12,671
    194
    0
    ඕක කරන එකාට පිස්සු බන්,මේ කරලා තියෙන්නේ wireless energy harvesting,ඉස්සර කාලේ crystal radio වගේ.radio waves වලින් induce වෙන එක තමා ඔය පෙන්නන්නේ.ඕකේ දී energy loss එක ගොඩක් වැඩි.ගෙදර ටීවී එකට සිග්නල් එන්නෙත් ඔය වගේ තමා.