නොමිලේ_ජංගම_දුරකතනයට_නිව්ස්_ඇලර්ට්

dilrasan

Well-known member
  • Oct 30, 2007
    42,824
    1
    4,886
    113
    40
    හත් ඉලව්වෙ!
    Apo news epa ..Dialog,mobitel promo msg epa wela inne..nawaththanna widiyak dannawanam anna eka dahan..
    avatar123465_40.gif
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    Apo news epa ..Dialog,mobitel promo msg epa wela inne..nawaththanna widiyak dannawanam anna eka dahan..
    avatar123465_40.gif
    Android phone ekak nam, thiyenawa software ekak chomp SMS kiyala .eka install karala dialog numbers walin ena notifications off karahaki, or notifications wala sound eka wenas karahaki, or notification light eke color eka maaru karahaki, ehema nattan notification eka off karala message ekath block karalama dammaki etakota awada kiyala danneth naha :rolleyes:

    TrueCaller install karagaththoth promotional lines walin ena calls block wenawa, community eke ewung spam karala report karala dialog kaarayonwai mobitel kaarayonwai chora korala thiyenne :rolleyes: :lol:

    oya deka install karaanam jeewithe sundarai :rofl:

    Windows mobile ekaka nam built-in oya functions enawa :yes:
     
    Last edited:

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    උබට පින්සිද්ද වෙන්න දැන් මැසේජ් එකක් එනවා පොන් එකට

    ජයවේවා
     

    mjayanatha

    Well-known member
  • Jan 9, 2008
    28,378
    1,885
    113
    යන එන මං නැහැ
    Android phone ekak nam, thiyenawa software ekak chomp SMS kiyala .eka install karala dialog numbers walin ena notifications off karahaki, or notifications wala sound eka wenas karahaki, or notification light eke color eka maaru karahaki, ehema nattan notification eka off karala message ekath block karalama dammaki etakota awada kiyala danneth naha :rolleyes:

    TrueCaller install karagaththoth promotional lines walin ena calls block wenawa, community eke ewung spam karala report karala dialog kaarayonwai mobitel kaarayonwai chora korala thiyenne :rolleyes: :lol:

    oya deka install karaanam jeewithe sundarai :rofl:

    Windows mobile ekaka nam built-in oya functions enawa :yes:

    avatar123465_40.gif
    925 එක බිම වැටුනේ නැද්ද තාම :dull:
     

    dilrasan

    Well-known member
  • Oct 30, 2007
    42,824
    1
    4,886
    113
    40
    හත් ඉලව්වෙ!
    Android phone ekak nam, thiyenawa software ekak chomp SMS kiyala .eka install karala dialog numbers walin ena notifications off karahaki, or notifications wala sound eka wenas karahaki, or notification light eke color eka maaru karahaki, ehema nattan notification eka off karala message ekath block karalama dammaki etakota awada kiyala danneth naha :rolleyes:

    TrueCaller install karagaththoth promotional lines walin ena calls block wenawa, community eke ewung spam karala report karala dialog kaarayonwai mobitel kaarayonwai chora korala thiyenne :rolleyes: :lol:

    oya deka install karaanam jeewithe sundarai :rofl:

    Windows mobile ekaka nam built-in oya functions enawa :yes:


    Tan Q saththaran..man me denma danawa..epaaa wela hitiye Hah !:rofl:
     

    anju.r

    Well-known member
  • Dec 30, 2010
    50,733
    1,115
    113
    ඉන්න තැන
    Android phone ekak nam, thiyenawa software ekak chomp SMS kiyala .eka install karala dialog numbers walin ena notifications off karahaki, or notifications wala sound eka wenas karahaki, or notification light eke color eka maaru karahaki, ehema nattan notification eka off karala message ekath block karalama dammaki etakota awada kiyala danneth naha :rolleyes:

    TrueCaller install karagaththoth promotional lines walin ena calls block wenawa, community eke ewung spam karala report karala dialog kaarayonwai mobitel kaarayonwai chora korala thiyenne :rolleyes: :lol:

    oya deka install karaanam jeewithe sundarai :rofl:

    Windows mobile ekaka nam built-in oya functions enawa :yes:

    android wala call block karanna puluwan... promotion numbers tika mama reject list ekata dala thiyenne..
     

    Randike Mendis

    Well-known member
  • Oct 16, 2010
    17,253
    1,143
    113
    S.K
    ඉබ්බාගෙ තවත් එක් සමාජ සත්කාරයක්..
    සම අනුග්‍රහය ඩයලොග් නිව්ස් ඇටල්,දෙරණ නිව්ස් ඇටල්,හිරු නිව්ස් ඇලට්

    000204AE.gif
     
    • Like
    Reactions: mjayanatha